Rulment presiune linie axiala velier

Creat de beluga, Mai 28, 2017, 12:11:50 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

beluga

Salut!!! Am si eu nevoie de cateva sugestii pentru montajul unui rulment de presiune in cadrul unei liniii axiale la un velier... De fapt intreaga linie axiala este in proiect... Despre executie caut solutii... :) Multumesc mult!!!

iris


beluga

  Din punctul meu de vedere este vorba de intregul ansamblu de la reductor la elica. In principiu cred ca este vorba de axul portelica, tubul etambou cu subansamblurile aferente(presetupe, lagare, etc...). Din cate stiu exista un rulment de presiune care preia forta exercitata de elica pentru a nu fi directionata catre motor... Cu ceva timp in urma ma documentasem un pic si gasisem multe referinte dar ca de obicei cand ai nevoie nu mai gasesti nimic, nici macar idei...😊

beluga

Se ocupa cineva de astfel de montaj...???

acig

Acest rulment de preluare al fortelor axiale se gaseste de regula in inversor-reductor.
,,Lumea este un loc periculos...   Nu atat din cauza celor care fac rau, cat mai ales a celor care privesc si-i lasa sa faca rau !" Albert Einsten

beluga

Din ce am mai citit pe aici, cred chiar ca Vali a spus-o pe undeva, intr)adevar acest rulment se gaseste in reductor-inversor dar la modelele mai noi... Din pacate nu stiu cum sa verific existenta acestuia... O sa incerc sa vad daca gasesc ceva in cartea tehnica... Chiar si asa, nu cred ca ar fi ceva rau sa mai fie montat unul intermediar pana in inversor...

acig

Sunt rulmenti radial axial oxcilanti; acestia au rolul unui rument obisnuit+ corecteaza eventuale erori de aliniere+preia fortele axiale de impingere +tractiune in cazul ansamblului linie axiala.
Iata o sugestie :

http://www.industrial-gp.ro/ro/produse/rulmenti-si-carcase/rulmenti-radial-axiali-cu-role-conice/rulmenti-radial-axiali-cu-role-conice-skf/rulmenti-radial-axiali-cu-role-conice-imperecheati-skf.aspx

http://www.industrial-gp.ro/ro/produse/rulmenti-si-carcase/rulmenti-axial-oscilanti-cu-role-butoi.aspx

Aici iti poti forma o parere despre ceia ce iti trebuie.
,,Lumea este un loc periculos...   Nu atat din cauza celor care fac rau, cat mai ales a celor care privesc si-i lasa sa faca rau !" Albert Einsten

beluga


acig

,,Lumea este un loc periculos...   Nu atat din cauza celor care fac rau, cat mai ales a celor care privesc si-i lasa sa faca rau !" Albert Einsten

beluga

  Multumesc mult!!! Pare putin voluminos dar nu strica o intrebare, nu spune nimic de destinatia acestuia... Imi poate oferi cineva mai multe detalii referitoare la schita din photo... Am gasit)o mai demult dar cotele nu le pot depista

beluga

In ceea ce priveste etansarea am gasit si o solutie mai noua...  https://store.pyiinc.com/collections/pss-shaft-seal    Dezavantajul ar fi ca la fiecare 6 ani ar trebui schimbate oringuri si alte componente, toate incluse intr-un kit de intretinere...         

acig

Imaginea reprezinta o solutie clasica a ansmblului :propulsor(elice)-safran(carma)
Cred ca in textul care lipseste se dadeau limitele amplasarii acestora inte ele,si ele fata de corp.
Mai te uita si aici :

https://allpa-marine.com/drive/inboard-drives/propeller-shafts.html
Succces !

,,Lumea este un loc periculos...   Nu atat din cauza celor care fac rau, cat mai ales a celor care privesc si-i lasa sa faca rau !" Albert Einsten

beluga

Multumesc mult!!! Sistemul prezentat de dvs. este asemanator dar mult mai complet... Din pacate trebuie sa adaptez ceva exact la necesitatile si caracteristicile ambarcatiunii mele... Daca poate cineva sa ma ajute cu cateva detalii referitoare la acele limite mi-ar fi foarte utile pentru a putea avea o  vedere de ansamblu mult inbunatatita...

beluga