directie hidraulica

Creat de pilu, Ianuarie 30, 2017, 11:37:15 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

pilu

Fiindca aveam  de mai demult un cilindru pt directie hidraulica acasa ,am cumparat de pe ebay o pompa hidraulica ce mi s-a parut la pret bun mai ales ca a venit cu tot cu furtune si mufe . Azi am ansamblat intregul sistem in atelier nu pe barca sa vad daca si cum functioneaza . Uitandu-ma pe youtube am alimentat cu ulei pt servodirectie si am aerisit bine tot sistemul. Directia functioneaza dar se intampla ceva ce nu cred ca e normal si anume in anumite puncte cand rotesc de volan se simt mici "scapari" sa explic asa cum ar fi o roata dintata cu dinti multi si marunti si ar lipsi un dinte , volanul merge sa zic unu doi  milimetru in gol. Oare nu am aerisit eu bine?desi ma indoiesc, uleiul sa nu fie bun ??  sau pompa obosita?

home made

sigur ai aer in instalatia hidraulica......:) 100%

pilu

s-ar putea sa ai dreptate , am golit toata instalatia si am reumplut-o insistand mult pe aerisire . tot se mai simte putin putin ca si cum ar agata f usor in niste puncte dar merge mult mai bine .

home made

pune tot ansamblu intr-o pozitie care sa permita bulelor sa se ridice si completezi,ar fi fost bine sa ai robineti de purjare la capatele cilindrului,asa trebuie sa astepti ca bulele sa se ridice,rabdare........

pilu

pai am robineti de purjare ,am pus furtun transparent sa vad cand nu mai iese aerul ,pe la pompa am montat
o palnie mare in care merge juma' de litru de ulei si am tot rotit de volan pana nu a mai iesit aer ,apoi am inchis primul robinet si am deschis pe cel de-al doilea si la fel ,intre timp tot completam in palnie sa nu prinda aer  .Dupa ce am vazut ca nu mai iese aer deloc am inchis si cel de-al doile robinet.Furtunul de la palnie la pompa tot transparent este ,si dupa ce am inchis si al doilea robinet am tot rotit stanga ,dreapta si vedeam ca mai isea cate o bula din pompa prin furtunul transparent spre palnie ,dupa un timp nu a mai iesit si am infiletat dopul .  Ca sa explic mai clar acum nu mai simt ca scapa sau ca merge acel milimetru in gol volanul dar tot se simte ceva ca un mic ticait in anumite puncte si daca misc cu viteza de volan ,daca prima data ziceam ca se simte ca si cum ar lipsi un dinte intrun angrenaj ,acum mai degraba ca si cum ar prinde un fir de nisip intre doua rori dintate.

cristizz

Eu la motocicleta am facut o reparatie la cilindrul de ambreiaj (hidraulic). Reumplerea am facut-o de jos in sus, prin presiune: am impins lichidul dintr-o seringa - furtun - aerisitor prin toata instalatia pana a ajuns sus, in vasul de expansiune.
Ma intreb daca poti sa asezi ansamblul intr-o pozitie care sa iti permita aceasta procedura?

pilu

#6
home made ai dreptate ,am studiat problema mai amanuntit ,pentru o aerisire cum trebuie e nevoie intai sa amorsezi bine pompa fara a roti de volan ,sa lasi sa se umple bine cilindrul apoi pe rand desfacand fiecare robinet de aerisire sa roteste  volanul cu viteza de o rotatie pe secunda  timp de  2 minute  ,completand continuu ulei in pompa pentru a nu prinde aer.eu am rotit doar 4-5 ture in fiecare directie si se pare ca nu a fost de ajuns.

Florio