Transport velier Olanda (Workum) - Romania (Snagov sau Mangalia)

Creat de actzipild, Martie 18, 2016, 11:16:17 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

actzipild

Salutare.

As fi interesat de o oferta de transport pentru un velier Etap 23 (7.38m) din Olanda catre Romania.
Nu detin peridoc si sansele sa merg impreuna cu transportatorul sunt minime (limitari job).

Multumesc!

ghrt

Din Olanda vorbeste cu userul Dbr, are experienţă şi peridoc.

Aşa în general, rezolvă problema peridocului şi pune un anunt pe bursatransport.ro. Insista sa semnati un contract in prealabil si specifica in anunt daca preturile ce ti se vor comunica sunt cu sau fara TVA si ca vrei sa fie cele finale, cu toate costurile si taxele incluse. Mai exista şi varianta sa gasesti un microbuz care sa tracteze peridocul. Este cea mai ieftina.

La destinaţie vei avea probabil nevoie de cavaleţi şi macara cu chingă de barcă.
În funcţie de starea bărcii s-ar putea ca cea mai bună opţiune să fie transportul direct la marină şi punerea la apă.

kir_gutzakis

 Transport Rotterdam-Bucuresti  velier Sneekermeer 800 la 8 m lungime si 2 m latime maxima  , 3,5 T, fara peridoc , 1800 Euro.Daca aveti peridoc  inmatriculat la barca  la adresa de plecare  costurile scad si se poate negocia.Pentru detalii mesaj pe privat.
"Cea mai buna barca e cea pe care o ai sau daca inca nu ai una, cea pe care ti-o poti permite azi; nu pierde timp asteptand sa-ti poti lua barca visurilor. Ia-ti o barca si pleaca azi. O barca de 8 m azi e mai buna decat una de 20 peste 5 ani."-Romeo zis Skipper

dorely

Poti apela cu cea mai mare incredere si la Dbr deoarece mi-a adus si mie in decembrie, pe o vreme cumplita, un Shetland 640, in deplina siguranta. Pretul mi-a convenit, dar despre pret vorbesti direct cu el. In plus din cate stiu, parca are si peridoc. Daca nu, are cu siguranta platforma. Bafta

Dbr

Salutare,
Toate ca toate dar nickname-ul e mortal!  :)
Multumesc prieteni pentru aprecieri si referinte .
Sper sa o ai in curand acasa. Poate se leaga ceva mai ales ca voi fi in NL peste o saptamana / doua.
Nu pot sa spun ca nu mi-ar place sa o am la carlig si sa vorbesc cu ea pana acasa, asa cum am facut si cu celelalte.
Hmmm...imi plac provocarile, mai ales cand e vorba de ,,ele'' ;)
Stima tuturor.

actzipild

Salutare! Nu mai e de actualitate, e pe drum spre casa.

Vine cu colegul Dbr.

mariusm piesenoi111


bluewave

"No Whistling on Board"

ionitzady

Sa aveti drumuri bune si sa ajungeti acasa cu bine .  Pozele nu pot sa fie decat emotionante

