Cum se naste o barca

Creat de Vali, Iulie 11, 2011, 08:53:56 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Bogdan ion

La soare te poti uita, dar la barca ba'  ;D .Felicitari, arata foarte bine.

iulian_cioclin

Este varianta scurta sau cea lunga?. Arata super

Tudor

Citatrezultatul a fost zic eu destul de bun pentru o lucrare de amatori (ma voi considera profesionist cand voi fi vandut macar 10 barci facute in aceasta matrita ;)).

Asa domnule, numaratoarea continua, pare-mi-se ca nu mai ai mult pana la cota autoimpusa initial pentru schimbarea statutului.  :)

Chiar daca sustii ca asta, cea mai noua, e si cea mai reusita dpdv calitativ (explicabil, de altfel), eu tot ma consider un privilegiat ca am folosit timp de mai multe luni prima barca pe care ai construit-o, - inca de la plimbarea pe Brates din 2012, cu Rumpi cocotat la prova si continuand cu  memorabila(sper si repetabila) aventura in Delta impreuna cu Mihai - si ca sunt proprietarul carenei-mama, ca sa zic asa, adica al celei pe care ai turnat matrita pentru modelul prismatic.

Cel mai interesant la proiectul asta este ca, daca privim barcile construite pana acum, nu cred ca sunt 2 identice. Asta evidentiaza multitudinea de optiuni pe care un beneficiar le are la dispozitie pentru a-si configura produsul final in functie de preferinte. Realizarea unei ambarcatiuni devine astfel o provocare atat pentru constructor, cat si pentru beneficiar (daca nu ma credeti, intrebati-l pe @ziuamarinei). :) Apropo, excelenta lucrare, barca pare proaspat scoasa dintr-un showroom.

Pentru mine esential este ca, prin intermediul si cu ajutorul lui Vali si al lui Modi (constructiile interioare sunt opera lui), am reusit in cele din urma sa ajung sa ma bucur de o barca foarte apropiata de ceea ce cred eu ca imi este cel mai potrivit, nemaifiind necesar sa ma mai strofoc sa gasesc o varianta de a aduce de peste mari si tari un Smokercraft, Crestliner sau un Wellboat Salyut fara sa atentez brutal la bunastarea familiei.
Atasez o poza cu barca mea, pentru a completa imaginea asupra flotei existente. M-am gandit la un moment dat sa fac si o prezentare mai ampla a barcii, insa nu stiu daca este neaparat de interes general. Cred ca important e sa se observe ca, pentru un potential cumparator care nu e prea grabit cu achizitia, exista variante demne de luat in calcul ca alternativa la oferta producatorilor autohtoni consacrati pe segmentul ambarcatiunilor mici.

cristiantutuianu

Am avut ocazia sa o vad ...e super!!! Finisaje jos palaria ...bijuterie.Iti multumesc Vali pentru ca mi-ai permis sa o ating la ora aia tarzie din noapte (am uitat..de toata oboseala adunata in ziua aia).
Propietarului ii doresc sanatate ,sa se bucure la maxim de ea !

GionyGl

    Bun venit surioarei, felicitari Vali pentru reusita si Marcel pentru achizitie! Sper sa fie mai multi fericiti care sa imbratiseze idee lui Dragos (ziua Marinei), poate le vedem pe toate la un loc pe apa! Ar fi frumos!
     Tudor, sa stii ca o prezentare mai amanuntita a barcii cred ca ar imbogatii informatiile utile ale forumului. Fiecare dintre noi a avut experientele sale cu jucaria Antonov! Asa ca asteptam! In rest, ganduri bune si zile frumoase tuturor!

bradutzu

f frumoasa barca!
felicitari Vali!
Sa auzim numai de bine!

Intersect

Șantierul naval Antonov lucrează la capacitate maximă.Foarte frumoasă,fiecare barcă este unică .
Așteptăm cu interes cabinata.
Born to fish,forced to work!!!

Vali

Motivul pentru care barca e foarte customizabila e simplu: datorita fundului dublu (paiol etans) si copastiei sanatoase, barca are asigurata rigiditatea optima chiar si atunci cand e complet goala, fara banchete, pupitre, punti intermediare etc.
Astfel ca orice amenajare interioara suplimentara ranforseaza si mai mult ansamblul. Poate fi o bancheta transversala (sau doua), poate fi un sistem de pupitre ca la barca de mai inainte, poate fi o punte (bas) prelungita ca la barca lui Dragos, pot fi banchete longitudinale etc.

