Suzuki DF200

Creat de Mihai Irimia, August 15, 2016, 09:06:41 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Mihai Irimia

Stie cineva dintre voi de ce intrerupe? la 6000, coboara brusc la 3800, iar se tureaza si tot asa, verificat alimentare, bujii, filtre noi, MIL nu e aprins, care ati avut asa ceva, mentionez ca motorul a facut baie....

byteworks

Poate aer fals pe undeva?

Mihai Irimia

M-am gandit si la asta, mai fac o verificare maine, e ciudat tare cum se comporta

Haiduc

Salut
Noi am patit cu un honda si era de la alimentare, cand sa o sui pe apa cobora turatia la 3000 reduceai acceleratia 2-3 secunde isi revenea dadeai sa urci la 6000 urca si iar cadea la 3000 am desfacut filtrul de inalta si am pus alimentarea pe direct si nu am mai avut probleme.Am luat totusi un filtru de la un magzin din dunavat(filtrul din ala ordinar cum era la oltcit inaine)sa nu intre ceva totusi in injectoare si am mers asa o saptamana pana am ajuns acasa si am remediat problema.
Daca zici ca ai skimbat toata alimentarea sa nu fie vreun releu oxidat daca zici ca a luat apa si nu isi mai face treaba la turatie incearca sa mergi cu el o perioada pana in 3800 sa vezi mai ai acelasi simptom si daca nu mai face mai verifica odata alimentarea poate nu ii da pompa suficient debit la turatie
Sa auzim numai de bine

peb5

Ai turometru cu martori (Monitor-tachometer)? Indica unul din martori ceva?
In manualul de mai jos (ultimile doua pagini) sunt date codurile de eroare:
http://www.motooff.ru/assets/files/doc/Suzuki/SUZUKI__DF200_225_250_Servisnaya_informatsiya.pdf

Si intreg manualul:
http://www.motooff.ru/assets/files/doc/Suzuki/SUZUKI__DF200_225_250_servis__remont_1.pdf
http://www.motooff.ru/assets/files/doc/Suzuki/SUZUKI__DF200_225_250_servis__remont_2.pdf
http://www.motooff.ru/assets/files/doc/Suzuki/suzuki__df200_225_250_servis__remont_3.pdf
http://www.motooff.ru/assets/files/doc/Suzuki/SUZUKI__DF200_225_250_servis__remont_4.pdf
http://www.motooff.ru/assets/files/doc/Suzuki/SUZUKI__DF200_225_250_servis__remont_5.pdf


Eu am avut o situatie asemanatoare la Suzuki DF140.
Turometrul nu functiona (era modelul simplu) si la o proba pe apa mi se parea ca nu se tura motorul.
La schimbarea turometrului cu unul "Monitor-tachometer", acesta imi dadea un cod de eroare, primul din tabel (MAP Sensor 1).
Am desfacut senzorul, am vazut cat ar costa (aprox 200$) si apoi am dat cautare dupa cod pe "google".
Am gasit ca s-ar gasi si pe Suzuki Ignis, am cautat la dezmembrari, l-am gasit cu 50 Lei, l-am schimbat si acum functioneaza bine merci motorul.

Mihai Irimia


Haiduc

Salut
Care era problema?sa stim si noi pe viitor ;)

Mihai Irimia

Are pompa de alimentare, care baga intr-un recipient, de forma unei caramizi, e defapt condensorul de vapori sau ca la auto canistra de carbon, in interior e un plutitor si pompa de inalta presiune(motorul e pe injectie) in partea de sus are un mic furtun care se duce intr-o supapa (nu am inteles cine o comanda)cert e ca facea o perna de aer, si nu se alimenta, i-am pus furtunul direct in admisie, merge brici.