Dbr

Salutare tuturor,
Voi posta aici ceea ce este legat de transportul  Etap-ului 23.
Dupa cum stiti , de la Salonul Nautic am plecat direct in NL. Toate au decurs ok la drum, chiar foarte liber traficul,in ciuda faptului ca era Pastele catolic si ma asteptam sa fie furnicar pe drum.
Am discutat inainte cu Mihai (Actzipild) si referitor la achizitia unui peridoc pe masura Etapului. Scump dom'le  scump...eram amandoi de aceeasi parere. Dar totusi poate gasim ceva ok dpdv al maselor si pretului , chiar daca este mai ponosit si mai vechi un pic il facem noi nou nout apoi.
Gasesc un peridoc ok, il rezerv cu olandezii mei pana marti-miercuri. A fost comic tipul de la care am cumparat peridocul, un mare producator de veliere de competitie, extrem de usoare, din materiale speciale exportator in State , Australia, Noua Zeelanda, etc. Cand m-a vazut prima oara,ne-am prezentat, apoi imi spune: ,,intr-o singura zi au sunat 3 olandezi sa rezerve peridocul pentru tine''. :o La care i-am raspuns:,,vroiam sa stii sigur ca il iau ;)'' Vazut ,placut, negociat un pic dar nu prea mult ca deja il lasase omul la pret, facut acte si apoi o vizita scurta prin atelierele lui. Doamne  ce mi-a fost dat sa vad ochilor. Lucrari de arta din lemn , carbon si alte materiale. Cateva foto mai jos. Eu le povestesc tuturor de mica noastra comunitate de constructori, utilizatori, reconditionatori,etc din Ro iar ei se arata interesati de tot felul de colaborari. Am ramas in relatii foarte bune cu el. Mi-a placut stilul de lucru( doar doi oameni in companie),relaxat, fara graba. Monococi, catamarane si trimarane, toate foarte usoare, facute numai pe comanda la cererea clientului.
Dar sa revin la peridoc...Cam neingrijit la prima vedere, fiecare facuse la el ce ii trecuse prin cap, dar important era ca structura de rezistenta, sasiul, si puntile erau in stare impecabila. Puntile ALKO typ B 1200( mma 1200 KG) pe toroane de cauciuc. Buuuun imi zic in gand, tinand cont de faptul la MMA peridoc era de 2000 kg iar masa proprie de 480 KG. Greu pentru marimea lui dar in cazul asta greu inseamna ,,strong''. Facut pe stil vechi, totul pe bride, cu o geometrie incredibil de variabila.
Gata, la drum spre Etapul lui Mihai. Sunasem in prealabil ,oamenii de acolo ma asteptau. Ajungem dar un pic prea tarziu pentru a mai avea timp sa incarcam in acea zi. Am stabilit de comun acord cu cei de la firma ca mai bine revin a doua zi dimineata sa avem timp sa facem tot ce trebuie fara graba. Vorba aia: ,,suntem profesionisti ce mama dr.cu''! Dar cu acesta ocazie am avut ocazia sa satu la o discutie cu patronii firmei si sa dau o raita prin companie. La o cafea stand de vorba, am avut ocazia sa constat ca si aici erau cativa oameni (10 maximum) care administrau un colos de marina de neimaginat ca dotari si marime. Uitandu-ma pe pereti la licente si acreditari, premii si medalii am constatat ca erau a doua firma in vanzari si intretinere de ambarcatiuni din Olanda.
Referitor la peridocul meu erau un pic reticenti ca voi putea pune Etapul pe el, dar au chemat omul cel mai tehnic din companie, unul mai in varsta care cu ruleta in mana dupa masuratori si verificarea tablitei cu masele a facut semnul cu degetul mare in sus :). Eram fericit ca inca stiu ce cumpar...
Am lasat peridocul la ei pana a doua zi.
Voi povesti in continuare etapele...

Florio

Asa Bogdane, dar povesteste despre inventia de sustinere pentru pupa barcii, ca am vazut-o si astazi la Tubal si inca ma mir ca tine :) .

Cat despre stratificatul facut din fagure de carton cerat si doua straturi din fibra carbon cu rasina, m-au uimit intai curbele tip Bezier, pe care le lua la arcuire, cand avea o singura fata in carbon. Apoi rigiditatea aplicata odata cu cel de-al doilea strat.
  In al treilea rand, inca nu sunt convins ca rasina era aplicata manual, fara vacuum. Prea era perfecta suprafata rezultata; in acelasi  timp, nu am vazut nici un surplus de rasina pe sau in fibra aplicata.

