Barca Motocraft SF 490 T

Creat de ovidiu66, Septembrie 12, 2014, 12:29:00 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Sosoktm

as pune pariu chiar Ovidiu ca vei ajunge la limitatorul de ture cu 30 ul cand vei merge singur, cu elica de p12.
@ bica...in filmare atingi la turatia maxima?

ovidiu66

Citat din: Sosoktm din Aprilie 17, 2015, 09:51:57 AM
as pune pariu chiar Ovidiu ca vei ajunge la limitatorul de ture cu 30 ul cand vei merge singur, cu elica de p12.
@ bica...in filmare atingi la turatia maxima?

Sorin, la Evinrude mi-a placut foarte mult site-ul de prezentare, se gasesc toate detaliile, rapoarte, informatii utile...

ex. http://www.evinrude.com/Content/Pdf/en-US/propeller_selection_guide_767064.pdf#zoom=100

sau un raport cu motorizarea pe o barca asemanatoare cu SF-ul 490
http://www.evinrude.com/Content/Pdf/neutral/performanceReports/PE739.pdf

Curiozitatea mea a devenit maxima, abia astept sa ajung pe apa.

bica77

Deci cum rămâne , fac schimbul de ulei sau mai iau pe cineva in barcă,?

BRP

Da ,Halatul cat costa Halatul?
;D
Glumesc, dar REPETIR

Una bucata  turometru calibrat si corect instalat,doua bucati om,apa,barca,motor,Una bucata GPS, benzina si acceleratie la maxim.
Daca in aceasta configuratie,se repeta fenomenul,si motorul nu ajunge la turatia maxima,ai o problema la motor.
Limitarea la turatia maxima se poate manifesta in acest fel ,dar eu unul personal ma indoiesc,ca acest motor in configuratia descrisa de tine poate ajunge la turatia maxima data de fabricant,in asa fel incat sa limiteze.
O calculatie rapida,la motorul tau,6300 r/min,2,08:1,pas elice 11",un slip de 10% in conditii ideale te-ar duce la o viteza masurat pe Gps pe apa statatoare de  vreo 45 km/h.
Daca acest fenomen se instaleaza departe de aceste date,pot fi o gramada de cauze, incepand de la inaltimea de montare a motorului,motor cu problema,elice cu alunecare prea mare,bucsa de cauciuc din elice care poate fi rupta si la anumite turatii elicea nu se mai invarte etc....
Un baiat destept cu un laptop si softul de diagnoza de la Suzuki ti-ar putea da un raspuns in 10 min.
Du-te si tu si fa o vizita la Euronautica,da si tu de o bere la unul dintre tehnicienii de acolo si iti rezolvi problema.
Eu cred ca din cauza provenientei acestui motor, ai bate in retragere la ce iti sugerez eu, altfel cu un motor cu" numai" 10 ore de functionare si teoretic in garantie, nu vad ce te-ar impiedica sa te duci la reprezentanta, asta fara suparari ca doar esti cumparator de buna credinta,nu?

BRP

Uite aici un test de fabricant pe o barca asemanatoare cu a ta care sustine ce ti-am spus mai devreme.
Ti-am mai spus ca fara scule de test si ceva creier,tot ce se spune nu are baza tehnica ci mai degraba are de a face cu sportul national Datul cu Parerea.
http://suzukimarine.com.au/outboards/portables/product/df20a

kimi

#185
Citat din: BRP din Aprilie 17, 2015, 07:40:58 PM
Eu cred ca din cauza provenientei acestui motor, ai bate in retragere la ce iti sugerez eu, altfel cu un motor cu" numai" 10 ore de functionare si teoretic in garantie, nu vad ce te-ar impiedica sa te duci la reprezentanta, asta fara suparari ca doar esti cumparator de buna credinta,nu?

Un dislike de la mine pt. postarea asta .
1. Tu habar nu ai de provenienta exacta a motorului , asa ca faci parte dintre cei care , vorba ta , practica sportul national de dat cu parerea
2. Vorba cuiva,  80% din motoarele de la noi sunt furate din afara , numai ca noi astia care le cumparam , le platim la pretul corect de motor SH . 20% din vina avem totusi si noi , dar nici sa fim batuti cu pietre nu meritam !