Am batut in 2012 Delta cu barca in varianta complet libera la interior, doar banchetele prova si pupa, fara sa avem nici cea mai mica problema. Poate ar fi o idee si conceperea unor amenajari modulare, care sa poata fi scoase la nevoie, daca e nevoie de loc maxim in barca. Oricum, se pot imagina si face multe.
Eu sunt multumit ca am obtinut o carena optima si ca hidrodinamica, si ca ergonomie. Pe aceasta carena se poate construi apoi ce ne vine in minte, bineinteles cu conditia respectarii normativelor de stabilitate, flotabilitate, esantionaj etc.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

asdepica

Felicitari Vali, felicitari proprietarului!
Ceva dimensiuni, mase, motorizari se poate?

Toy 4x4

Felicitari ptr visul implinit !
Si nu ..oricum , in dublu exemplar !


Mai mult de atat , eu personal as dorii sa va multumesc ptr : BUNAVOINTA, EDUCATIA atat profesionala , dar in special ptr CALITATEA UMANA =-omenia de fapt si intelgerea de care dati dovada  - citind aprope ..aprope toate subiectele ,ce l -ar interesa pe un newby , de pe cap compas .

Iancu

pava

     Salutare ! 

     Dupa o lunga asteptare ,zilele trecute am lansat la apa in Mahmudia o barca construita de Vali  ;D ;D
  Este varianta de glisare 5,1 m, motorizare actuala 15 CP 4T . Asa cum ma asteptam are un comportament nautic bun. Testele le-am facut in diferite conditii de incarcare: eu singur fara bagaje max  35 km/h aval. Eu+pasager 90kg  cu 50 kg bagaje  max32 km/h aval  8), 7 pasageri + catel talie medie 11 km/h  ::)in deplasament. In concluzie trebuie un motor mai mare !
     Traseul cel mai lung  a fost unul consacrat : mahmudia dunarea veche (bucla ), canal uzlina , lac uzlina ,isac , canal litcov , canal filat,bucla , mahmudia . Atasez cateva poze .

byteworks

Felicitari!
Ne spui te rog care e situatia pe Uzlina si Isac, au apa suficienta, se pot traversa?

pava

Citat din: byteworks din Septembrie 13, 2015, 05:52:32 PM
Felicitari!
Ne spui te rog care e situatia pe Uzlina si Isac, au apa suficienta, se pot traversa?

Multumesc ! Se pot dar cu atente . Intrarea in bucla (dinspre mahmudia ) se putea traversa numai cu motorul ridicat la rame ,cam 300m . Lacurile au apa putina , la intrarea din uzlina in isac sunt ceva probleme . Oricum , de ieri ,a mai crescut nivelul apei . 

radu andritoiu

s-o stapiniti sanatosi, cu siguranta va va aduce multe momente frumoase

ziuamarinei

Citat din: pava din Septembrie 13, 2015, 03:55:14 PM
     Salutare ! 

     Dupa o lunga asteptare ,zilele trecute am lansat la apa in Mahmudia o barca construita de Vali  ;D ;D
  Este varianta de glisare 5,1 m, motorizare actuala 15 CP 4T . Asa cum ma asteptam are un comportament nautic bun. Testele le-am facut in diferite conditii de incarcare: eu singur fara bagaje max  35 km/h aval. Eu+pasager 90kg  cu 50 kg bagaje  max32 km/h aval  8), 7 pasageri + catel talie medie 11 km/h  ::)in deplasament. In concluzie trebuie un motor mai mare !
     Traseul cel mai lung  a fost unul consacrat : mahmudia dunarea veche (bucla ), canal uzlina , lac uzlina ,isac , canal litcov , canal filat,bucla , mahmudia . Atasez cateva poze .

Lasa ca a meritat asteptarea Dane. Sa o stapanesti sanatos si sa ne intalnim cat mai des pe apa. Din ce am auzit vad ca  si cu 15 Cp barca isi dovedeste calitatile nautice. Bravo.