ETEC vs 4T

Creat de Intersect, Februarie 10, 2015, 08:39:30 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

rover.marius

Salut
Cred ca luni as putea sa ma uit daca nu am cursa sau alta interventie.Am sa las nr de tel 0731013276 Marius

WBF

Multumesc mult Marius si apreciez.
O plaja orara cand pot sa te sun si sa nu deranjez?

rover.marius

Vorbim duminica la tel . Atunci aflu daca am treaba luni sau nu am .

dflorin

Ce au patit ultimii doi? Au avut oare probleme cu gunoaiele in jiglere? https://www.youtube.com/watch?v=BoA4Ij-h81c

Fritz

#34
 Pur comercial. Marketing ...La fel ca filmul cu scufundatul...
Vezi recordurile pe UIM ... Nici un E-tec. Cauta
La GT 15 ..Tohatsu ...http://www.uimpowerboating.com/records/
GT30 Tohatsu ..La GT 60= mercury. La 3C offshore ..Mercury...La 3S offshore la fel. http://www.uimpowerboating.com/records/

E vreun ETEC pe aici ?ori nu-l vad eu ...S-au folosit si Etec-uri dar nu au ajuns la podium. De ce oare?


Iar Etec-ul de 30 de cai ...la clasa GT30 ( 500 cm3) nu a reusit sa bata recordul facut la clasa T400 ...( cu 100 cm3 mai putin) cu motor Selva 25 !!! tot in 2T. Aceeasi barca Seaflyer ...cu Selva 25 a luat 103.4 km/ora.
  https://www.youtube.com/watch?v=qxm5tMqt5sY
Cu Etec-ul de 30 ...tot in 2 timpi si cu 5 cai mai puternic abia se ia 88 ...Il bat Tohatsu si Mercury 30 in 4T...cu toate ca-s mai grele.

dflorin

Aseara am ramas fara net...nu am mai putut sa stam de vorba. Toate motoarele sint bune in felul lor, dar si pilotii au un rol foarte important in astfel de competitii. Ce sa-i faci m-am lasat sedus de motoarele evinrude in 2 timpi. Pun si un filmulet cu un evinrude model v8 (cred ca asta nu mai este in 2 timpi)  asta asa de dragul discutiei (nu vreau sa te contrazic in materie de motoare pentru ca stiu ca esti expert).https://www.youtube.com/watch?v=bLDM1kE8pVw

Fritz

#36
 Tot in 2T este...si e tunat la maxim. 10000 de ture , pinten cu raport 1/1 cu angrenare directa ...
si elice supracavitanta pe stanga. E motor de record ( de liniuta ...) . Nu conteaza cat consuma ...ca i se topesc pistoanele in 3 km . Record sa iasa.
Uite un Selva 850 cm3 ...cam cum arata ...Tot in 2T, 3 cilindri, 3 carburatoare dublate...si merge pe la 8500 rot/min ...dar in curse de circuit.
Am un prieten care alearga la Offshore 3C ...A fost locul 2..si 3  in lume de cateva ori. A avut si Yamaha 90/2T, dupa care E-tec... Nu l-a tinut un sezon . A trecut la Mercury 200XS. Asta e motor adevarat.

http://www.boattest.com/engine-review/Mercury-Racing/176_200-XS
  Motor adevarat ...200 de cai la 136 kg .
Sau asta !! 300 cai frumosi la 124 kg !!! Sunt in 4 timpi !!!
  http://www.boattest.com/engine-review/Mercury-Racing/177_2-5-EFI-Champ
Uite si barca lui C24. Catamaran cu redane transversale.

dflorin

Da Fritz. Adevarate opere de arta. Este bine ca mai exista oameni ca tine care sa ne mai lumineze. Cinstit i-ti spun ca nici nu stiam cum arata un motor de competitie. Eu credeam ca cisma aia este tot ca la un motor clasic, cu ecacuarea gazelor tot prin elicie...cel putin elicia aia este total diferita fata de eliciile clasice.

bradutzu

salut Fritz
te rog sa imi spui si mie la ce turatie are motorul meu consumul optim si sa nu imi spui ca atunci cand nu e pornit! :P
multumesc!
Sa auzim numai de bine!

Sosoktm

Viata e prea scurta si pe balta nu facem taximetrie ;)
In rest, un mers la 60-70% din plaja de turatie e bun la orice motor

Fritz

 Uite si o barca de alergat pe mare cu ETEC.
Pregatire ...topcoat , lustru , elicea supracavitanta pe CNC... :)...

Intersect

Fritz ca intotdeauna rules....De mult am vrut sa vad cum arata masina pentru reparat/reglat...elici.
De curand am fost la sediul ABB din Genova si am avut placerea sa vad cum reconditioneaza turbinele.Tehnologie.
Born to fish,forced to work!!!

Ciby

Hop si eu ca taranul cu girafa!
Nu se poa' Domle', asa ceva nu exista!
Cum dracu' sa stea doar elicea in apa si barca dupa porumbei?!?!

Lasand gluma, incerc sa-mi imaginez cate kg de adrenalina sunt in barca aceea!

Fritz

 Adrenalina e la noi... cand depasim 30 km/ora. :)
La ei e ceva normal... ;) Noi suntem ...mai conservatori...dar nici cu ,,pluta" nu ne putem lauda... Au inventat-o altii .  :-\

Intersect

Hai sa vorbim despre ce poate face E-TEC si cum au reusit sa relanseze noua gama.Tehnologie,consum fiabilitate.
Ce am inteles eu si mi-a placut maxim lasand deoparte motoarele multi fuel neaccesibile pentru noi.
Sunt folosite de Paza de coasta americana,trupele de elita SEAL,marina militara...
Injectia nu se face printr-o electro valvula ci injectie directa,noua generatie de pistoane confectionate dintr-un nou aliaj mult mai dur decat aluminiul.
Detectarea problemelor se face mult mai usor nefiind nevoie sa conectezi motorul la un tester,prin instalarea unor leduri de diagnoza parte din EMM(sSistemul de management al motorului).
Iernatul automat al motorului,adica EMM circula uleiul pana face o ceata in motor apoi opreste motorul.
120 de piese mai putine in miscare decat cel in 4 timpi,emite cu 1/5 mai putine noxe decat motorul in 4 timpi in relanti si in trolling.
Nici o revizie timp de 300 de ore nu trebuie menajat in conditii grele(iarna ,ger).
Am vrut sa imi iau motorul de nou impreuna cu barca Angler 500 de la Romica la momentul respectiv erau relativ noi pe piata din Romania acum vad ca sa mai populat piata.
Lasand deoparte marketingul agresiv care se face si in continuare pentru ca erau aproape de limita sa o inchida,acum au mai lansat Evinrude G2 premiat la Miami Boat Show dar pleaca de la 200 c.p in sus.
Born to fish,forced to work!!!