Instalatie electrica de la zero- am nevoie de sprijinul celor priceputi

Creat de Sosoktm, Decembrie 29, 2016, 04:17:51 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.


scm_ro

Zodiacule nu stiu cum e la tine. La mine rezervorul e fix, alimentez de afara.
Posibilitati ca sa curga mai multa benzina sunt multiple:
- cand alimentez la banzinarie daca se duce un colier umplu barca de benzina si pana sa imi miroasa nu am chef sa porneasca pompa de santina
- Eu alimentez de regula la Tulcea si pana la Murighiol merg cu rezervorul plin ochi, daca se fisureaza rezervorul sau un furtun, iarasi nu am cum sa simt din masina si nu am chef sa porneasca bazaitoarea aia
- filtru de benzina si el este tot in spate langa rezervor, daca il desfac sa il curat iarasi pot curge mai multe picaturi

Sunt mai multe posibilitati ca sa ajunga mai multa benzina decat vreau in santina si cum nu am facut nici un drum cu barca cu rezervorul plin as vrea sa exclud toate posibilitatile.

O sa ma uit unde este legat firul respectiv si sa il intrerup ca sa nu porneasca pe auto decat atunci cand vreau eu.

Zodiac

Rezervor fix in prova , alimentez de afara ! Filtru de benzina tot in spate...pe jos in spatele banchetei . Orice curge in barca , tot acolo ajunge .
Daca vrei sa nu ''dai pe langa'' poti folosi o palnie mai mare :

https://www.hornbach.ro/shop/Palnie-metalica-cu-furtun-flexibil-detasabil-Huenersdorff-160mm-cu-sita-fina-din-alama-pentru-combustibili/3627187/produs.html

Daca vrei ceva mega simplu si nu vrei sa mai dai gauri si sa aranjezi cablaraie , ii poti pune un simplu intrerupator pe firul respectiv de alimentare :

https://www.google.com/search?q=intrerupator+pe+fir&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwiJy47x_PDkAhUgw8QBHcPsDxwQsAR6BAgHEAE&biw=1366&bih=626

alinm

Salutari, ce regulator folositi pentru incarcarea directa a bateriei Li de la alternatorul motorului?

syRebekah

M-am gândit să folosesc o sursă în comutaţie CC-CV care poate pe ieşire să încarce baterii şi un termometru care să îmi indice temperatura de pe radiatorul regulatorului de tensiune de pe motor. Motorul are un magnetou de 30A şi nu am spaţiu fizic să îi pun alternator.

Dacă vrei fiabilitate şi reglajul tensiunilor, sunt Balmarurile şi a mai apărut cineva, parcă anul ăsta.
fost ghrt.

alinm

Exista o solutie de pe raft, care nu necesita cunostinte avansate, parametrizare simpla, plug and play?

Aplicatia e o barca open, de pescuit, iesiri in delta la cort, fara acces la priza cateva zile. Ma intereseaza sistemul doar pentru alimentarea motorului electric si mici consumatori gen incarcare telefon sau eventual lumini navigatie, nu si pornirea motorului termic.

syRebekah

Ai două variante.
Cauţi soluţii de battery 2 battery charger. Asta de fapt fac şi eu, dar DIY e la o fracţiune de preţ. Ai grijă să nu depăşeşti anvelopa termică a alternatorului existent.

Pui alternator de Litiu. Ai trei opţiuni, configurezi tu tot, ai BMS pe baterie şi le integrezi prin efortul tău sau iei un sistem integrat. Nu m-a interesat calea asta dar cred că au apărut soluţii integrate, vorbeşte cu Bogdan sau altcineva care cunoaşte oferta Victron.
fost ghrt.