Velier Westerly Griffon 26 de vanzare

Creat de bobinuta, Aprilie 26, 2019, 10:03:21 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

bobinuta

Ambarcatiunea nu-mi apartine, anuntul il postez in urma vizitarii acesteia.

Velierul a fost adus recent din UK, model Westerly Griffon 26, an aprox. 1981 sau 1982.
Numele barcii: SPINDRIFT
Specificatiile barcii se pot regasi pe SailboatData:
https://sailboatdata.com/sailboat/griffon-26-westerly

Pe scurt:
- lungime totala: 7.92m
- latime: 2.82m
- pescaj: aprox. 1m
- deplasament: 2676 Kg
- masa balast: 1232 Kg
- tip chila:  chila dubla (tween keel)

Barca este echipata cu un motor Diesel perfect functional model Volvo MD7A, 10CP, iar elicea este din bronz.
Se vinde cu tot cu peridoc, vele (+sistem rollfok) in buna stare, catarg aluminiu, manevre complete.
Guvernarea este la eche. Nu stiu ce vele are in dotare, cei interesati pot afla direct de la proprietar.

Poze din aceasta dupa amiaza:







Placuta de la peridoc:


Barca are in dotare statie radio si echipament de navigatie NASA Stingray, in stare de functionare, asemanatoare cu cele din poza de mai jos:



Nu am apucat sa fac poze in interior, dar arata bine intretinut. Proprietarul spune ca fibra are grosime mai mare de 1cm in anumite zone si ca nu are probleme de gen osmoza, fisuri sau lovituri. Atat cat am putut sa o vizitez, mi s-a parut OK, in interior nu exista mirosuri ciudate de tip mucegai sau vechituri, elementele din lemn arata bine, exista si o plita pe gaz, toaleta chimica, baloane de acostare.
Urmeaza ca proprietarul sa ii aplice si o curatare a operei vii si vopsea antivegetativa.

Pretul este negociabil in jurul a 8000 EUR.

Mie mi-a placut, mi s-a parut o nava solida si de incredere, dar pretul depaseste limita pe care mi-am propus-o, iar masa de aproape 3tone nu-mi permite sa o pot deplasa cu ajutorul modestului meu Logan 1.6.
In plus, eu caut veliere cu derivor mobil, desi trebuie sa recunosc ca tween-keel-ul m-a atras ca idee.
Pescajul lui SPINDRIFT nu e prea mare, max. 1m, iar pentru cele aproape 3tone pe care le are, e OK. Sunt sigur ca e foarte stabila pe mare, spre diferenta de cele pe care eu le caut din motive evidente care tin de stocare, taxe de cheiaj, etc.

Daca exista interesati, ii pot pune in legatura cu proprietarul prin intermediul amicului cu care am vizitat barca (Nicu alias Homemade); lasati mesaj PM si voi raspunde.

Mai jos puteti vedea cateva articole legate de Westerly Griffon 26.

https://www.yachtworld.com/boats/1981/westerly-griffon-3123676/
https://www.yachtingmonthly.com/reviews/yacht-reviews/westerly-griffon-yachting-monthly-review
https://www.yachtingmonthly.com/gear/sailing-westerly-griffon-folkestone-28600

Cu bine,
Cezar
Toate cele bune !
Cezar

#Canal Youtube

bluewave

"No Whistling on Board"

home made


Florio

Citat din: bobinuta din Aprilie 26, 2019, 10:03:21 PM
....................................................

Mie mi-a placut, mi s-a parut o nava solida si de incredere, dar pretul depaseste limita pe care mi-am propus-o, iar masa de aproape 3tone nu-mi permite sa o pot deplasa cu ajutorul modestului meu Logan 1.6.
In plus, eu caut veliere cu derivor mobil, desi trebuie sa recunosc ca tween-keel-ul m-a atras ca idee.
Pescajul lui SPINDRIFT nu e prea mare, max. 1m, iar pentru cele aproape 3tone pe care le are, e OK. Sunt sigur ca e foarte stabila pe mare, spre diferenta de cele pe care eu le caut din motive evidente care tin de stocare, taxe de cheiaj, etc.
..........................................

Este într-adevăr solid concepută și foarte interesant împărțită.  Cabină prova închisă, baie la fel, bucătărie, loc pentru uscat hainele de navigație....
Astfel de bărci par făcute pentru împătimiții navigației cu vele, care  accesează de plăcere, ape și valuri ce dau adrenalină.
Altfel, eu văd altă menire pentru o barcă mică, de 8m: plimbări marine costiere, de plăcere, ape interioare, ape lagunare, mici croaziere.
De ce? Pentru că într-o barcă mică, oricât de solidă ar fi, dură ca o capsulă spațială sau indestructibilă ca un buncăr atomic,  confortul la bord pe ape peste BF 4 s-a risipit total :) .   
De aici rezultă că nu o să navigheze familia pe astfel de vreme, ceea ce duce la inutilitatea de a o crea așa solidă, fiindcă evident îi crește cu mult greutatea. Asta făcând-o și greu tractabilă, ca să urmăm lanțul slăbiciunilor :) .
Se naște întrebarea: dar dacă o să mă prindă o furtună?
Dacă te prinde o furtună fără să ai idee, nu prea ești un bun navigator. Altfel ai ști și te-ai aștepta.
Te poate prinde inopinat doar un front izolat, care ține puțin și cam toate bărcile pot rezista la așa ceva.

Apreciez mult barca și mai ales împărțirea ei, care îi dau o utilitate nesperată la dimensiunile astea.
Dar așa e la bărci: un plus vine și cu reversul. Aceeași împărțire, fragmentează spațiul interior, accentuând senzația de mic. 


Citat din: bobinuta din Aprilie 26, 2019, 10:03:21 PM
....................................................
Mie mi-a placut, mi s-a parut o nava solida si de incredere, dar pretul depaseste limita pe care mi-am propus-o, iar masa de aproape 3tone nu-mi permite sa o pot deplasa cu ajutorul modestului meu Logan 1.6.
..........................................

Masa ei de transport e mai mică, pe la 2T, 2,3T.
3T este deplasamentul

Oricum, este transportabilă. Dar mai dificil  ;)

Florio

Citat din: bluewave din Aprilie 27, 2019, 07:55:43 AM
O barca tocmai buna de ...tractat ...

Citat din: home made din Aprilie 27, 2019, 10:45:54 AM
ofera si motive ! concret ! :)

Dan a glumit evident, pe tema că o barcă de peste 2T cu aproape 3m lățime.... numai pentru tractat nu e recomandată :D