prima mea barca

Creat de alin66, Februarie 02, 2013, 07:39:10 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

alin66

Buna dimineata, mi-am cumparat prima barca ,la care visez de 2-3 ani , si am inceput sa o reconditionez si sa o pregatesc pentru vara. Deoarece sunt incepator orice sfat i-mi este de folos. Ca detalii barca este o pilotina vega de 5,20m cu 1,90m. Are un yamaha 2T de 20cp si este functionala, dar vreau sa i refac vopseaua, tapiteria, lemnaria.
pun si citeva poze.

dany

Salut,felicitari pentru barca,arata super...si dupa reconditionare v-a arata si mai bine.Atat pot sa-ti spun :gandeste-te foarte bine inainte ce vrei sa faci cu ea si cere ajutorul celor in masura sa ti-l dea [citeste discutiile de pe forum si ve-i afla multe lucruri folositoare] Nu te grabi, cantareste  fiecare sfat pe care il ve-i primi si ve-i avea o barca super ,dupa inima ta,caci barcile au nevoie de multa pricepere pe care aici o ve-i gasi cu prisosinta .De la dany[''barca mea papuc'']mult succes si sa ne vedem pe apa...

Vali

Salut Alin si bun venit pe forum.

Intr-adevar barca arata bine, si dupa forme se si comporta bine. Tipul respectiv de barca este foarte cautat azi de pescarii amatori, fiindca ofera un confort minimal, foarte util in excursiile scurte de weekend.

Avantajul motorului de 20 CP e ca e la limita de neinmatriculare a barcii, dar cred ca e cam mic pentru barca, mai ales cand e incarcata. Barca e glisoare pura, si fiind si cabinata, e semnificativ mai grea decat o barca deschisa de dimensiune similara. Deci pentru regim optim de mars ar avea nevoie de un motor pe masura. Totusi, la o proba practica pe apa e posibil sa fii multumit de comportamentul motorului, in conditii de incarcare rezonabila.