Dbr

Salutare,
Florine, referitor la materialul acela ti-am spus ca provine din tehnologia spatiala. Deci de lucrat cu el poate pentru noi este ca si cum am lucra cu extraterestrii! Daca va exista interes din partea noastra, voi putea merge din nou data viitoare la producatorul mai sus mentionat sa imi dea mai multe detalii , si eventual o mica instruire practica. Stiu de asemenea ca este singurul care lucreaza cu asa ceva in Olanda.
Chiar ma bate gandul sa fac o propunere tuturor colegilor de pe forum sa mergem intr-o echipa mai mare in perioada de vara , eventual cu rulote/autorulote, sa facem cateva vizite in marine, companii de profil , magazine,etc.
Asigur cazare intr-un camping retras si intim , situat intr-o rezervatie naturala, foarte spatios( 10 ha), cu toate conditiile ( parcare la discretie , dusuri, toalete,etc). Preturile sunt mai mult decat derizorii, proprietarii campingului fiindu-mi buni prieteni, la sfarsit cand platesc fiindu-mi rusine sa nu rotunjesc suma :)
Azi voi duce la Tubal ceva surpriza. Te invit Florine sa dai pe acolo sa vezi despre ce este vorba. Doar stii ca eu nu dorm niciodata, doar ma odihnesc putin pentru ce am de facut in ziua urmatoare. ;)
Dar sa revin la incarcarea Etap -ului...Pentru mine Etap-ul lui Mihai a fost o noua provocare deloc intamplatoare, dat fiind faptul ca eu cand am cumparat-o pe Dehlya am oscilat intre Dehler si Etap. Conversatie intre mine si nevasta-mea dupa ce in prima dupa amiaza m-am dus sa vad unde anume era Dehlerul in marina:
- Ai gasit-o ? Cum este? Ce zice? Vine cu noi ?
- Este pe apa . Am gasit-o. Am pupat-o in prova...apoi ea si-a invartit girueta catre est. I-am promis ca ma intorc maine dupa ea ...mi-a balansat putin din eche, in semn ca ma asteapta nerabdatoare ;)
Prietenii care erau cu noi se cam uitau :o unul la celalalt si la noi pe de alta parte cam ciudat. Cred ca se gandeau ca avem vreo doaga sarita!
Deci revenim a doua zi dimineata la ora 8 asa cum stabilisem. Angajatii din marina deja demontau catargul si alte manevre fixe. Am intrat si eu in priza rapid dand din maini ca un nebun. Bineinteles ca a inceput sa ploua, chiar torential. Pai ce pot eu sa incarc o barca pe vreme frumoasa? Nuuuu...trebuie sa te chinui robul lui Dumnezeu, pai ce credeai ca asa merge? Si de fiecare data vorbesc cu ochii in sus:,, doar atata poti, hmmm joci la amatori...Mi-am pus pelerina si am continuat sa fiu ca un saltimbanc pe punte demontand tot ce se putea pierde la transport. Pus frumos totul intr-o singura cutie, inventariat sa nu uitam ceva pe acolo.
Am scos-o din apa cu macaraua. La ridicare a participat si cel cu care a tinut legatura cu Mihai din firma. Omul nu s-a sfiit sa se bage cu noi pe sub barca , sa ne sfatuaisca referitor la aranjarea rolelor, echilibrarea centrului de greutate,etc. De la camasutza lui alba la dunga la sfarsit arata ca un pamatuf scos din fundul marii, plin de alga verde peste tot. Mda, imi zic in gand, impresionant. S-a retras apoi sa ne lase pe noi la ancorarea finala si fixarea catargului, lasand vorba unui angajat de acolo( cel care manevra macaraua) ca daca avem nevoie de ceva in continuare sa ne dea tot concursul.
