manual (de service) Johnson BRP J10R4SO (9.9hp, 2005)

Creat de gsteph, Octombrie 02, 2012, 10:41:53 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

gsteph

LE: manualul se gaseste cateva posturi mai jos.

are cineva un manual de service pentru Johnson J10R4SO (9.9hp, 2005)?

am inteles ca ar fi identic cu un Evinrude sau Suzuki (???).

ma intereseaza mai mult detaliile tehnice, ceva schite cu cote...
nu o sa fac eu reparatii - cel mult, in "worst case", un reglaj ceva...

multumesc!


gsteph

imi trebuia un manual sau un set complet de diagrame / desene care sa contina si cote. mai exact desenele de profil cotate (unghiuri, distante, etc).
am gasit un parts catalog cu asa ceva (profile drawings).

il atasez aici - poate mai e de ajutor si altora.

dar si un manual de service mi-ar fi bun (reglaj carburator, schimb bujie, etc)...

gsteph

s-a rezolvat... am cumparat manualul de service de pe net, ~30RON.
e destul de bun.
cine are nevoie de acesta sa ma contacteze aici sau mp, il trimit pe mail (are 38Mb) sau file transfer...
gratuit bineinteles!

LE: se pare ca motorul are si bobina de incarcare pentru baterie (am vazut cel putin un fir izolat, neconectat), dar nu are restul circuitului (redresorul se poate face artizanal). daca cineva stie mai bine poate ma lamureste si pe mine pana ajung eu la barca.

gsteph


pelicanul


Fritz

Foarte bun si instructiv.  Deci din 9.9 poti sa faci 15 schimband doua jicloare .
Asa ceva am eu nevoie pentru Mercury 15-20 4 timpi , dupa 2008.

cosmin91

As fi si eu interesat sa il fac de 15 cai asa simplu:D

Fritz

#7
Ai documentatie. .. Citeste si convinge-te!  Eu poate m-am inselat !
Verifica chiuloasa, axa cu came si carburatorul . (codurile).
O sa gasesti diferenta .  Kit-l de carburator ...de 15 , ( C)  inlocuiesti in carburatorul de 9.9..si va consuma mai mult...se va tura un pic mai mult...Dar asta s-o faca cineva care stie.
M-am uitat si eu pt Mercury 15-20. Aceeasi chestie . Se inlocuiesc 3 jicloare...M-am uitat si la turatie...La 20 de cai 6200 !!!  ::)  Mai bine lasa-l asa cum e... Eu prefer sa merg la 4000 de ture .

cosmin91

Sincer abia ma pricep sa imi dau seama ce are, dar sa il tunez, poate doar in ploaie cand tuna.
Daca era simplu gen alt carburator si atat merita, dar sa ma complic sa bag bani ptr nimic, niciodata.
Il las asa ptr ca se descurca bine ptr stilul meu de mers si pescuit, barca gliseaza cu 2 persoane si bagaj, vroiam doar mai multa putere sa am mai multa viteza, dar este suficient si atat deocamdata.

Intersect

#9
Să îl tunezi in ploaie cand tună,ai avut profesori buni.  ;D Sper să îți reușească cu motorul succes si spor la treaba.
Born to fish,forced to work!!!


gsteph

#11
si eu am cochetat cu ideea de a-l duce spre 15cp.
numai ca nu merge numai din 3 jicloare, cred ca trebuie schimbat intregul carburator.

cel putin asa mi se pare pentru Johnson 9.9/15hp 2005 (pagina 12)

si mai zice si Leeroy  :) ceva pe tema asta.



Fritz

Se poate...La prima vedere
poz 2= nozzle (amestec).
3=  jet pilot  0.38 se schimba cu 40 (relanti)
4=  jet Main 70 se schimba cu 115  (principal).
Ansamblul difera ca si cod dar e irelevant.  Sunt unele diferente ...cum ar fi codurile de la  camera de nivel constant si capac...care de la A la C difera.
Dar in principiu daca schimbi carburatorul...e suficient.
Eu am verificat la Mercury 15-20 . Se inlocuiesc numai jicloarele ...Corpul carburatorului gol are acelasi cod.

kimi

Are cineva manualul pt un Johnson de 25 , din 1988 ?