0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Ceva usor, ca sa ne revenim dupa sarbatori: https://drive.google.com/open?id=1grnXBtdVM_hjgOWc92c0V__t3XfOSyCQ
În 2012, Matt Rutherford și-a încheiat turul solitar al celor doua Americi, prin Pasajul Nord-Vest al Arcticii și Cape Horn. Călătoria sa de 309 de zile i-a adus lui Matt doua recorduri mondiale și a fost transpusa într-un film documentar numit "Red Dot on the Ocean". http://video.wpbt2.org/video/2365809753/
Am văzut-o și pe-asta! Un omuleț navighează 309 zile fără oprire, într-o barcă de 27 picioare (doar cu 30 cm mai mare ca a mea). Ia 320 l de motorină cu el, un desalinizator de mână și provizii... ce provizii să iei pe o bărcuță, să-ți ajungă zece luni?! Într-o barcă de acest gen, la latitudini nordice, totul devine umed. Și nu se mai usucă. N-am văzut tot filmul, doar până la partea care spune că după 260 de zile totul era stricat: motorul stricat, chart plotter-ul stricat, stația radio stricată.... Funcționau doar angrenajele simple, mecanice. De exemplu pilotul de vânt. A fost foarte bine că a mizat pe un pilot de vânt și nu unul electric. În mediul oceanic, pe o barcă mică, te poți aștepta să cadă electronicele, din cauza a ce am spus mai sus: umiditatea salină. De exemplu autopilotul lui Sorin Drugan s-a defectat repede. Și încă n-a fost în zone reci!