Am ancorat-o bine ,zic eu, dovada ca a ajuns fara nici un damage acasa. Dar treaba cu ancorarea dureaza foarte mult si e migaloasa. Recunosc in acelasi timp ca tot olandezii sunt ,,vinovati'' pentru faptul ca la capitolul transporturi agabaritice tot ei m-au scolit cand am lucrat la ei pe trailer de 26 m lungime instructajul fiind facut la firme de prestigiu ( Mercedes, Daf, Scania, Iveco,etc) de catre personalul specializat in domeniu. Deci astea mici de 7-10m si 2,5 latime joaca la pitici 8)
@ Florio, sistemul pe care l-am improvizat din rolele de chila era neaparat necesar pentru ca altfel pe Ro, la o denivelare mai mare riscam sa intre vreo rola laterala in coca barcii. Dupa ancorarea stanga dreapta spre fata si spre spate cu chingi , am tensionat-o putin in derivor dar inspre pupa nu imi convenea ca nu avea un sprijin masiv pe zona chilei pe care sa ma bazez. Asa ca am demontat rolele de chila de pe peridoc si am format un ansamblu de 3 in Y tensionate toate impreuna cu o chinga scurta dar puternica. Asta le-a placut si olandezilor (au facut foto cu telefoanele) sa le arate si altora cum au facut romanii.
Am demontat carma ( care era prea jos si riscam sa o lovesc). Motorul deasemenea demontat pentru  a usura ansamblul.
Am terminat treaba abia pe la ora 15. Incet dar sigur. M-am dus apoi la birouri sa imi strang mana cu oamenii de acolo. Ne-am urat toate cele bune , sperand amandoi intr-o colaborare viitoare.
Ne-am pus la drum, trecand prin centru micului orasel, avand toata intelegerea partenerilor de trafic. Chiar ma gandeam pe unde baga cei de la firma toate imensitatile alea de acolo daca abia noi aveam loc. Sigur aveau un drum de care eu nu aflasem...
Pe drumul scurt catre baza noastra( 180 Km) am mers un pic cu morcovul de se vedeau frunzele afara pentru ca nu aveam rezerva de la peridoc
cu mine. O uitasem la cel de la care luasem peridocul dar am tinut secretul pana am ajuns cu bine ca sa nu panichez echipajul. A doua zi oricum urma sa ii iau alte roti complete pentru ca cele actuale sunt pe 13" si se gasesc destul de greu/scump anvelope, asa ca intotdeauna prefer sa trec la 14-15".
Am ajuns cu bine la baza noastra, am ciocnit o bere in cinstea barcii (in realitate vreo 20), tot dand roata ansamblului si urmarind detaliile. Ce sa zic, relaxarea binemeritata dupa stresul acumulat, mai ales datorita privitorilor din jurul tau care vin si te sicaneaza cu chestii de genul:,, e prea inalta te va darama vantul pe autostrada, e prea slab peridocul, prea aschilmabric pentru barca asta, e prea grea pentru masina asta,etc etc... La naiba zic , cifrele nu mint, sunt in mase si gabarit cum Doamne iarta-ma sa nu mearga???" Alta mai dihai a fost cu prietenul care trebuia sa o traga pana in Ro care dupa ce a vazut-o incarcata s-a speriat si mi-a zis ca ii e frica sa o traga pana acasa 2500 km. Replica mea a fost:,, eu de ce am putut? esti barbat? esti profesionist? atunci o tragi... >:(" Dupa cateva beri s-a mai gandit...
Voi continua cu peripetiile de pe drumul spre Ro. Acolo sa vedeti ,,hell drivers''!
Deocamdata alte cateva foto din marina...
Stima tuturor

