Asistenta la cumparat motoare sau barci

Creat de ionitzady, Februarie 01, 2015, 03:49:18 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

pelicanul

Nu e vorba de berula si deranj, dar nici eu nu am compresmetru sau butoi. :) As putea sa vorbesc cu omu' daca imi dai numarul lui.

dany

Il cheama NELU si are tel 0741141764.Acum se afla intr-o deplasare din care revine duminica,urma sa ne auzim la tel.duminica seara...MULTUMESC.

Fritz

Motorul trebuie sa porneasca la relanti...cu socul tras si imediat dupa ce a pornit se impinge socul inapoi ..sa nu se inece. Dupa ce l-ai pornit ..si s-a incalzit un pic trebuie sa porneasca fara soc, tot la relanti.

dany

Si care sa fie cauza,ca trebuie pornit cu acceleratia la maxim?

Fritz

 Nici un motor nu ,,trebuie' pornit cu acceleratia la maxim. Probabil ca are amestecul aer -benzina reglat prost...sau carburatorul infundat ...

ionitzady

am vrut sa zic si eu asa , dar am vazut ca rezolva fratele fritz  si nu am sa-i stau in cale nici-odata .

dar avansul nu ar fi si el o problema ?

Fritz

 Motoarele Selva nu au avans mecanic. Au aprinderea fixa . Au avans electronic ( procesor) . O sa atasez pdf-ul pt Selva Naxos...
Aerul se regleaza asa : Strangi surubul de aer de tot ...si il deschizi 3/4...1 tura ( asta la 15 cai).
Si se blocheaza cu contrapiulita.
  La cele de 25-30 se desface surubul 1.5 ..2 ture .

Nu pot sa-l incarc ...dar il poti lua de aici !!!

http://www.czmarine.cz/rozkresy_selva/2-takt%20SELVA/3-%209,9%20IZMIR%20a%2015%20NAXOS%202007-2008.pdf

dany


dany

Salut.Sunt curios daca a primit colegul cristi de la CT.compresmetru,dar voi afla curand .Am inteles ca la SELVA 15 ar trebui sa aiba la proba 100-115 psi adica ''x'' bari?Sa fie de 9 bari?Am inteles ca verificarea se face in felul urmator:
Se da o bujie jos si se monteaza compresmetru
Se ia contactul
Se trage la sfoara pana cand acul ceasului se ridica si se opreste  la o anumita valoare
Se pune bujia inapoi
Se da cealalta bujie jos si se monteaza compresmetru
Se trage la sfoara la fel si se afla valoarea la care s-a stabilit acul
De preferat ca valorile sa fie cat de cat egale[sa zica cine stie]
E bine asa?Daca ave-ti modificari raspunde-ti va rog.pt. ca si Cristi  sa afle modul corect de verificare.
Ce altceva ar trebui sa mai verifice?
MULTUMESC! sper sa-l ajute pe Cristi postarile voastre,implicit pe mine
Salutari!

pilu


Fritz

Citat din: dany din Martie 29, 2015, 07:42:51 AM
Salut.Sunt curios daca a primit colegul cristi de la CT.compresmetru,dar voi afla curand .Am inteles ca la SELVA 15 ar trebui sa aiba la proba 100-115 psi adica ''x'' bari?Sa fie de 9 bari?Am inteles ca verificarea se face in felul urmator:
Se da o bujie jos si se monteaza compresmetru
Se ia contactul
Se trage la sfoara pana cand acul ceasului se ridica si se opreste  la o anumita valoare
Se pune bujia inapoi
Se da cealalta bujie jos si se monteaza compresmetru
Se trage la sfoara la fel si se afla valoarea la care s-a stabilit acul
De preferat ca valorile sa fie cat de cat egale[sa zica cine stie]
E bine asa?Daca ave-ti modificari raspunde-ti va rog.pt. ca si Cristi  sa afle modul corect de verificare.
Ce altceva ar trebui sa mai verifice?
MULTUMESC! sper sa-l ajute pe Cristi postarile voastre,implicit pe mine
Salutari!


Selva 15 are 100 psi ( 7 bar) ...si modelul nou are 116 psi (8 bar). Motorul ala trbuie sa aiba minim 6 bar. Intre 6 si 7.
Adica ...85 -100 psi . Fa-i mai intai o proba !!!Pornire cu benzina in butoi cu apa, nu de alta, dar unii baga ulei in cilindri (pentru conservare  8)  ..care etanseaza si fac compresie. Dupa ce benzina spala uleiul...gata si compresia.  :o . Il lasi sa mearga in butoi...sa nu mai scoata fum...si sa-l vezi stabil la relanti...Vezi racirea ...daca scoate apa ..la relanti.
Scoti bujiile,ambele,  le pui in fise, legi un fir metalic sau doua de filetele bujiilor ...la caroseria motorului (masa) si vei vedea si scanteile. ..cand tragi de sfoara.
   Tragi 2-3 sfori pana cand acul nu mai urca. Ideea e ca bobina de inductie sa se descarce in bujie ...Nu in interiorul ei intre straturile de sarma ...Tensiunea e foarte mare si se descarca undeva...unde gaseste distanta mai mica si izolatia mai slaba. Ai sanse sa prajesti aprinderea.
Testezi pe rand ambii cilindri . Succes.

kimi

Recomandat este ca in momentul masurarii , acceleratia sa fie deschisa la maxim .

dany

Deci se scot ambele bujii legate cu sarma de masa mot.si se pune compresmetru la un cilindru,se masoara cu 2-3 sfori,dupa care se pune compresmetru la al doilea cilindru ?[sau una scoasa legata cu sarma la masa ,se pune compresmetru in locul ei si cealalta sa ramana la locul ei in chiuloasa]Si acceleratia la maxim?
Multumiri maxime baieti!sunt cam greu de cap si-ntreb de doua ori :) :-[

pilu

se scot ambele bujii si ori legi cu sarma la masa ori daca are buton de oprire il pui in pozitia oprit . tragi la sfoara 4-8 ori pana acul compresmetrului nu  mai urca.

dany

OK.Multumiri
Maine o sa se intalneasca baietii si doamne-ajuta !