caut servicii transport barca

Creat de Don Basilio, Iunie 14, 2017, 11:26:38 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Don Basilio

Caut servicii transport barca din Germania (Marea Nordului) - Olanda pana la litoralul romanesc. Barca serioasa 9x2,55 m, 3,5-4 tone.
p.s. Prietenul nostru Bogdan (DBR) a spus ca poate doar pana la 2 tone iar prietenul prietenului nostru Vlad (care a adus o barca de peste 3 tone din Olanda) apare azi cu nr de telefon inexistente - 3 nr. - si site-ul nu functioneaza

Dbr

Vasile, eu in locul tau intrebam mai intai prietenii de pe forum daca stiu ceva despre barca pe care ai pus ochii si nu stim mai nimic in afara de acel tip WM27, despre care nenea Googu nu ne prea ofera detalii.
Am tot vorbit noi zilele acestea la telefon dar voi repeta si aici,pentru a fi de folos si altora.
La achizitia unei barci , punctul UNU care trebuie imperativ respectat este acela de a vedea personal barca inaintea achizitiei sau daca nu este posibil sa o vada altcineva dar acel cineva trebuie sa stie cat de cat unde sa se uite, adica sa fie cat mai cunoscator in domeniu.
Punctul DOI care dupa parerea mea trebuie deasemena respectat este acela de a implica un numar cat mai mic de persoane, adica cel care vede, achizitioneaza ( plateste) si transporta sa fie unul si acelasi.
Riscurile nerespectarii principiilor de mai sus sunt atat de mari ,incat daca nu sunt respectate, te poti trezi cu un cazan de barca la pretul final dublat sau triplat, aici fiind vorba de o barca low cost, veche, etc.
Asadar, am vorbit cu un prieten olandez care mi-a propus urmatoarea varianta:
Niste colaboratori comuni de-ai nostri, polonezi care reconditioneaza barci in Polonia, barci achizitionate din Olanda si revandute apoi tot in Olanda sa treaca prin locatia din Germania , locatia barcii tale fiind in drumul lor,sa vada daca barca merita sau nu. Apoi stabilim termenii de livrare, costuri, etc.
Olandezul in cauza, de care vb mai sus mi-a achizitionat mai multe barci, printre care si ultima Venus 22, el fiind la randul lui si transportator dar doar pentru NL sau tari limitrofe (D,B,DK,UK).
Deci, pentru optimizarea costurilor, calitatea transportului, si implicit a chestiunilor legate de acesta( cavaleti, macarale pentru incarcare/descarcare, siguranta,etc) trebuie sa avem putina rabdare si sa lucram cat mai profesionist posibil. Asta si pentru faptul ca barca/ velierul nu este un produs oarecare, ce poate fi paletizat si transportat prin bursa transporturilor doar prin simple click-uri din fata monitorului ;)
Deci putem, chiar daca e mai grea decat pot eu, ca doar de aceea avem prieteni ;) Putinitica rabdare... :)
De luat in seama deasemenea este si faptul ca aici pe forum exista cineva care a adus cu un transportator din Ungaria, o barca peste 2500 kg dar cu un pescaj mai mic intr-adevar. Merita facuta o intrebare.
Stima tuturor.
P.S. Poate ne puteti spune daca stiti ceva detalii legate de barca pe care a pus ochii Vasile.

Don Basilio

Bogdan multumesc foarte mult pentru implicare.
M-am hotarat sa dau anunt pentru cautarea unui transportator in conditiile in care nu am gasit o oferta ferma. Sunt dureros de constient fata de riscurile achizitiei unei barci ceva mai mari, nu voi cumpara o barca, oricare ar fi aia, decat dupa ce o vad personal (sunt sanse sa fiu insotit de un prieten mult mai experimentat). Cu privire la barca aflata in vizor, in urma sfaturilor tale si nu numai, aceasta barca (WM 27) a ,,cazut,, in coada topului. M-am decis pentru o barca Sneekermeer 930 - dupa cum ai vazut cererea de oferta era pentru dimensiunile 9x2,5 metri si cam 4 tone. E o barca foarte cunoscuta, de mare ,,tiraj,, pe piata olandeza si germana exista permanent in vanzare cel putin 10 barci de acest tip. Bineinteles ca exista o multitudine de motive pro si contra acestui tip de barca, motive care nu fac subiectul topicului de fata. Eu am deschis acest topic doar pentru a cauta un transportator dar si pentru a vedea si ceilalti colegi cum poti gasi unul. Stiu ca se spune ,, copilul cu mai multe moase... ,, si ca numarul persoanelor implicate poate complica problema. Eu caut doar un transportator.
Multumesc inca odata pentru informatii si implicare. Fara a folosi cuvinte patetice chiar iti sunt recunoscator si sfaturile tale m-au ajutat (de exemplu practic am renuntat la ideea de a cumpara barca WM27)

Dbr

Uppss, trecem la blindate? :)
Un ,,monstru marin '' de minimum 4 tone se poate transporta in UE din pacate doar cu vehicule mai mari decat categoria BE, lucru care implica licente, tacho,atestate,etc. Deci costuri mari ... :( Europa nu accepta la omologare remorci mai mari de 3,5 tone tractate cu vehicule din categoria B decat in conditii si derogari speciale( franare pneumatica, samd).
Uite mai jos niste preturi practicate in UE. Site-ul poate fi de folos si altor colegi interesati.
http://www.uship.com/eu/delivery/Sneekermeer-930/119713090/#bids
Transportatorii care au licitat dispun de toate necesare ancorarii unei asemenea barci respectiv Sneekermeer 930.
Daca o sa cautam in Ro un transportator disponibil putem incerca pe multitudinea de burse de transport marfuri disponibile la noi.
Mie mi-au raspuns polonezii ieri. Cer 2500 eur din Olanda pana La Mangalia dar nu dispun decat de trailere cu sarcina utila 3000 kg.
Dar in orice conditii, orice transportator ar fi el, trebuie sa stii foarte bine inca de la inceput, ca la orice ora in plus de asteptare la incarcare/descarcare te poti trezi cu tarife suplimentare. Soferul firmei iti va pozitiona trailerul sub macara la data ,ora si locatia indicate de tine, atat la incarcare si descarcare. In sarcina lui nu revine decat reglarea trailerului si ancorarea/ dezancorarea marfii. Deci va trebui sa sicronizezi foarte bine toate aspectele acestea.
Asadar, iti urez succes in achizitie. Pentru orice alte chestiuni ne putem auzi si la telefon.
Stima tuturor.

Don Basilio

Inca odata multumesc, Bogdan
Profesionist si in posesia unor cunostinte complete despre transportul barcilor - ca intotdeauna.
Am spus ca nu trec la operatiunea efectiva de cumparare a unei asemenea barci decat dupa ce am date cat mai complete despre transport. Si, am ajuns la varsta la care am constatat ca (aproape) orice costa mai mult decat ti-ai planificat initial, asa ca ma pregatesc cu un buffer financiar, de timp si de efort.

Dbr