Florio

Citat din: Dbr din Aprilie 10, 2016, 08:52:56 AM
Ce sa zic, relaxarea binemeritata dupa stresul acumulat, mai ales datorita privitorilor din jurul tau care vin si te sicaneaza cu chestii de genul:,, e prea inalta te va darama vantul pe autostrada, e prea slab peridocul, prea aschilmabric pentru barca asta, e prea grea pentru masina asta,etc etc... La naiba zic , cifrele nu mint, sunt in mase si gabarit cum Doamne iarta-ma sa nu mearga???" Alta mai dihai a fost cu prietenul care trebuia sa o traga pana in Ro care dupa ce a vazut-o incarcata s-a speriat si mi-a zis ca ii e frica sa o traga pana acasa 2500 km. Replica mea a fost:,, eu de ce am putut? esti barbat? esti profesionist? atunci o tragi... >:(" Dupa cateva beri s-a mai gandit...


De aia se spune ca unii oameni dau explicatii si altii dau rezultate :)

Dbr

Am revenit...
Da Florin, asa este dar carcotasii fac parte din viata noastra si eu ii accept asa cum sunt. Ramane de vazut daca ii luam in seama sau nu.
Acum sa va continui povestea. Din cauza unor probleme de sanatate ale prietenilor care erau cu mine, a doua zi dupa ce luasem barca a trebuit sa umblam dupa doctoriceli si bilete de avion spre Ro. Suceli si rasuceli de genul,,pot sa conduc pana acasa sau nu'' ,,plec cu avionul sau nu mai plec''etc..Era cat pe ce sa il iau pe un olandez de-al meu la o vacanta in Ro pe post de sofer de intoarcere.Imi trebuia cineva cu categ. E pe permis si bineinteles ca nevasta-mea statea cuminte langa mine si imi promitea in continuu ca anul asta isi va lua categoria mult dorita. Asa ca vreo zi doua am fost ambiguu in gandire cu ce voi face in continuare. Dar sambata lucrurile s-au rezolvat si am plecat in jurul pranzului spre casa.
Numai un singur lucru nu apucasem sa il fac. Sa fac o revizie la peridoc la prietenii mei olandezi cu service-uri de profil. Intotdeauna cand cumpar o fieratanie, fie ca este ea masina sau remorca de orice fel trec pe la ei sa fac o revizie ca nu se stie niciodata ce ai sub tine si vreau sa merg in deplina siguranta spre casa. Dar de data asta datorita faptului ca lucrurile s-au precipitat putin nu am mai apucat sa fac lucrul asta iar asta era cat pe ce sa imi fie fatal. Asa se intampla cand iti incalci principiile cu fierul. Te lasa cand iti este lumea mai draga. Plecam si dupa vreo 300 km,eram deja prin DE, nu stiu ce imi vine mie sa ii spun prietenului meu sa mearga inaintea mea sa vad cum sta ansamblul barca/peridoc pe drum. Totul parea ok, se mergea chiar foarte bine ca viteza si tinuta de drum, chiar ma felicitam in gand pentru peridocul achizitionat, cand la un moment dat vad asa ca o mica pacla de fum din partea stanga a peridocului. Hmmm...poate o fi fost de la masina cu care tracta imi zic. Apoi brusc imi vine in cap faptul ca teava lui de esapament era pe partea dreapta! :( Upps e ceva in neregula. In minutele urmatoare vad roata stanga fata a peridocului trepindand si fumegand. Ahhh zic, pana de cauciuc. Nici o problema , am 5 roti complete aproape noi la mine. Ala rula in continuare de parca nimic nu se intamplase. Eu disperat faceam ca toate alea in spate, faruri,claxoane, vazand si cu coada ochiului un semn de circulatie ca incepe sector de drum in constructie. Aveam si depasirea interzisa, cum era mai rau. Reusesc in final sa il sesisez sa traga pe banda de avarie. Vestele reflectorizante pe noi repede si hai sa vedem cum rezolvam. Surpriza mare !!! Tamburul iesea cu tot cu roata de pe fuzeta! Nu era nici o pana...era mult mai grav. Gata zic,,,rulmentii praf :o. Demontam repede tamburul, cad toate rolele ca boabele de mazare pe jos, totul uscat si ruginit intr-un hal nemaiintalnit! Reusim sa merge asa schiopi in trei roti pana la prima iesire de pe autobahn catre primul orasel (Wetzlar). Nu aveam in cap decat faptul ca era sambata seara. Deci sanse zero sa gasesc ceva deschis, vreo firma de unde sa iau rulmenti si ce mai aveam nevoie. Ne-am retras intr-o parcare pitoareasca,macar sa fie un weekend cu cantec de pasarele. Ne-am repezit intr-un supermarket sa ne luam de-ale gurii ( mai ales bere). Ce puteam face? Am calmat spiritele care deja erau incinse de nervi si am stabilit ca a doua zi vom desface toate rotile sa vedem ce se intampla cu ele. Am adormit cu gandul ca un principiu incalcat devine imediat o lectie de viata de neuitat. Cand am desfacut a doua zi am constatat ca toate celelalte roti erau in regula, doar cu urme normale de uzura specifice varstei dar nimic grav si de netrecut cu vederea. Erau unse in regula, vaselina la locul ei, rulmenti , saboti si simeringuri ok. In schimb cea cu probleme era zarvavat. Unul din rulmenti( cel mare dinspre punte) se incinsese in asemenea hal incat gripandu-se in tambur a spart zona de contact rulment-tambur, Deci ne trebuia si un alt tambur. Am facut simptomatica depistarii defectiunii, si am ajuns cu totii la concluzia ca luni ma voi reintarce in