*

Autor Subiect: Un fim pe cinste  (Citit de 10523 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Betto

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 220
  • Karma: 13
    • Vezi Profilul
Re: Un fim pe cinste
« Răspuns #30 : Decembrie 09, 2017, 09:42:25 pm »
                     The Last Trapper     >>>>>     https://www.youtube.com/watch?v=q9HbCk2fKLI   
 

pelicanul

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1072
  • Karma: 112
    • Vezi Profilul
Re: Un fim pe cinste
« Răspuns #31 : Ianuarie 03, 2018, 11:22:24 am »
Ceva usor, ca sa ne revenim dupa sarbatori: https://drive.google.com/open?id=1grnXBtdVM_hjgOWc92c0V__t3XfOSyCQ

Florio

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2514
  • Karma: 227
    • Vezi Profilul
Re: Un fim pe cinste
« Răspuns #32 : Ianuarie 03, 2018, 03:25:54 pm »

kir_gutzakis

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 107
  • Karma: 14
  • "Teach me to dance...will you?"(ZORBA THE GREEK)
    • Vezi Profilul
Re: Un fim pe cinste
« Răspuns #33 : Aprilie 07, 2018, 03:42:10 pm »
În 2012, Matt Rutherford și-a încheiat turul solitar al celor doua Americi, prin Pasajul Nord-Vest al Arcticii și Cape Horn. Călătoria sa de 309 de zile i-a adus lui  Matt  doua recorduri mondiale  și a fost transpusa într-un film documentar numit "Red Dot on the Ocean".

http://video.wpbt2.org/video/2365809753/
"Fundul marii este plin de barci potrivite pentru mare, asa ca de ce sa nu li se alature inca una nepotrivita?Frumoase recife de arta pentru lucrari ale vietii submarine..."

Florio

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2514
  • Karma: 227
    • Vezi Profilul
Re: Un fim pe cinste
« Răspuns #34 : Aprilie 07, 2018, 08:30:29 pm »
În 2012, Matt Rutherford și-a încheiat turul solitar al celor doua Americi, prin Pasajul Nord-Vest al Arcticii și Cape Horn. Călătoria sa de 309 de zile i-a adus lui  Matt  doua recorduri mondiale  și a fost transpusa într-un film documentar numit "Red Dot on the Ocean".

http://video.wpbt2.org/video/2365809753/


Am văzut-o și pe-asta! Un omuleț navighează 309 zile fără oprire, într-o barcă de 27 picioare (doar cu 30 cm mai mare ca a mea).
Ia 320 l de motorină cu el, un desalinizator de mână și provizii... ce provizii să iei pe o bărcuță, să-ți ajungă zece luni?!
Într-o barcă de acest gen, la latitudini nordice, totul devine umed. Și nu se mai usucă.
N-am văzut tot filmul, doar până la partea care spune că după 260 de zile totul era stricat: motorul stricat, chart plotter-ul stricat, stația radio stricată.... Funcționau doar angrenajele simple, mecanice. De exemplu pilotul de vânt. A fost foarte bine că a mizat pe un pilot de vânt și nu unul electric. În mediul oceanic, pe o barcă mică, te poți aștepta să cadă electronicele, din cauza a ce am spus mai sus: umiditatea salină.
 De exemplu autopilotul lui Sorin Drugan s-a defectat repede. Și încă n-a fost în zone reci!

kir_gutzakis

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 107
  • Karma: 14
  • "Teach me to dance...will you?"(ZORBA THE GREEK)
    • Vezi Profilul
Re: Un fim pe cinste
« Răspuns #35 : Aprilie 07, 2018, 09:33:19 pm »
Am văzut-o și pe-asta! Un omuleț navighează 309 zile fără oprire, într-o barcă de 27 picioare (doar cu 30 cm mai mare ca a mea).
Ia 320 l de motorină cu el, un desalinizator de mână și provizii... ce provizii să iei pe o bărcuță, să-ți ajungă zece luni?!
Într-o barcă de acest gen, la latitudini nordice, totul devine umed. Și nu se mai usucă.
N-am văzut tot filmul, doar până la partea care spune că după 260 de zile totul era stricat: motorul stricat, chart plotter-ul stricat, stația radio stricată.... Funcționau doar angrenajele simple, mecanice. De exemplu pilotul de vânt. A fost foarte bine că a mizat pe un pilot de vânt și nu unul electric. În mediul oceanic, pe o barcă mică, te poți aștepta să cadă electronicele, din cauza a ce am spus mai sus: umiditatea salină.
 De exemplu autopilotul lui Sorin Drugan s-a defectat repede. Și încă n-a fost în zone reci!
Merită sa il vezi pana la sfârsit. Povestea in sine a omului este incredibil de adevărată, tine de lumea de acum. Motivatia lui interioară. Cum a fost primit la intoarcere cel care trecuse prin droguri si pușcărie. Mai avea 30 dolari. A câștigat 120000 dolari după pentru asociatia care reabilita persoanele cu handicap prin sailing. Respect maxim! Iar de Albin Vega 27 doar de bine! 3500 de bucăți produse inseamna ceva...

Trimis de pe al meu SM-A510F folosind Tapatalk

"Fundul marii este plin de barci potrivite pentru mare, asa ca de ce sa nu li se alature inca una nepotrivita?Frumoase recife de arta pentru lucrari ale vietii submarine..."

