ULEI CIZMA

Creat de cris, Iulie 08, 2015, 11:50:25 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

cris

Buna ziua,
Am o mare rugaminte daca ma poate cineva ajuta....am o honda 20 hp cizma scurta 4 timpi comanda la distanta si am facut rodajul,apoi am schimbat uleiul de motor,filtrul de ulei si uleiul in cizma.Problema mare este ca am bagat prea mult ulei in cizma si curge pe la priza de apa(pe unde trage motorul apa pentru racire).Intrebare:am distrus ceva la motor sau se poate remedia problema?
Multumesc anticipat

Fritz

 Sigur ai bagat uleiul pe gaura de OIL ??? Nu cumva ai bagat pe surubul de WATER ?
Altfel nu are cum ajunge uleiul din pinten in pompa de apa ...si sa-ti iasa pe prizele de apa. Doar daca trece de doua simeringuri...

cris

Sincer sa spun nu stiu....schimbul l-a facut tatal meu....eu ajung vineri sa vad motorul si as vrea sa ma duc cu "lectia invatata" si sa cumpar si ce o fi stricat pe acolo...se poate defecta ceva in cazul in care a bagat aiurea?

mariusm piesenoi111

Eu zic sa ii spui tatalui ca nu cumva sa porneasca motorul pana nu va lamuriti!
Fac pariu ca a facut exact ce a spus Fritz.Nu ai cum sa bagi prea mult ulei in cizma pt ca nu intra mai mult decat trebuie..si trebuie umplut.....La Honda 20 CP intra fix un tub de ulei HondaMarine si doua degetare din al doilea.
Si.....ai zis ceva de rodaj?Sa inteleg ca ai luat un motor nou si te-ai apucat sa il pui pe al'batran sa schimbe uleiurile si filtrul?No good!

cris

Nu l-am pus eu....l-a apucat harnicia...asta este...
Dar tot nu sunt lamurit...a stricat ceva sau nu...

cris

Nu este primul motor....am avut johnson 9.9 si 15 hp, mercury 30 hp...a mai facut schimburi...dar a imbatranit :) oricum din discutia cu el a umplut pe unde trebuia...intrebarea mea mare era daca a reusit sa strice ceva.....si ce....

Fritz

 Cizma are doua suruburi ,,OIL" unul pe pinten si unul sus deasupra aripioarei antiventilatie.
Normal ...le desfaci pe ambele ...(golesti) mai intai pe cel de jos (din pinten)...  Pe acolo bagi valvolina ...pana cand iese pe gaura de sus.  Pui surubul de sus ...rabatezi motorul , scoti tubul ...si strangi si surubul de jos.
Cam asa se face.
Se mai poate intampla sa fie foarte plin...si lasat in soare ...Se dilata si iese un pic pe la simeringuri sub pompa de apa . Slabeste surubul de sus si vezi daca e in presiune...Cu motorul vertical. Daca e prea mult lasa-l sa curga ...Sper sa nu fie nimic grav. 

cris


cris


pilu

poate tatal tau a rasturnat motorul sau la inclinat pe partea care nu trebuia si sa scurs ulei din motor .

AdrianZUZ

Citat din: cris din Iulie 08, 2015, 07:53:36 PM
Alte pareri???

Alte pareri despre aceeasi problema? Pai mai clar decat a explicat Fritz nu vad ce s-ar mai putea zice!?

Daca nu ai manualul motorului, fa rost de el! Ia cu tine si un tub doua de ulei sau un bidon + pompa,eventual garniturile de la suruburile de golire, faci din nou schimbul si asta este.
Este suficient manualul utilizatorului nu neaparat cel de service.

PS Daca gasesti apa in uleiul din cizma inseamna ca totusi s-a "miscat" cumva semeringul.

cris

Off...am tot ce trebuie pompa ulei...il schimb iar...nu e bai...singura mea "curiozitate" era daca se poate defecta ceva....

peb5

Vezi ca in topicul "barca open" incepand cu pag 6 s-a discutat si despre motorul Honda de 20 CP.
Manualul de reparatii:
http://boatinfo.no/lib/honda/manuals/bf25d30d.html#/0
si manualul de utilizare:
http://campaigns.hondampe.com.au/Marine/BF8D-BF10D-BF15D-BF20D.pdf

teo pes

De ce sa iasa numai prin simeringul de la pompa de apa si sa nu iasa pe la simeringul de la elice ca are suprafata mai mare ? in cazul impingerii cu presiune
Uleiul ce se scurge este pentru transmisii? miroase a oaie? sa nu fie de motor !
ai 4 suruburi si dai grupul jos !, vezi exact ce s-a intamplat
SUNT SIGUR ca a introdus ulei oe orificiul de spalare !
In principiu nu se strica nimic daca nu-l pornesti (se creaza presiune mare datorita vascozitatii si e posibil sa arunce ,,etanseitatile" afara ),daca nu a stat mult sa inceapa sa dizolve paletul de la pompa baga apa calda pe orificiul de spalare ,dupa care pui in butoi niscavai detergent de automatica sa nu faca clabuci si-l lasi vo 30 min
Viata i grea !!  Dar trece !!