Pod peste Dunăre.

Creat de Betto, Noiembrie 21, 2016, 05:18:17 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.


cristi80

ar fi extraordinar, mai ales din fonduri europene, din care, am inteles ca, este dificil de sustras bani si calitatea lucrarii ar fi respectata.

Vali

Daca iese psd-u' la alegeri, n-o sa vedem noi vreodata pod. Bacurile din Gl si Br sunt sursele lor de bani la partid, nu vor renunta ei de bunavoie la asa o vaca de muls.
Pe de alta parte, ma bucur tare ca s-a dus pe pustii aberatia lui Marius Stan cu tunelul pe sub Dunare. Un pod e mult mai fezabil si e un concept ultra-verificat in practica.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

NessyRO

Dragilor,
Excluzând situația în care Apolodor din Damsc însuși se apucă de treabă ori (mai aproape de zilele noastre) vreun SRL chinezesc câștigă contractul și aduce și inginerii și pălmașii din China, podul va fi gata cu fix două zile înainte de Paștele cailor și va costa fo' 3 miliarde de EUR, dar nu de la EU ci de la buget.
Nu vă vine să credeți? Uitați-vă la rușinea națională numită Podul Agigea! Și aici este vorba doar de reparații pentru un podeț peste Canalul Dunăre-Marea Neagră și nu de o construcție nouă peste Dunăre.
Și ar trebui să-l vedeți pe cel nou... Vai steaua lui, dar și de a noastră.
Personal, eu nu cred că mai avem în RO echipe de constructori capabile de a duce la bun sfârșit o astfel de lucrare.
Bașca problemele "politice" expuse de Vali...
Dar cred că sunt eu într-o pasă proastă!
Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world. - A. Einstein

ghrt

La Vidin - Calafat s-a realizat, sub management bulgar dar de un consorţiu european, pe bani europeni, un pod de peste 2 ori mai lung decât ce ar fi la Brăila. Cu cale ferată, benzi de autostradă etc.
Ca orice proiect futurist nu are trafic, deoarece Bulgaria va prefera să finalizeze autostrada Sofia-Nis decât (cu mult mai mulţi bani) Vidin-Sofia, plus Lugoj-Calafat, dar de putut se poate.
Voinţa politică este un alt aspect esenţial şi aici într-adevăr cei cu bacurile nu vor fi deranjaţi nici chiar pe bani europeni (vedeţi situaţia cu bacul Navrom de la Chiciu).