In rest , toata consideratia pentru celelalte postari ale tale .
Cu stima

Vali

In speranta ca mai detensionam putin discutia, propun sa discutam dpdv tehnic. Total de acord cu BRP, un test practic cu softul respectiv scoate imediat la iveala sursa problemei.

Ca un mic off-topic, pe vremuri, cu mult inaintea internetului, imi placea sa-mi dau cu presupusul intre amici despre cum se misca diverse barci. Bineinteles ca mi-o mai si furam, asta pana am inceput sa "sap" aprofundat in teorie si apoi in practica. Dupa care a urmat scoala, iar azi am ajuns sa testez carene la bazin in mod uzual. Cel putin in hidrodinamica, in ciuda erorilor inerente, proba de bazin e cea care valideaza definitiv toata munca de pana atunci la respectiva carena.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

BRP

Citat din: kimi din Aprilie 17, 2015, 09:31:07 PM
Un dislike de la mine pt. postarea asta .
1. Tu habar nu ai de provenienta exacta a motorului , asa ca faci parte dintre cei care , vorba ta , practica sportul national de dat cu parerea
2. Vorba lui Vali , 80% din motoarele de la noi sunt furate din afara , numai ca noi astia care le cumparam , le platim la pretul corect de motor SH . 20% din vina avem totusi si noi , dar nici sa fim batuti cu pietre nu meritam !

In rest , toata consideratia pentru celelalte postari ale tale .
Cu stima

Tu ai de la mine un BIG LIKE.
Dupa capul meu idiot,si lipsa totala de caracter ce ma caracterizeaza,incurajarea vanzarii de astfel de motoare este egala cu a fi partas cu buna stiinta la actul in sine.
Ai putea fi chiar tu in situatia celui care este pagubit si as fi curios ce ai gandi despre un coleg de forum care cumpara cu buna stiinta motorul,cu serii modificate si e pus din nou pe ceva barca.
Sa stii garantiile sunt transmisibile,si in conditii normale ai putea apela la garantie,cu contractul de v/c te duci frumos la reprezentant si se face transcrierea de garantie, dupa ce sunt verificate toate datele.
Intr-o tara civilizata,asa ceva nu este posibil oricat de ieftin ti-ar fi oferit motorul,nemaivorbind ca mai mult ca sigur ca vor anunta politia.
Sub scuza saraciei nu ne putem ascunde lipsa de caracter, dupa capul meu cu idei putine si fixe.
Si ca sa nu fiu bagat in categoria de datatori cu pararea,cu o serie corecta a motorului eu pot in interval de maxim 1 ora sa iti spun exact cine plange sau nu dupa motor, sau de asemenea pot sa iti spun daca seria este corecta sau nu, cu obligativitatea  sa anunt dealerul care a facut vanzarea de nou, iar daca motorul a fost furat cu consecintele de rigoare.
Exista un forum foarte apreciat in acesta lume a motoarelor outboard, si anume cel al detinatorilor de Evinrude Etec,si pe acel forum, daca nu postezi seria si modelul motorului,ce sunt verificate prin reteaua BRP,si daca nu sunt cele corecte,nu vei primi nici un raspuns si vei fi inlaturat si inregistrat in sistemul BRP ca......,sa nu mai vorbim ca daca ti se strica computerul ,vei ajunge sa il vinzi de piese.
Merita si astia un BIG DISLIKE nu?
Sunt foarte dezamagit de ce se intampla in tara asta.
Nu am postat pana acum pentru karma sau pentru nu stiu ce Big Like,ci din faptul ca am vrut sa fiu de ajutor, dar ce se intampla nu se potriveste cu conceptiile mele despre viata si e cam greu sa ma mai schimb.
Cu scuzele de rigoare am sa ma abtin a mai face comentarii si postari.

