ansamblu kill switch pentru yamaha

Creat de Sosoktm, Februarie 15, 2016, 04:30:34 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Sosoktm

caut pentru yamaha ansamblul pe care sta cheia de siguranta (butonul de oprire al motorului). Nu stiu pe unde sa caut, n-am gasit nimic recent privind eventuale dezmembrari iar de nou costa cam mult.
sugestii? oferte?


peb5

Cei de la motoarebarci au mai multe modele si  preturile mi se par ok:
http://motoarebarci.ro/buton-oprire.html

Sosoktm

multumesc dragi colegi.Aici am scris dupa ce am luat contactul in cauza de la motoare-barci, insa e de o calitate jalnica. nu am reusit , desi am facut o gramada de adaptari, sa il fac sa functioneze corect. Functioneaza si nu prea, doecamdata l-am lasat pe motor ca solutie de avarie. Chiar a fost o surpriza sa constat ca se poate da rasol asa decisiv la un rahat de ansamblu cu niste piesulici de plastic si 2 fire.
Nu mai experimentez decat cu original :)

mbro

Salutare Sosoktm,

Imi pare foarte rau sa aud ca intampini probleme cu un produs achizitionat de la noi, imi poti spune te rog codul butonului pe care l-ai cumparat?

La ce anume adaptari te referi? De ce fel de adaptari ai avut nevoie? Butoanele de oprire pentru Yamaha sunt echivalente cu codurile OEM Yamaha si sunt produse sub licenta Yamaha. Tu ce anume ai comandat/ai primit? In mod normal nu sunt necesare adaptari.

Daca nu ai modificat/taiat/zgariat/ alterat in vreun fel butonul il poti returna chiar si daca au trecut cele 30 de zile legale.

Cum anume ai comandat piesa? Pe site observi ca sunt mai multe tipuri de butoane de oprire, cum l-ai ales pe cel comandat de a fost nevoie sa faci adaptari? Ai scos butonul tau si ai comparat cu pozele de pe site sau l-ai ales in functie de pret gandindu-te ca pana la urma este doar un buton si nu implica multa inginerie. Te intreb asta ca sa stiu care sunt cauzele problemelor aparute, daca ai luat ceva ce nu a fost conceput pentru motorul tau este normal sa apara dificultati.

Noi garantam pentru calitatea produselor noastre iar daca exista probleme cu un anume produs este foarte important sa stim despre ce este vorba pentru a evita a creea neplaceri si altor clienti. Feedbackul este foarte important pentru noi si daca exista feedback negativ se vor lua masuri, iar aceste masuri pot merge pana la scoaterea completa a produsului din oferta.

Daca imi furnizezi datele de identificare a motorului tau te pot ajuta cu codul OEM al butonului de oprire necesar si chiar te pot indruma catre reprezentanta Yamaha pentru a-l putea achizitiona direct de la mama lui.

Noi vrem ca oamenii sa iasa pe apa si ca toti clientii nostri sa fie multumiti, daca sunt probleme este important sa stim si noi de ele ca sa le putem rezolva/evita.


Distribuitor national de elice barca si piese pentru motoarele de barca.

Sosoktm

salut. Multumesc pentru raspunsul detaliat si elegant, ma bucur sa constat ca incerci sa oferi clientilor un serviciu de calitate. Am mai discutat acum o perioada pe alt subiect, si atunci mi-a placut reactia.
Piesa am ales-o mergand cu cea defecta (in fapt, cele 2 fire ce ieseau spre motor din "butuc" s-au rupt langa blocul de rasina sau ce o fi turnat yamaha in piesa minune.
Pe stoc la voi existau 2 tipuri de piese asemanatoare, insa doar una dintre ele avea carcasa exterioara similara, cu precizarea ca in spate acea 4 pini , nu 2 ca cea originala. Alternativa avea mici diferente ale carcasei, parea ca nu este pt gama yamaha.Am decis sa o iau pe cea cu 4 pini, pentru a fi sigur ca piulita de strangere pe carcasa a ansamblului se va aseza corect. Cu pinii am testat pe motor pana am gasit conexiunea functionala.
Totusi, problemna piesei cumparate de la voi este ca piesa de plastic ce culiseaza in butuc (si practic ar trebui sa inchida circuitul electric atunci cand cheia e scoasa) nu functioneaza cum ar trebui. Am incercat sa iau cu un dremel 1-2 mm din filetul de plastic pentru a permite o cursa mai lunga a piesei "electrice", am bibilit la repozitionarea pe carcasa a butonului astfel incat sa ajung la o fuinctionare normala (consider vital ca , in cazul in care cad din barca, motorul sa se opreasca). Precizez ca piesa functiona aleator pana sa fac modificarea, adica doar in aprox 25% din cazuri motorul se oprea cand scoteam cheia de siguranta. Cu cheia montata , nici pana la "tuning" nici dupa nu am reusit sa opresc motorul prin apasarea pe butonul acoperit de un capacel de cauciuc. Pentru a putea opri motorul trebuie sa scot cheia astfel incat sa ramana spatiu pentru ca acea piesa culisanta sa poata culisa destul. Nu e vorba de 30 lei, dar din punctul meu de vedere la anumite piese calitatea trebuie sa fie la un nivel acceptabil. Este totusi o parte a unui ansamblu ce poate face diferenta intre viata si moarte. Cred ca este o problema de calitate nu de compatibilitate cu motorul meu, deoarece acest ansamblu e la fel de la 3 la 60 cai cel putin, neschimbat de 20 ani la yamaha.
Ca sa fie clar despre ce vorbesc, am luat

