modificare oglinda pupa

Creat de dactari, Aprilie 13, 2015, 07:31:29 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

dactari

apelez la cunostintele celor ce au mai facut asa ceva pt un sfat.am  un cranchi de 5,5lungime cu pupa priectata pt motor autbord  adica mai joasa cu 35 cm decit puntea  am achizitionat o cizma pt onbord dar oglinda pupa e mai mica decit cizma si in acest caz  pentru a o putea monta  trebuie marita oglinda (inaltata) pina la marginea punti  are cineva un sfat ? credeti ca va reziste solicitarilor? ca motor folosesc ceva diesel de 60 cp

momaul

Hristos a inviat.Am 2 prieteni care au facut operatiunea dar in sens invers,adica au montat outboard in loc de inboard si operatiunea a fost destul de complicata.Poate ne spui si noua care sant avantajele montarii unui inbord ca eu nu vad decit dezavantaje,in primul rand pierzi mult spatiu, dar nu pune multa baza pe spusele mele sant si eu tot un amator si toate informatiile pe care le am sint adnate pe net si mai putina informatie practica.

renata

Citat din: dactari din Aprilie 13, 2015, 07:31:29 PM
apelez la cunostintele celor ce au mai facut asa ceva pt un sfat.am  un cranchi de 5,5lungime cu pupa priectata pt motor autbord  adica mai joasa cu 35 cm decit puntea  am achizitionat o cizma pt onbord dar oglinda pupa e mai mica decit cizma si in acest caz  pentru a o putea monta  trebuie marita oglinda (inaltata) pina la marginea punti  are cineva un sfat ? credeti ca va reziste solicitarilor? ca motor folosesc ceva diesel de 60 cp
Hristos a inviat ! tot de un inbord ma ocup si eu insa nu sunt in situatia de a modifica oglinda, daca oglinda originala e sanatoasa se poate dubla pe interior prin sistemul stratifiere cu rasina epoxi si stratimat cu un  placaj  care sa nu depaseasca grosimea totala a oglinzi lungimea prizoanelor de la z drive. citeva poze te v-or ajuta mai mult.  succes

Vali

Montarea unui motor inboard pe o barca proiectata pentru outboard nu e o chestie simpla. Difera destul de mult solicitarile, ca si tipul constructiv. Cel putin pe parte de esantionaj (dimensionarea structurii) sunt diferente serioase. Deci nu e o chestiune care se rezolva pe forum.

Solutia este elaborarea unei documentatii tehnice de catre un navalist cu experienta in domeniu, si aplicarea ei in practica. Normativele aplicate sunt standardele industriale ISO specifice, valabile pe intreg teritoriul UE.

Prin aceasta documentatie tehnica se rezolva 2 probleme:
- se asigura deplina siguranta in exploatare a ambarcatiunii, fara a ne baza pe presupuneri
- se obtine aprobarea pentru inmatriculare, modificare constructiva si de motorizare.

Problema e gasirea specialistului respectiv. Din ce stiu, oamenii din aceasta tagma sunt foarte ocupati si destul de scumpi. Eu am mai facut in trecut documentatii conform ISO, dar exclusiv pentru uzul meu personal sau al unor persoane cu care ma cunosc bine. Daca e nevoie, pot facilita contactul cu oameni din aceasta bransa.


"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

dactari

cu scuze de rigoare hristos a inviat si sarbatori fericite pt toti cei ce sint atinsi de microbul pescuitului si al apei   dar asta e .am facut o gresala in sensul ca nu am specificat corpul salupei este din structura lemnoasa invelita in rasina ,fibra der sticla.iar ca avantaje ale unui motor diesel alta fiabilitate in exploatare consum ff mic in comparatie cu aut bord .acum am un yamaha 25 cp 4 timpi si stiu ce spun consum mare randament scazut, bazindu-ma si pe faptul ca am avut un pui de remorcher cu motor de tractor,la care consumul era de 4 litri ora  iti permiti sa stai cu el pornit cu un consum de 0,7-1 litru ora mers in gol . tin sa subliniez  ca nu sint specialist in asa ceva dar tot ce am scris se bazeaza pe faptul ca m+am lovit de aceste lucruri.  corect pierzi din spatiu nu mult dar scade mult pretul carburant /ora functionare    era sa uit si eu sint amator si ma bazez mai mult pe fler decit pe calcule dar pina acum m-ia iesit

teo pes

Da !!!? ???,,si ma bazez mai mult pe fler decit pe calcule dar pina acum m-ia iesit"
DAR MARE GRIJA !!! AICI NU GRESESTI DECAT O SINGURA DATA !!!!! ;D
Viata i grea !!  Dar trece !!

dactari

mersi de sfat nu pot spune ca nu ai dreptete dar intodeaunea DACA NU RISTI NU CISTIGI asa ca e in gena noastra a multora acest defect  insa si cind reusesti ai vazut ce satisfactie ai   si apoi ce mare risc e sa pui un motor inbord? poate doar sa nu mearga in parametri ,sa fim seriosi nu e un risc asa mare