Delphin cu 90 căluți ETEC

Creat de mariusm piesenoi111, Aprilie 01, 2019, 04:30:13 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

mariusm piesenoi111

Depinde ...în cazul meu au fost doar facturile și certificatele de Conformitate.
Cost total 1750ron 3 zile

gabriel.c

Salut și mulțumesc pentru răspunsuri.Barcuta mea e adusă de afara și motorul la fel. Trebuie sa fac programare la capitanie ? Sau ....ma rog ......care ar fi primul pas in cazul meu ?

mariusm piesenoi111

Cred că primul pas e un telefon la capitania aleasa pentru a afla detalii.....

mariusm piesenoi111

Salutare dragilor
Am reușit ieri maidden Voyage-ul noii barci pe numele ei
Santa Croce.
Pe scurt....spectaculos
Motorul este o bestie cu un cuplu inimaginabil pana nu ii dai gaz
Singura mică problemă pe care am discutat-o deja cu Vali la telefon(multumesc Vali....tot un lord ca intotdeauna) este legată de faptul că la accelerare barca are tendința de insurubare spre stanga (adică elicea încearcă sa răstoarne barca)....după ce am ridicat trimul la sfatul producătorului pana aproape de maxim sus fenomenul s-a atenuat dar nu a dispărut.
Menționez că tot la sfatul producătorului am montat motorul cu placa anticavitatie la 45mm sub linia chiliei.
Acum ma gândesc la niște Smart Tabs ....
De-asemenea am impresia că direcția merge foarte greu în comparație cu fosta barca
Am sa mai încerc sa ma joc cu acel tuturoi de pe placa anticavitatie... ala care e reglabil și ajuta la compensarea efectului de împingere laterala al motorului
Am citit pe ceva forumuri ca daca nimerești ala bine merge mult mai ușor direcția.....
Deja ma gândesc la o hidraulica pe viitor....
Ceva păreri,sfaturi?
Experiențe similare?
Incerc sa atașez și câteva poze.....mai mult făcute în joaca cand ma uimea cuplul....

Mihai-Andrei Manea

#34
Te salut Marius,

Felicitari inca o data pentru ansamblu...superb!
Pana vin sfaturile colegilor cu experienta uite un articol referitor la reglarea anodului (trim tab) https://itstillruns.com/do-trim-tab-outboard-motor-5966607.html
Imi pare rau ca nu ai montat motorul pe un jack plate ca sa te poti juca usor cu inaltimea placii fata de chila...e posibil sa fie totusi montat prea jos...e bine ca poti ridica la maxim trimm-ul dar sa mergi cu el ridicat chiar la maxim???
Motorul este un pic mai mare decat recomandarea maxima a producatorului? In cazul asta e normal sa " isi arate muschii", mai ales un motor in 2T.
Sistemul smart tab este foarte interesant dar si pretul este pe masura.
Poate reusesti totusi sa corectezi fenomenul de insurubare cu ajutorul anodului, ridicarii motorului, placa stabilizatoare si ca ultima varianta  smart tabs.
Asteptam cu interes sfaturile colegilor!

PS: imi pare rau ca nu am luat eu Blacksea-ul tau cu etec 30 cp...din cate am inteles le-ai dat, nu?


Sent from my iPhone using Tapatalk

mariusm piesenoi111

Da...am dat Black Sea cu Etec 30 și peridoc REMA la prețul de.....dar mai bine îți spun în privat că nu vreau sa rada chiar toți de mine😂😂😂
Dar...ASA e când ti se pune pata pe altceva
Da...motorul este o idee peste max

Intersect

Citat din: Mihai-Andrei Manea din Aprilie 26, 2019, 07:20:38 PM

PS: imi pare rau ca nu am luat eu Blacksea-ul tau cu etec 30 cp...din cate am inteles le-ai dat, nu?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Bogdan am aflat eu prețul, nu mai întreba că te enervezi,oricum sunt alte circumstanțe.
Born to fish,forced to work!!!

mariusm piesenoi111

Doar un hint.....am dat ansamblul de care vorbeam cu multe alte accesorii la un preț mai mic decât dădusem pe motor de nou :(
Motorul avea pana in 120ore 🤔🤔🤔
Nebunie mare cu bărcile astea...

mariusm piesenoi111

Am reușit sa urc pe YouTube un video ...de fapt vreo trei daca se vor încărca.
Dati dintr-unul in altul dacă vreți....

https://youtu.be/ks9w8CKOHFI

Mihai-Andrei Manea

#39
Daca ai de gand sa vinzi etec-ul de 90 peste 2-3 ani ma inscriu pe lista de acum [emoji23][emoji23][emoji23]Daca nu e cu suparare, cat a costat motorul?
Am urmarit cateva filmulete despre ETEC si pare forte foarte interesant!
Uite alta informatie referitoare la reglajul anodului https://www.crowleymarine.com/support/tech_articles/omc-stringer-trim-tab-adjustment.html
Si un articol foarte foarte bun: http://www.killcaremarina.com.au/commonly-asked/60-boating-performance

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sosoktm

sa o porti cu placere, arata bine barca si pare ca se misca natural. Legat de elicea de inox, cu siguranta gasesti pe net opinii privind modele compatibile cu etec&tipul asta de barca. Ideal sa cauti un model de barca ceva mai intalnita, similara ca forme&dimensiuni cu a ta , pentru care sa vezi ce si cum la motorizare ca a ta, dpdv al selectiei elicei. Eu am luat elica noua de aici, am avut bafta sa gasesc una in cutie, la un pret mai omenos, care sa fie turnata ca diametru, pas si forma pala pe combo-ul meu. Totusi, vad ca motorul tau arunca multa apa pe laterala in glisaj + ca iti trage de volan , parerea mea e ca merita incercat sa il mai ridici 1-2-3  gauri si sa reglezi anodul "carma". Chiar si asa, ar trrebui sa nu itii mai traga in lateral daca ridici putin trim-ul. Din ce stiu eu, purpoising-ul poate fi generat si de un montaj prea jos pe oglinda. Nici prea sus nu e bine, pentru ca poti pierde stabilitatea, mai ales in viraje tari, asa cum spune si Adrian, in inceputul acestui topic. Daca motorul e prea greu pt barca si  pui trimtabs, cred ca cele hidraulice sunt ce trebuie, ai control total, smart tabs au doar avantajul pretului.
Oarece neplaceri similare am si eu cu barca, trage putin lateral >4000 ture daca nu am macar 7-8% trim iar la >5000 ture pot merge doar daca am greutate pe prova sau daca e apa oglinda. Insa deh, am mers pe motorizarea maxima dar motor 4t..

sboicu

Oare cu 50cp 4t cum merge barcuta asta? Stiti pe cineva?

Cred totusi ca 570kg barca plus 400kg incarcatura e cam mult pt un 50. Ce credeti?