RYDS 435

Creat de stefand600, Februarie 03, 2015, 01:26:02 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

stefand600

Buna ziua, Ce parere aveti de aceasta cabinata?
http://www.probarca.ro/anunt/62914/101/1/101/Vand-barca-CABINATA-RYDS-SUEDIA-435-.htm#
Ma intereseaza daca merita trecerea de la open cu 20 CP, la cabina cu cel putin 30 CP.
Stefan D

dany

Barca arata bine ,dar mi se pare cam scumpa,parerea mea...

ionitzady

   Diferenta este foarte mare de la un open la cabinata si anume ma refer la utilizare . La open esti obisnuit cu spatiu deschis , interior versatil in care poti face ce vrei , iar la cabinate trebuie sa stii sa apreciezi fiecare coltisor cu toate ca barca este mai mare v-a avea un spatiu util mai mic .
   Motorizarea la o cabinata este minim 40 hp deoarece centrul de greutate este mai la pupa , postul de comanda este mai la pupa . Daca  ai sa vezi cum merg si cum intra in glisaj cabinatele ai sa intelegi ce spun si anume cabinata la accelerare intra greu in glisaj , mergand apupate destul de mult , iar cand intra in glisaj au o suprafata uda mult mai mare fata de un open sau runaboat.

barca  arata foarte bine.

Vali

Daca barca e intr-adevar din 2007 (ceea ce din poze pare a fi adevarat), atunci pretul se merita. Nu ne putem astepta la un pret de Cranchi de acum 30 de ani pentru o barca din 2007.

Pe de alta parte, ar trebui luata in considerare o motorizare minima de macar 40 de cai, nu doar 30. 30 de cai cred ca ar fi suficienti pentru navigatia cu barca putin incarcata - cel mult 2 persoane sau o persoana + ceva bagaje. Barca in ordine de mars (barca+motor+combustibil+ echipamente etc) sigur va depasi 500 kg, ramanand o valoare mica a incarcaturii utile pentru motorizarea de 30 de cai.
Pe de alta parte, cred ca 50 de cai ar fi motorizarea optima, care sa propulseze eficient barca indiferent de incarcare, fara sa se forteze motorul, si sa ramana si o rezerva de putere.

Important e daca e sau nu inmatriculata. Inmatricularea in Ro si restul de operatiuni birocratice inseamna bataie mare de cap si cheltuiala nejustificata. Poate e o solutie inregistrarea in Belgia, dupa cum ne-a indrumat colegul de forum Deltasub.

Daca se merita sau nu trecerea de la open la cabinata doar dvs puteti sa va pronuntati, in functie de cat timp petreceti pe apa si cat sunteti dispus sa alocati acestui hobby. Poate ar fi o idee buna sa va ganditi si la o cabinata mai versatila, precum Cranchi, fiind mai economica si uneori mai confortabila decat o cabinata strict glisoare, precum cea din anunt.

"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

stefand600

Buna ziua, In final nu cred ca merita schimbarea in conditiile in care vin in Delta doar de 2-3 ori pe an cate 3-4 zile. Mai mult, am incercat de cand mi-am cumparat prima barca sa evit inmatricularea datorita birocratiei si diverselor taxe disproportionate. Voi ramane cel putin inca un an la ce am acum. Multumesc.
Stefan D