Ajutor probleme honda bf25!

Creat de alexandru, August 02, 2015, 08:51:30 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

alexandru

Salutare dragi colegi de forum! Am fost in delta si spre surprinderea mea ''noul'' meu motor si anume  un honda de 25 cp  4 timpi an 2004 mi-a dat destule batai de cap stricandu-mi tot cheful de pescuit si plimbare ! Am ajuns in delta am dat barca la apa , cand sa-l pornesc , nimic ! i-am dat la automat de mai multe ori si turat si neturat , intr-un final dupa mult timp am reusit sa-l pornesc  si sa plec cu el la plimbare . Initial se comporta bine , pana cand dupa vreo 20 de min de mers  am observat ca pe unde arunca apa la racire arunca si benzina cu un jet aporximativ asemanator, relantiul nu mai tinea , si iar nu mai pornea . Am desfacut surubelele de la plutitoare "pentru a goli de benzina crezand ca am gunoaie in el ''. Dupa  aceasta spalare  totul mergea iarasi bine, insa pornea greu si trebuia sa-l accelerez ( motorul are soc electronic deci nu trebuie turat la pornire)... cand sa ies din nou cu barca pe apa din mers de la maxim de ture a  scazut turatia si s-a oprit  si nici ca nu a mai vrut sa porneasca , nici cu spalari nici cu accelerat , nimic
dupa ore bune de desfacut , bibilit si luat prin eliminari , m-am gandit sa deconectez socul , si brusc motorul a pornit , am dat o tura cu el si am observat ca intra greu in ture fara soc si nu ajunge le turatia maxima , apoi am conectat socul iarasi , am observat ca intra in ture mai repede , ajunge la blana insa de pornit , nici o sansa. As dori daca se poate sa ma sfatuiti ce e de facut , inlocuiesc socul ? Merge curatat celalalt , o fi alta problema? Astept un raspuns de la cunoscatori in domeniu sau de la cineva care  a mai patit asa ceva! Va multumesc anticipat!

Dell_ser

Sal, eu am un bf20 si saptamana trecuta pe la Costinesti cand am intrat in port a inceput cu probleme la relanti apoi greu la pornire si tot tacamul. Cand are probleme asa este din calitatea amestecului aer-benzina. Am dat jos carburatorul( la tine este X3. Suflat toate jiglerele, toata linia de alimentare (pompa, para...) reasamblat si pornit la sfert. La tine mai este si sincronizatul celor trei carburatoare si gata. Orice motor ca astea are 2 componente de baza. Scanteie si carburatie ... Daca le are pe astea iti mai ramane electronica de la senzori temp, turatie ... Sau compresiune cand se complica lucrurile cu supape, semeringurii, timpi de aprindere...
Cam atat am priceput si eu din motoarele astea. Cel mai des este din amestecul,de aer-benzina.

momaul

Salut.Tampenia aia de soc este destul de complicata. Are inauntru o rezistenta care incalzeste un tub cu parafina care actioneaza un jiglor. Are si rolul de limitare a turatiei in caz ca se supraancalzeste motorul.Fara el motorul porneste imediat dar in mers se supraalimenteaza cu benzina.Controleaza nivelul uleiului s-ar putea sa ai mult mai mult decat ai pus,asta din cauza benzinei nearse care se duce in baia de ulei.Parerea mea este sa apelezi la un specialist.

kimi

Ceva precautii speciale la desfacerea carburatoarelor de BF25 ?