Barca Motocraft SF 490 T

Creat de ovidiu66, Septembrie 12, 2014, 12:29:00 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Sosoktm

cum s-ar zice, faci barci in lohn :)) Bine si asa, evident imi sunt simpatice barcile de aluminiu iar iarna e lunga, numa` buna de bricolat idei cretze
Sper sa ne vedem, am gasit la Tulcea  motorul pe care il caut de nebun de 4 luni, trebuie doar sa il mai conving pe proprietar sa mi-l vanda

romica

Nu chiar. Lohn-ul presupune ca materia prima si brandul apartine cuiva, iar altcineva doar presteaza munca. Eu cumpar kiturile de la Starcraft cu bani multi, le asamblez aici si le vand sub nume propriu. E mai degraba o constructie sub licenta.

Indiferent cum ii spune, barcile MotoCraft sunt identice cu vechea gama Utility de la Starcraft, iar calitatea nu-i cu nimic mai prejos decat a lor.

Da-mi un telefon cand vii prin Tulcea si daca ne potrivim programul te astept pe la atelier.

ovidiu66

#17
@Sosoktm
Motorul va fi de maxim 20cp.
Nu am nevoie de un motor mai puternic pentru ca vreau sa il transport in portbagajul masinii, iar motorul prefer sa il cumpar nou, din motive de garantie.
Probabil o sa astept pana in primavara, poate apar noutati in 2015.

.

AdrianZUZ

Complet off topic
@Ovidiu66 cum reusesti sa cari un 20cp in portbagaj?! Eu am pus de 2 ori un Yammy 20cp 2t 2cil 52kg intr-un portbagaj urias (Toyota LC HDJ100) si nu a mai ramas nici loc nici oo  :-[

Sosoktm

Ovidiu, exceptand situatia in care peridocul nu sustine cum trebuie barca si risti sa fortezi oglinda, nu prea are sens dusul motorului in portbagaj, mai ales 4t, unde esti mai limitat la pozitie de transport. Preferabil un peridoc potrivit si gata treaba. Cum spui, pt ape mici 20 cai e suficient, dar sunt chir curios ce alegi. Injectie sau carb?
Romica, la 1,8 mm tabla pe fund si 1,6 pe laterale suna zdravan. In plus, nu cred sa foloseasca producatoru
alte scule cand presteaza pt tine:)) Abia astept sa vad 490 ul, ma roade deja. Oglinda e de 20in?
Adrian, car frecvent yama de 15 2t (37 kile) in portbagaj la octavia, ce aveai tu e doar puutin mai inalt si ceva mai greu. Poate ca e marginea de incarcare mult mai sus la landcruiser? Totusi, 52 kile nu e o tragedie, poate ar fi bine sa lasi sahul ala, uite ca da efecte secundare:).

Ciby

Un motor de 20 cu cizma de 20 inch are cam 135 cm. Mercury-ul meu de 20 in 4 timpi nu incape in portbagajul de Logan nici macar pe diagonala. Am fost de doua ori in delta cu el si l-am pus in picioare pe bancheta din spate!
Cel de 15 inch, este cu 13 cm mai scurt. Atentie, daca nu ai portbagajul mare!

byteworks

Eu unul mi-am dimensionat masina dupa nevoi: portbagaj mare, si restul dupa :) Doblo-ul cara barca cu bagaje la remorca, inca una mica pe plafon, si in portbagaj incap vreo 3 motoare de 20 CP. Da' opreste la Peco ca si caii de posta pe vremuri, din 20 in 20 de km  :-[  Ei nu chiar.

Mihaif99

#22
Felicitari Ovidiu  E misto barca.

Pune-i podea neaparat!

Nu iti face griji cu motorul. nu ai cum sa bulesti oglinda.  Eu car un motor de 110 kg pe o oglinda de barca "rated" 35 CP, fara nici o problema din 2007 pina acum. Ies de obicei de cateva ori pe saptamina, iar in Canada drumurile sunt lungi , iar soselele nu sunt stralucite.  Daca da Domnul poate ne vedem in Delta cu barcile. Acum Alaskanul meu e in container in drum spre Franta ;)

Vali

Citat din: Mihaif99 din Septembrie 16, 2014, 04:01:21 AM
Daca da Domnul poate ne vedem in Delta cu barcile. Acum Alaskanul meu e in container in drum spre Franta ;)

Daca s-ar intampla asta, ar fi cel mai frumos vis implinit :). Sa ma gasesc cu Mihai, Ovidiu si cu ceilalti baieti in Delta, fiecare cu barca lui :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

ovidiu66

#24
Multumesc tuturor pentru interventii, m-ar bucura ideea lui Mihai si a lui Vali sa ne intalnim in Delta cu totii.

Referitor la motor, cred ca o sa aleg un Suzuki df 20 al pe injectie.Nu este cu mult mai greu decat Mercury 9,9, iar gabaritul este aproape identic.
Baietii de la Euronautica au fost foarte amabili, m-au lasat sa probez daca ma descurc de unul singur cu transportul motorului, pentru mine este suportabil.
http://www.motoaresuzuki.ro/motoare-de-barca/DF_20

Sunt conditionat de transportul in portbagaj datorita posibilitatilor de lansare la apa, nu exista rampa amenajata, malurile sunt inalte, spatiul este ingust si sunt nevoit sa manevrez peridocul manual pentru punerea pe pozitie.

byteworks

Cred ca e o alegere buna Suzuki 20 cu injectie, eu am pe Bouboulaki 20 DF ARL si merge impecabil. Are garantie 5 ani.

Sosoktm

ovidiu....si eu cred ca DF20  e cea mai interesanta varianta ca motor nou, mai ales daca poti sa il feresti de benzina proasta.
mihai...oglinda clar ca tine un 20, dar trebuie sa fie si peridocul bine gandit, preferabil sa aiba suport pe chila, cat mai aproape de motor.
110kile are  yamaha jet de 40?

ovidiu66

Chiar asa sunt de sensibile Suzuki DF 20 AL, la benzina?
Multi colegi m-au atentionat in aceasta privinta. Benzina o cumpar doar de la pompa(OMV, MOL sau Rompetrol) si alimentez intotdeauna cu cel mai scump sortiment.Daca si astia se preteaza sa vanda produse falsificate,...ce sa mai zic?...sa le fie rusine!

La Suzuki DF 20 AL, m-a atras in primul rand greutatea si gabaritul reduse fata de celelalte motoare de 20cp, fiind pe injectie nu mai pierd timp cu golitul carburatorului de benzina, cu incalzirea motorului,...sunt cateva puncte forte.
SUZUKI DF20 & DF15A
Svat ZYD380 & Suzuki DF20AS

Mihaif99

#28
Cat costa un Zuk din asta de 20 CP in Romania? Ma gandeam sa imi iau si eu unul. Ar fi ok pentru pneumatica cea mare. M-a uitat pe site-ul Suzuki in Franta si e vreo 4500 Eur  - cam ustura ;)
Ca sa raspund si lui Soso. Am ghicit ca are 110 kg   Pompa e mai grea decat un lower unit normal.  Oricum, sub 100 kg nu are. Ne-a cam rupt spinarea cand  l-am urcat in container.


byteworks

Uite lista aici, preturile sunt sensibil mai mici, au scazut de anul trecut cu vreo 200 de euro dupa cum vad.