Dbr

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 592
  • Karma: 53
  • Daca apa nu e , nimic nu e !
    • Vezi Profilul
Re: Un fim pe cinste
« Răspuns #36 : Aprilie 07, 2018, 10:53:47 pm »
Ha ha...e cineva pe aici printre noi care este proaspat posesor de un exact asemenea Albin Vega. Il las pe el sa va spuna povestea barcii sale la timpul potrivit.

Bogdan

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 61
  • Karma: 10
  • Albin Vega 27
    • Vezi Profilul
Re: Un fim pe cinste
« Răspuns #37 : Aprilie 11, 2018, 09:38:13 pm »
Toate la timpul lor, Dbr !
Fara a avea pretentii de mare cunoscator, trebuie sa recunosc ca multe Albin Vega au facut circumnavigatie (nu au trisat - pe la Capul Horn) si au capatat o reputatie redutabila de barci extrem de solide ce se preteaza pentru navigatia solitara. Totusi, sa fim seriosi, e un calvar sa te gospodaresti in 27 feet. Din aceste ratiuni GGR a stabilit prin regulament ca barcile sa se incadreze intre 32-36 feet. De exemplu, comandantul de cursa lunga de origine indiana Abilash Tomy , a facut de 2 ori single handed circumnavigation, ultima fiind incheiata anul trecut si stabilind un record de 151 de zile. Prin participarea sa la GGR, ar fi a treia oara.
Revenind la subiect, muti navigatori dupa traversarea Atlanticului de la est la vest aleg varianta sa lase ambarcatiunea acolo pentru vanzare sau pur si simplu o abandoneaza. Chiar am gasit un Albin Vega sub pavilion olandez prin Caraibe, pe care proprietarul il da spre vanzare pentru suma de 5.000 euro. Cred ca poate fi obtinut gratis daca se plateste marina si taxele de navigatie in zona.

Bogdan

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 61
  • Karma: 10
  • Albin Vega 27
    • Vezi Profilul
Re: Un fim pe cinste
« Răspuns #38 : Aprilie 21, 2018, 10:04:58 pm »
Hai, c-am luat-o! Albin Vega 3012 (hull no.) .Povestesc in topic nou, dupa ce ajunge acasa. Pe rutier, pentru ca pe apa n-am timp! Si nici buget asa de larg pe cat mi-as dori .

kir_gutzakis

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 107
  • Karma: 14
  • "Teach me to dance...will you?"(ZORBA THE GREEK)
    • Vezi Profilul
Re: Un fim pe cinste
« Răspuns #39 : Aprilie 21, 2018, 10:29:01 pm »
Hai, c-am luat-o! Albin Vega 3012 (hull no.) .Povestesc in topic nou, dupa ce ajunge acasa. Pe rutier, pentru ca pe apa n-am timp! Si nici buget asa de larg pe cat mi-as dori .
Felicitări! Din ce am vazut pe net ,  punctele critice sunt interiorul ( lemnaria), safranul si manevrele fixe ( deh-varsta). Asteptam poze si un buget   pentru transport.

Trimis de pe al meu SM-A510F folosind Tapatalk

"Fundul marii este plin de barci potrivite pentru mare, asa ca de ce sa nu li se alature inca una nepotrivita?Frumoase recife de arta pentru lucrari ale vietii submarine..."

Bogdan

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 61
  • Karma: 10
  • Albin Vega 27
    • Vezi Profilul
Re: Un fim pe cinste
« Răspuns #40 : Aprilie 22, 2018, 01:38:47 am »
Multumesc !Interiorul este chiar ok pentru varsta barcii. Nu stiu ce Albin Vega ati vazut pe net ca as fi luat eu. Manevrele fixe au cam 5 ani vechime,catargul si ghiul plus tangonul au cam 6 ani si sunt Selden. Velatura nu este noua, are cam 8-9 ani dar este in stare buna. Lemnaria exterioara necesita doar un lac de protectie si nimic mai mult.  Lemnaria interioara este destul de ok, fara a necesita interventii deosebite. Punctele slabe sunt altele si general valabile pentru AV, dar voi dezvota intr-un topic separat.
Initial am gandit sa o aduc pe apa dar nu am timpul necesar ( desi nici acum nu dorm gandindu-ma la asta). Va fi pe rutier, in mod sigur. Pe apa sper sa faca multe nm cu mine dupa luna iulie, cand ma mai eliberez.

 

Recent

Last 5 Shouts:

 

Vali

Mai 12, 2017, 07:44:50 am
Tutorial de incarcare poze pe servere externe: https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,2218.msg37910.html#msg37910
 

Vali

Decembrie 15, 2016, 10:35:58 am
Salutare, daca nu puteti accesa forumul, e din cauza ca lucreaza Gupi la baza de date. Speram sa se rezolve repede.
 

Vali

Decembrie 14, 2016, 05:12:27 pm
Salut pauli, scrie-mi daca vrei pe privat, si rezolvam cu parola.

pauli

Decembrie 14, 2016, 03:42:39 pm
stie cineva cum se modifica parola pe acest site
 

Mihaif99

Decembrie 06, 2016, 12:33:07 pm
La multi ani cu sanatate si bucurii de Sf Nicolae. Iar prin rugaciunile Sfantului Nicolae sa aveti spor in tot ce faceti!

Show 50 latest
Membri
Stats
  • Total Mesaje Postate: 45738
  • Total Subiecte: 2341
  • Online Today: 91
  • Online Ever: 129
  • (Iunie 18, 2014, 08:03:41 am)
Utilizatori Online
Users: 4
Guests: 45
Total: 49
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud