Barca cu motor inboard pe GPL

Creat de pado, Iunie 19, 2017, 01:36:20 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

pado

Florio: "aptitudinile" mele de negociator ii amuza pe toti cei care ma cunosc! Eram in Izmir acum vreo 2 ani, intreb vanzatorul care e pretul unui obiect, mi-l zice si eu scot banii sa-l platesc, dar turcul imi spune ca nu mai mi-l vinde! Mirat, il intreb de ce, iar el imi raspunde f iritat :"mister, what I am doing here? I am a monkey? Si striga : "I am the seller!" . Nici mie nu-mi pace sa negociez si cand dau ceva le dau in pierdere, iar cand vreau sa cumpar ceva, nu mi se scade nimic :)
siad: multumesc pt amabilitate, in weekend am in plan sa dau o fuga sa vad barca. Sa vedem ce-o iesi...

teo pes

Barca este ruseasca !este indestructibila ,alearga de stinge !,daca nu este corodata , este singurul lucu la care trebuie sa te uiti daca are vopsea peste ce a mancat oxidul... daca a stat 3 ani fara sa fie data la apa o proba elocventa este exclusa pt ca sigur apar probleme de rezolvat ...furtune termoflot ...alte lucruri ce nu se stiu cum reactioneaza la presiune si temperature (deci trebuie un rc mai intai),treaba cu piesele este relativa .. gasesti orice !..sa transformi barca de aluminiu pentru motor atarnat!!!... doar cu suport auxiliar (am facut asa ceva te pot indruma! ) , referitor la GPL !! hm si eu I mi doresc ! am zis sa incerc in vara asta ! pescuitul la clonc m a facut sa alerg mult mai mult ! cat despre alimentare ..urmeaza repede stai linistit ! si daca butelia are 50l o incarci si o transbordezi ! mare scofala la cate acareturi incarci pe barca  ;D
Viata i grea !!  Dar trece !!

pado

teo pes: Aluminiul corodeaza? Habar n-aveam, eu stiam ca oxideaza la suprafata, dar stratul asta protejeaza aluminiul de coroziune. Nci prin cap nu mi-a trecut ca barca in sine poate avea vreo problema Eu ma tot gandesc la motor, cizma, consumul de benzina, la taxele pe care le voi avea de platit cu inmatricularea, inspectia periodica, impozitul de aprx 1200 lei la mine in Calarasi, nu m-am gandit la structura sau carena barcii. Iti multumesc pt ca m-ai informat si mi-ai deschis ochii!

teo pes

Evident ! daca intram putin in detalii materialul este un aliaj de aluminiu!! care trebuie sa reziste bine la mediul marin care nu are numai sare !!impozitul e simplu ,mergi cu actele n mana la primarie si afli !!consumul!! ...este mare daca vrei sa alergi.. sare sigur de 30% !!! este ceva normal e mare hania ...priveste putin elicea !!! tu crezi ca dita I moara se invarte in spatele magaziei cu numai 12 l!!!??? ;D
Viata i grea !!  Dar trece !!

kama3

@Pado
De ce platesti impozit la 15cp? Ai inmatriculat barca?

pado

kama3: pt ca barca pe care n-o mai am intre timp, era deja inmatriculata!
Revenind la subiectul topicului, n-am luat o decizie inca. Proprietarul n-a vrut s-o lase sub 150 milioane vechi(cu tot cu peridoc) si nu o da fara motor, asa cum i-am propus. Dar n-am renuntat, deocamdata...

kama3

15K inseamna cam 3300 euro.
Dam jos cam 1000 de euro peridocul, raman 2300 euro pentru barca si motor, caruia ii scade valoarea proportional cu vechimea si consumul.
La banii astia parerea mea e ca gasesti o cabinata cu un motor decent de care sa te bucuri tu nu patronul de la peco.

pado

kama3: Sa fiu mai exact, mi-a cerut fix 3700 euro pe tot ansamblul sau 2500 fix (de la 2900 negociabil) pe barca si motorul din dotare. Ceea ce m-a facut sa fiu retinut sunt consumul si amploarea taxelor (1200 lei anual ar fi doar impozitul), iar "teo pes" m-a avertizat ca un motor cu cilindreea aia, cu carburator si fabricat la inceputul anilor 80, consuma mult mai mult de 7-9 litri la 30km/h, sau max 12l, dupa cum mi-a zis proprietarul. Dar barca mi-a placut. In fine, vad eu cum fac.