http://motoarebarci.ro/intrerupator-urgenta-yamaha-mercury-universal.html

Motorul este 25NMHO. Nu tin sa cumpar OEM, astfel incat, daca nu dureaza mai mult de 7 zile pana la disponibilitatea in magazin, sunt dispus sa cumpar oricare dintre optiunile de pe site si pe care o consideri potrivita, cu rugamintea ca, in situatia in care functionarea va fi tot anormala, sa pot returna piesa si recupera banii. Orientativ, piesa OEM costa 4x euro (nu mai stiu exact a doua cifra si nu mai stiu daca pretul include sau nu tva).
Multumesc si eventual astept vesti la sorin.stroe@yahoo.com ori  0730.800.294

mbro

#6
Multam de raspuns.

Am luat cateva contacte GS11290 pentru teste si le vom verifica temeinic pentru a vedea exact ce se intampla cu ele. Acest tip de stop-cheie este cel mai bine vandut din intreaga noastra oferta si pana acum nu am avut reclamatii, va tinem la curent cu rezultatele.

Acum, in cazul tau este cel mai probabil o problema de compatibilitate, cel mai probabil pe partea electrica.

CitatCred ca este o problema de calitate nu de compatibilitate cu motorul meu, deoarece acest ansamblu e la fel de la 3 la 60 cai cel putin, neschimbat de 20 ani la yamaha.

Ar fi frumos tare sa fie asa insa din pacate realitatea este ca exista diferente intre piesele folosite pe motoarele Yamaha (sau oricare alt producator), piesele pot sa difere in functie de tara de fabricatei a motorului, de model si de anul de fabricatie. Acest kill switch nu face exceptie.

Motoarele 25NMHO sunt Yamaha 2 Timpi Autolube facute incepand cu 2001. Aici ai manualul de piese pentru motorul tau.

Butonul in cauza este la pagina 26 si are codul OEM 6L2-82575-00. De aici incep problemele, noi nu avem echivalenta pe codul acesta si deci nu te putem ajuta cu ceva cu motorul tau.

Ca sa te ajut am contactat reprezentanta Yamaha (Motodynamics 0723.363.761 / 0724.044.437 ) si am cerut informatii despre piesa compatibila cu motorul tau (OEM 6L2-82575-00). Raspunsul lor a fost:

CitatBuna ziua,
6l2-82575-00 = 57€ cu TVA inclus.

Termen de livrare: 7 zile de la data comenzii.

O zi placuta,

Nu am incercat insa daca dai o cautare pe google dupa acest oem poate gasesti vreo alternativa aftermarket mai ieftina echivalenta cu acest cod.

Daca vei cumpara ceva (indiferent ca OEM sau aftermarket)  ce nu este echivalent cu codul de mai sus este normal sa apara probleme. Poate merge o perioada, poate merge mai bine... poate deloc, insa  e ca si cum ai folosi sarma in loc de sireturi, chiar daca rezolva problema nu este ce ar trebui sa fie acolo.

Piesele pentru orice fel de motor si mai ales piesele ce tin de siguranta in utilizare a respectivului echipament nu se cumpara ochiometric. Intodeauna trebuie furnizate datele de identificare a motorului pentru a se evita complicatii.



Distribuitor national de elice barca si piese pentru motoarele de barca.

Sosoktm

Clar, trecem direct la autopsia inculpatului, garantat nu va supravietui procedurii ;D
Voi reveni cu poze clare ca sa deslusim cazul, indata ce am timp de asta.

mbro

Da, este greu cu timpul.

Noi am chinuit 4 astfel de contacte si inafara de lipsa feedbackului cand apasam butonul (cu cheita pusa) nu am gasit probleme la ele.
Distribuitor national de elice barca si piese pentru motoarele de barca.

Sosoktm

Citat din: mbro din Martie 07, 2016, 04:36:13 PM
Da, este greu cu timpul.

Noi am chinuit 4 astfel de contacte si inafara de lipsa feedbackului cand apasam butonul (cu cheita pusa) nu am gasit probleme la ele.
daca lipsa feedback-ului cu cheia pusa inseamna ca nu se poate opri din buton motorul...atunci ...e clar. Exact asta scriam mai sus, ca butonul de oprire nu functioneaza DECAT atunci cand cheia e scoasa, DAR scoaterea cheii nu opreste motorul, deci....adio "siguranta" din "cheie de siguranta" :)
Intre timp am comandat piesa pe original ,  dar voi reveni cu filmare privind functionarea celei problematice.

peb5

Poate e modelul de kill-switch pentru mansa; intrerupe numai cand e scoasa cheita.
La mansa, oprirea motorului in conditii normale, se face din contactul general.