NL singur dupa piesele necesare, ocazie cu care vom schimba toti rulmentii la toate rotile  macar sa stim ca am facut o treaba ok. Zis si facut, a doua zi am gonit dimineata la prima ora sa iau toate cele necesare. Revin in jurul pranzului cu piesele. Tamburi, rulmenti, piulite si splinturi, vaselina grafitata, prese si alte sdv-uri luate de la olandezii mei cu atelierele. Cu calm,incet incet ne apucam meticulosi sa montam , cu grija fara sa facem mizerie pe jos, cu cat mai putine scule insirate. Cand sa montam surpiza mare. Rulmentii la cotele exterioare erau ok dar la cota interioara erau mai mici :o Ce balacareala mi-am luat numai eu stiu, dar eu eram ca un autist care nu auzea nimic in jur si incerca sa rezolve situatia in care parca ne adanceam din ce in ce mai rau. I-am lasat certandu-se intre ei pe tovarasii mei, iar eu mi-am luat nevasta catre primul orasel unde gasisem pe net o firma de service de remorci. Ajungem cu bine acolo, omul foarte priceput la service dar imi spune cu parere de rau ca nu are asa rulmenti deoarece sunt pentru axe modelul vechi. Bun si cum rezovam. Imi scrie o alta adresa de o hartiuta si drum bun la adresa cu pricina. Cand am ajus surpriza mare. Ma aflam in fata fabricii de rulmenti IBC, mare producator german, de toate tipurile de rulmenti. Furnicar de tiruri, colosul mare dar eu nu gaseam intrarea !!! La naiba, in final gasesc o usa mica pe care nu scria nimic, cu o mica receptie unde nu se afla nimeni. Ma uit in jur si vad o camera de supraveghere intr-un colt. Mda...imi zic in gand. Trebuie sa astept putin ca sigur ei stiu de mine. Apare o nemtzoaica intre doua varste, incruntata de ziceai ca vrea sa ma inghita ca balaurul, care nu vroia sa vorbeasca engleza deloc. I-am explicat chinuit in germana pentru ca in final sa imi spuna ca ei nu vand decat de la cantitate de 10 tone in sus >:(
Am cerut insistent sa ma puna in legatura cu cineva de la relatii cu clientii sau un director de vanzari sa ii explic situatia, poate ca vor face o derogare de la regula si ma vor ajuta. Cheama intr-un final un tip mai tinerel, foarte destupat la minte si zambaret. Gata zic, al meu esti! I-am explicat situatia si lui, apoi el pleaca si revine inarmat cu o periutza mica de sarma, o sticluta mica cu diluat, o carpa alba, un subler si un micrometru. Opaaa zic, neamtzul nu se dezminte. Eu revin de la masina cu modelul de rulmenti pe care abia se mai distingea cifra (codul). Omul suna la un director, il intreaba daca imi poate da 8 rulmenti, primeste acceptul de sus ,inclusiv un discount de 15 % :). Vine omul cu rulmentii din magazie, cu o casa mica de bani portabila sa imi dea si restul, cu factura in mana,pregatit sa imi ia banii. Ma uit pe factura sa imi pice moaca. Total 40 euro si ceva maruntis! Ce naiba imi zic, e prea putin. Ori e pretul pe bucata ori iau rulmenti atat de prosti ca nu ajung cu ei acasa :) Imi explica pustiul ca asta este pretul de lista cu discount pentru o cantitate de 20 tone de acest tip. Si cum eram fericit eu, i-am lasat nr de tel omului daca vrea o vacanta in Ro vreodata in viitor sa ma caute, ne strageam mainile ca niste adevarati prieteni, hop imi suna telefonul. Erau prietenii mei care ramasesera in parcare cu barca si peridocul dezmembrat!
- Bogdane a venit politia si zice sa ne uschim de aici.
- Da-l  la tel sa vb cu el.
- Zice ca nu vrea sa vorbeasca cu tine.
- Da tel pe speaker!!!
- Guten tag Herr polizei. Ich bin in diese moment zu IBC gmbh fur ankauf alles lagers fur meine boottrailer...Ich come zuruck in 10 minuten...
Neamtul de la receptie imi face semn ca vrea el sa vorbeasca cu ei.
Ii dau telefonul si incepe tanarul sa isi dea drumul la gura. Cu el au vrut sa vorbeasca. S-a prezentat omul cine este, i-a explicat situatia, si i-a rugat sa ne lase in pace sa ne vedem de treaba ca si asa suntem de sambata seara acolo ramasi in pana. Ba mai mult i-a mustruluit putin ca ei ar fi trebuit sa ne ajute si sa ne consilieze nu sa ne zoreasca si sa ne streseze cu plecatul mai repede. Polizeiul si-a cerut scuze si totul s-a incheiat cu bine.
Am revenit cu rulmentii buni de data asta, am montat in maximum o ora totul si gata. Eram buni de drum, murdari ca niste pamatufi de desfundat cosurile caselor dar fericiti:)
Voi povesti in continuare pentru ca aventura nu s-a terminat...

Florio

:)
Baieti, imi scuzati entuziasmul, dar eu sunt satul in tara mea, de oameni care se aseaza cu fundul pe camasa si spun: nu se poate.
Cand intalnesc  celalalt tip de oameni, care razbat si ajung la un rezultat, indiferent de greutati, imi ridic simbolic palaria.

P.S.
  Intrezaresc, fiindca sunt patit, ce ar fi facut primul tip de oameni, in situatia aceasta. Nici nu e greu.
Ar fi dat telefon si ar fi pus in vedere clientului, ca peridocul lui are probleme, ca el a fost platit sa-l aduca nu sa-l repare, ca totul costa, inclusiv cazarea si zilele de intarziere.
Este?