EFI la motor de 20 CP exista numai pe Suzuki?

Creat de cristiv, Martie 04, 2018, 05:38:25 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

cristiv

Eu sunt complet incepator pe motoare termice pentru barca. Am inceput sa ma documentez despre subiect si mi-a sarit in ochi avantajul major pe care il are sistemul EFI. Nu as vrea sa imi inmatriculez barca asa ca am ajuns la motorul de 20 de cai ca si putere maxima.

Pe siteul celor de la suzuki exista un tabel de comparare cu concurenta, in care explica prin ce calitati este motorul lor superior: http://www.suzukimarine.com/Product%20Lines/Outboard%20Motors/Products/DF20A_EFI/2012/DF20A_EFI.aspx

Chestia asta mi-a placut f mult. Adica trebuie sa te simti f increzator in produsul tau, ca sa pui si concurenta pe siteul tai. Intrebarea mea este de ce nu face si concurenta un motor EFI de 20? Sau poate nu l-am gasit eu.

radu andritoiu

Lean Burn haiduc are o suzi de 20 cai;
am mers si eu fffffffffffffffffoarte putin cu barca lui, e smecherie de motor
eu am o suzi de 30 cai; iti recomandam suzi oricand, numai cu efi / Lean Burn
are aprox 500 cc, mai mic decat concurenta, care in general merge pe motoare de 700 cc
eu vreau sa il relochrz pe o salupa
so, keep floating for pleasure

acig

M-a batut si pe mine sa fac acest lucru. Cautand informatii despre acest tip de motor am constata preturile reduse mult  la revanzare. Incet incet am aflat ca motoare nu sunt tocmai fiabile si au probleme; Avand in folosinta
tot un motor SUZUKI cunosc bine personalul de la servce -ul auorizat la care mi-am facut toate reviziile anuale la motor. M-am informat direct la ei; mi-au confirmat ca motoarele au probleme cu echipamentul de injectie care creiaza probleme  destul de des. Asa ca prefer sa merg pe varianta cu carburatie.
,,Lumea este un loc periculos...   Nu atat din cauza celor care fac rau, cat mai ales a celor care privesc si-i lasa sa faca rau !" Albert Einsten

radu andritoiu

SUPLIMENTAR, PE LINIA DE ALIMENTARE EU MI AM MONTAT UN FILTRU CU DECANTOR; N AM AVUT PROBLEME
so, keep floating for pleasure

cristiv

Ok deci nu e asa simplu nici cu motorul. Trebuie studiata problema mai in amanunt. Pacat ca nu exista E TEC de 20, Honda e considerabil mai scumpa, Yamaha am inteles ca sunt de tavaleala.

Era prea simplu sa poti zice this is the best.  ;D

acig

,,Lumea este un loc periculos...   Nu atat din cauza celor care fac rau, cat mai ales a celor care privesc si-i lasa sa faca rau !" Albert Einsten

Haiduc

Salut
Aici părerile sunt impartite si eu am avut inainte tot suzuki dar pe carburatie bun nimic de zis dar vroiam ceva mai multa viteza si am facut un update in ton cu timpurile ca trebuie sa mai si evoluam.Nea Gica are dreptate cu revanzarea dar consider ca daca iti iei un motor nou nu il vinzi asa repede mai ales ca are garantie sase ani cu conditia sa ii faci cele trebuincioase dupa programul de service.
Daca stam sa ne gandim ce si cum e cu injectia ganditi-va la tico si matiz ca sunt in trei pistoane si tot cu injectie dar nu am auzit probleme acolo altele sunt problemele lor.intradevar pe carburatie e totusi mai usor de suflat cand esti pe apa spre deosebire de injectie care...tre sa pui mana pe telefon sau pe rame
Numai de bine cu injectia asta

scm_ro

Eu am Efi de mai bine de 4 ani, e adevarat ca la mai multi cai. La prima vizita la suzuki mi-au zis sa nu pun benzina din Delta sau sa imi pun inca un filtru decantor.
Numai de bine despre injectie. A pornit la sfert si la 40 de grade si la -5 de imi era frica sa nu am dop de gheata in motor. Nu da in nas la acceletatie sau alte probleme.

acig


Din nefericire,inca o situatie care confirma ca SUZUKI  are probleme cu motoarele EFI:
https://www.barcaholic.ro/showthread.php?t=5913
,,Lumea este un loc periculos...   Nu atat din cauza celor care fac rau, cat mai ales a celor care privesc si-i lasa sa faca rau !" Albert Einsten

pilu

Nu e chiar asa , eu am avut suzuki injectie dar 15cp, luat second cu destul de multe ore, functioneaza si acum perfect (e la o cunostinta in germania). daca benzina e ok nu ai probleme cu ele. Injectia nu e un lucru nou ,suzuki il face demult si il face bine ,a pus la motociclete din 2001 si sincer nu am prea auzit sa pice ,se mai duc pompele dar tot din cauza mizeriei si benzinei cu apa,sau mers mult cu putina benzina in rezervor.(nu e cazul motoarelor de barca) Ca si problema intalnita la mine si pe alte forumuri din strainatate dar  la modelul care am avut eu era ca daca il incalzeai prea tare (asta tot din cauza proastei intretineri neschimband impeller la timp)incepea sa bage apa in baia de ulei .orificiul pe unde urca apa e foarte aproape de orificiul de evacuare al gazelor . intre motor si baie garnitura subtire metalica peretele despartitor probabil se deformeaza si garnitura metalica nu mai etanseaza. se rezolva prin inlocuirea garniturii cu una de clingherit (asta ca sa nu alezezi imbinarea baii cu motorul)
referitor la motorul de pe barchoolic :dupa bujii schimbate ,linie de alimentare curatate...etc sunt convins ca motorul a functionat pe apa , in butoi cu elice necuplata (scos din viteza) normal ca nu se tureaza fiindca are un contact pe axul de cuplare care limiteaza la 2mii rpm.
Parerea mea ca sunt motoare f bune dar trebuie exploatate ca la carte .

peb5

Discutia despre Suzuki DF20 a fost si pe "Capcompas":
https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,2440.15.html
Pana la urma s-a terminat cu bine

byteworks

Nu cred ca avea motorasul nimic, se infundase ceva pe undeva cred. In tura urmatoare, octombrie 2017, a mers impecabil.