BRP

Citat din: Vali din Aprilie 17, 2015, 10:22:27 PM
In speranta ca mai detensionam putin discutia, propun sa discutam dpdv tehnic. Total de acord cu BRP, un test practic cu softul respectiv scoate imediat la iveala sursa problemei.

Ca un mic off-topic, pe vremuri, cu mult inaintea internetului, imi placea sa-mi dau cu presupusul intre amici despre cum se misca diverse barci. Bineinteles ca mi-o mai si furam, asta pana am inceput sa "sap" aprofundat in teorie si apoi in practica. Dupa care a urmat scoala, iar azi am ajuns sa testez carene la bazin in mod uzual. Cel putin in hidrodinamica, in ciuda erorilor inerente, proba de bazin e cea care valideaza definitiv toata munca de pana atunci la respectiva carena.

Toata Stima
Un raspuns demn de un profesionist.
Lucrul de la plansa sau de la masa de proiectare isi va valida succesul doar dupa testele ,statice dinamice si functionale cu echipamentele aferente si abia apoi poti sa-ti dai cu parerea.

WBF

#189
Citat din: kimi din Aprilie 17, 2015, 09:31:07 PM
Un dislike de la mine pt. postarea asta .
1. Tu habar nu ai de provenienta exacta a motorului , asa ca faci parte dintre cei care , vorba ta , practica sportul national de dat cu parerea
2. Vorba cuiva,  80% din motoarele de la noi sunt furate din afara , numai ca noi astia care le cumparam , le platim la pretul corect de motor SH . 20% din vina avem totusi si noi , dar nici sa fim batuti cu pietre nu meritam !

In rest , toata consideratia pentru celelalte postari ale tale .
Cu stima


A micut.
Cumpar o pocnitoare de Mercury de 15hp, cizma scurta.
Fac o diagonala de tara ca sa-l vad si sa il cumpar.
Intreb de la bun inceput:acte?
Raspuns prompt: Acte !
Vad motorul, an bun, 2012, pret prea bun, 1100 .
Inteleg o devalorizare de max 30% din pretul de nou.
Deformatie profesionala, m-am ocupat de auto vreo 15 ani.
Cer sa vad actele si mi se arata o mizerie de invoice(factura) de Suedia.
Pe motor un sticker mare si frumos cu dealerul. Decat ca era ceva .dk
I-am spus politicos samsarului ca Danemarca si Suedia nu se suprapun pe harta.
Anuntul de vanzare era public si omul chiar nu vedea nici o problema ca motorul era furat.
Avea vreo 8 motoare in curte....

B micut.
Estimarea ca 80% din motoare sunt de furat si noi le platim la pret corect de SH pare ciudata.
Intreb si eu ca un neofit: Cam cine pierde in 2-3 ani 60% din valoarea platita de nou, in conditiile in care 90% din barcile si motoarele de la noi sunt folosite rar, pur agrement, sau pasager in weekend si intr-un concediu?

In rest, numai de bine, si foarte misto discutia despre SF490. Plina de substanta:)

bica77

 asta fara suparari ca doar esti cumparator de buna credinta,nu?
[/quote]
brp sa nu te indoiesti de mine , intr adevar sunt un om cat se poate de corect , am luat motorul de la cineva din bucuresti, este un motor la fel ca celelalte pe care fff multi romani le cumpara doar pe baza unui act de vanzare cumparare +o copie de buletin a celui care vinde, motorul este 2014, din tara nu are cum sa fie deoarece lot de 2014 inca n-a intrat la noi , asta ar insemna sa se vanda lotul din 2012 - 2013 si ii putin probabil , motorul luat de mine este cumparat anul trecut in toamna ,deci intelegeti si voi, stiu ca nu-i corect sa incurajezi tranzactia clandestina dar atata timp cat oameni "importanti" in tara asta fura din buzunarele noastre fara sa le pese distrugand vieti eu care am platit pe acest motor aproape 2000 de eur consider ca sunt de buna credinta ........ lasand asta la o parte o sa incerc sa merg la reprezentanta sa-i fac un schimb de ulei si filtre apoi o sa merg cu el la jumate de turatie ca si asa n-am de ce sa gonesc nebuneste pe dunare

