yamaha 25 old timer

Creat de dusan, Februarie 12, 2019, 10:44:25 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

stefand600

Le tai capetele dar in timp se desurubeaza, mai bine pune unele cu capul semirotund cat mai mic si le lasi asa. Din suruburi nu trage intr-o parte.
Stefan D

Dbr

Asa ceva iti trebuie acolo, daca tot ai gaurit elicea. Cu toate ca imi mentin parerea ca nu e bine ce ai facut. Iti trebuie alta elice.

dusan

Da stiu . Si eu imi doresc alta elice dar pt mine e mult 500 ron sa dau pe o elice. Si nu gasesc numai pe original.

Mihai-Andrei Manea

Neata,
Poti incerca surub ingropat. Daca ai dat gaurile dupa o axa de simetrie nu cred ca este foarte dezechilibrata.
Scuze...acum am vazut ca Dbr deja ti-a sugerat   
surubul ingropat cu imbus.
Spor!


Sent from my iPhone using Tapatalk

dusan

Asa am sa fac . Iau suruburi ingropate cu imbus. Dar sa le si lipesc ? Sa nu se dezsurubeze?

cristizz

Foloseste Loctite 243. Este special pt asa ceva

pilu

am facut si eu treaba cu suruburile la un johnson vechi ,am insurubat si am taiat capurile cu flexul nu sau mai desfiletat ,dar am folosit doar cateva saptamani pana cand am facut rost de alta elice . nu e sanatos pentru grup asa  ,eu pe timpul folosiri acelei elici am incercat pe cat posibil sa pornesc in viteza adica nu in neutral ,binenteles a trebuit sa anulez  sitemul care nu te lasa sa pornesti cuplat fata sau spate .

dusan

Pai ce legatura are cu grupul . Ca daca e o elice noua nu are joc si tot teapana e

pilu

daca prinzi in menghina axul unei elice si tragi de pale vei vedea ca se misca putin din acel cauciuc asta e si rolul de a atenua socurile daca nu era nevoie de el nu il puneau acolo.

dusan

Ahaaaaaa. Deaia face urat cand bag in viteza???.

pilu

nu neaparat din cauza asta "face urat" vezi sa nu ai un relantiu prea mare ...

dusan

Pai daca il dau mau mic moare motorul cand il bag in viteza. Si asa uneori  se opreste cand bag in viteza

dusan

Ce pot face in privinta asta

pilu

pai iti trebuie un turometru sa vezi ce turatie ai la relantiu nu stiu cat da cartea pt modelul tau oricum nu cred ca trebuie sa treaca de 1000rpm.
in grup ai ulei de care trebuie?

Dbr

Salutare. Motoarelor in 2 timpi, le place in relanti un amestec cat mai bogat in benzina, fie ele japoneze germane sau italiene. Amestecul trebuie dus pana la limita superioara de imbogatire la turatiile mici. Turatia realantiului o spune fiecare motor, dar trebuie sa fie cat mai mica posibil. Nu detaliez de ce in turatii mici amestecul trebuie sa fie bogat( racire, intarzierea admisiei in camera de ardere datorita baleierii amestecului prin carterul inferior,etc). Faptul ca ii tii o turatie mare la relanti ii dauneaza foarte mult mecanismului de forward/reverse din cizma si acesta se va uza prematur. Deci in concluzie, daca ii scazi turatia, aducand in acelasi timp aport de benzina corespunzator turatiei in asa fel incat sa dezvolte puterea maxima la turatia respectiva, nici nu se va mai opri, si nici nu va mai ,,caraii'' in momentul in care bagi in Fw sau Rev.
Dar trebuie sa fii sigur ca nu a decalibrat nimeni carburatorul, inainte de toate. Am intalnit tot felul de minti luminate care au decalibrat( marit ) gaura difuzorului, gaurile emulsorului, jiglerelor, nivel benzina necorespunzator in camera de nivel constant si cate si mai cate nu am gasit prin carburatoare...
Stima tuturor.