Cursa Caiacelor pe Dunăre, ediția 2018

Creat de blue marlin, Martie 13, 2018, 11:46:06 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

valyxman

   :D ..  eu vreau la pescuit nu la cafele... Dar m-am lăsat cam masca abordarea doamei/domnișoarei ce o fi fiind și modul foarte natural și râzând la tel de a-mi spune că depinde de cât e de prost sau ne altceva cel ce controlează... Pur și simplu nu am mai avut cum să întreb Cum e posibil sa nu puteți da un răspuns clar...
Ce a mai zis a fost și faptul că funcție de căpitănie pot primi răspunsuri de da sau nu. Dar clar a fost un lucru... Daca ziceam 15hp era clar că nu trebuie... Sau nu la Giurgiu. După toate astea de caiac că sa revin la topic nu cred că e cazul... Deci poate se muta cursa mai in amonte  8)

kama3

Ordinul spune mai mic sau egal cu 15KW. Deci daca pe placuta scrie 15kw sau mai putin e ok.
1CP = 735,49 W = 0,73549KW
20CP x 0,73549 = 14,70 kw, deci se incadreaza.

Don Basilio

printre numeroasele institutii ale statului roman care nu respecta legile se numara si unele caputanii (capitania unui port e lucru serios de care multi amploaiati nu isi dau seama) totusi, toanele unui birocrat numit capitan de port nu pot fi mai puternice decat legea. daca impune restrictii legate de obligativitatea permisului sau inmatricularii barcilor acolo unde legea nu o cere in mod explicit, spuneti sa va arate articolul de lege pe care se bazeaza masura luata de ,,capitan,,

kama3

Grav nu este cand un capitan sef de port da un aviz ilegal.
Grav este cand ANR-ul, institutia superioara tuturor capitaniilor confirma ilegalitatea, iar Ministerul Transporturilor paseaza problema sub paravanul "delegarii competentelor".
Ca fapt divers, comparati semnatura sefului serviciului siguranta navigatiei din raspunsul ANR cu semnatura celui care a semnat "pentru" capitanul sef de port care a emis avizul. (Observatia nu imi apartine)

Florio

#19
Citat din: valyxman din Martie 15, 2018, 06:52:06 PM
........................ Pentru ca legea nu este clara si anume ca mentiunea pana in 20 cp creaza interpretati pentru cazul concret al posesorilor de 20 de cp.
...........................................................
Partea buna este ca nu a spus ca neaparat trebuie inmatriculata ci doar pentru ca ma aflu eu personal exact pe granita dintre legal si ilegal... iar interpretarea va fi in mana organului constatator de pe apa si a starii lui de spirit...

Toate de mai sus nu sunt gluma dar pot fi tratate ca atare ... si pentru mine a fost distractiva discutia.. :)) maine mai sun o data sa ii zic ca pe placuta motorului meu scrie 14.9 kw mai putin de 15... sunt mai ok sau se ia cifra mai mare  de 20 care poate fi privita ca ilegala da plua afara si ai draci ca trebuie sa fii in control pe apa.. :))

Doamna a fost drăguță, dar misiunea dânsei acolo, este să știe legislația. Iar ambiguitatea de care vorbește, nu există la limita de 20 cp :) .
Textul de lege spune că nu se se înmatriculează în registrele matricole ambarcaţiunile "cu o lungime mai mică de 7m şi (sau) cu o propulsie mai mică de 15kW (20.1 CP)".

Așadar, așa cum ai menționat și tu, dacă motorul are mai puțin de 15 kw, nu e obligatorie înmatricularea.





Art. 514.
(1) Navele care au obţinut dreptul de arborare a pavilionului român se înmatriculează în registrele prevăzute la art. 511 alin. (1)-(3).

(2) Nu se înmatriculează în registrele matricole prevăzute la art. 511 următoarele categorii de nave:
a) navele cu un deplasament de până la 15 m3 inclusiv sau o capacitate de încărcare mai mică de 15 tone;
b) ambarcaţiunile de agrement;
c) ambarcaţiunile cu o lungime mai mică de 7 m şi/sau cu o propulsie mai mică de 15 kW;
d) ambarcaţiunile propulsate prin forţa umană;
e) ambarcaţiunile de agrement cărora nu li se aplică reglementările naţionale privind introducerea pe piaţă a acestora, cu excepţia ambarcaţiunilor destinate să transporte persoane în scop comercial şi a ambarcaţiunilor stabilite prin regulamentul de aplicare a prezentei ordonanţe.

(3) Navele prevăzute la alin. (2) lit. a) şi b) se înscriu într-un registru de evidenţă de către căpităniile de port.


(4) Navele prevăzute la alin.(2) lit. c) - e) nu se înscriu în registrul de evidenţă al căpităniilor de port.


(5) Forma şi conţinutul registrului de evidenţă prevăzut la alin. (3), precum şi procedurile de înscriere se aprobă prin ordin al ministrului transporturilor.


(6) La solicitarea proprietarului navele prevăzute la alin. (2) pot obţine dreptul de arborare a pavilionului român şi vor fi înmatriculate în conformitate cu prevederile alin. (1).


L.E.: Ups! Deja se discutase subiectul :)

pelicanul

#20
 :) :) :) Now don't start that again!  :) :) :) :o :o :o

https://www.youtube.com/watch?v=MGTWmrnPdgk


Florio

Citat din: pelicanul din Martie 16, 2018, 11:23:54 AM
:) :) :) Now don't start that again!  :) :) :) :o :o :o

https://www.youtube.com/watch?v=MGTWmrnPdgk

E vina mea, am citit doar ce mi-a arătat site-ul ca postare nouă... dar mai era o pagină :)

VladIndigen

ma gandesc ca imediat va trebui sa imi inmatriculez si eu velierul, mi se face groaza...ma gandesc sa il inmatriculez in alta tara,am auzit si varianta asta..