Vali

Propun sa separam discutia despre Suzuki. Momentan scriu de pe telefon, cum ajung la un comp, fac split-ul.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

BRP

Citat din: bica77 din Aprilie 18, 2015, 10:32:18 AM
asta fara suparari ca doar esti cumparator de buna credinta,nu?

brp sa nu te indoiesti de mine , intr adevar sunt un om cat se poate de corect , am luat motorul de la cineva din bucuresti, este un motor la fel ca celelalte pe care fff multi romani le cumpara doar pe baza unui act de vanzare cumparare +o copie de buletin a celui care vinde, motorul este 2014, din tara nu are cum sa fie deoarece lot de 2014 inca n-a intrat la noi , asta ar insemna sa se vanda lotul din 2012 - 2013 si ii putin probabil , motorul luat de mine este cumparat anul trecut in toamna ,deci intelegeti si voi, stiu ca nu-i corect sa incurajezi tranzactia clandestina dar atata timp cat oameni "importanti" in tara asta fura din buzunarele noastre fara sa le pese distrugand vieti eu care am platit pe acest motor aproape 2000 de eur consider ca sunt de buna credinta ........ lasand asta la o parte o sa incerc sa merg la reprezentanta sa-i fac un schimb de ulei si filtre apoi o sa merg cu el la jumate de turatie ca si asa n-am de ce sa gonesc nebuneste pe dunare

Fie cum spui tu.
"Norocul" este ca sistemul actual permite asa ceva.
Daca ar fi fost un BMW din 2014 la mai putin de juma de pret,te-ar fi pus pe ganduri si urgent ai fi cerut o verificare la dealer,politie, RaR.
De ce?
Pentru ca sistemul nu permite sa inmatriculezi si detii un autoturism furat, si nici prin gand nu ti-ar fi trecut sa faci tranzactia.
Cand este vorba de motoare outboard, este deja altceva te poti ascunde si preleva de tot ce este moral cu scuza ca si oamenii importanti fura.
Nu uita ca totusi oamenii importanti au inceput sa vada cum sunt puscariile de pe interior,iar pentru oamenii mici si neimportanti ca noi drumul spre astfel de chestiuni nedorite de nimeni poate fi foarte scurt.
Adevarul e ca frica pazeste mustaria.
Fara nici un fel suparare si departe de mine gandul de a te jigni cu ceva, ci doar am incercat sa va fac mai constienti ca nu merita sa ne coboram la asa ceva, pentru ca cumparand  nu facem decat sa incurajam fenomenul, la care am putea fi chiar noi victime.
De aici incolo fiecare face cum il taie capul.
In concluzie,ai platit juma de pret si te vei folosi de juma de putere. ;D

BRP

Si intrebati-l pe Ovidiu,dupa ce da 3500 de eur pe un motor nou ,daca peste 2 luni si 20 ore de functionare, va va vinde motorul cu 1500 de eur, sa vedeti ce va raspunde?
Sau daca doamne fereste i se fura motorul,si va vedea cum un motor asemanator cu al lui ar fi vandut/cumparat, cu serii modificate de catre colegii de forum , dealtfel cumparatori de buna credinta,cam ce sentimente il incearca.
Toate aceste chestiuni fara suparare sunt cu dus si intors,iar partea goala a paharului ne ramane noua utilizatorilor finali si nu a samsarilor de motoare furate,care la o adica nu au sa recunoasca nimic.
Trebuia sa intelegeti ca noi suntem de vina ca incurajam acest fenomen si ca  trebuie sa avem forta sa ne opunem.
Altfel aceasta molima prolifereaza.

bica77

Brp,pana una alta salariile noastre de bugetari ne permit sa facem unele compromisuri,justițiar ca tine am fost si eu pana cand sistemul de kkt al nostru mi a demonstrat contrariul si chiar mai mult ...stiu ai dreptate iar dreptate ar trebui sa ti dea mai multi nu doar eu ....pana atunci incerc sa ma bucur de ceea ce am achizitionat cu sufletul curat ,fiecare raspunde de ceea ce face , numai bine