*

Autor Subiect: Transformare peridoc  (Citit de 447 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

gabriel.c

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 94
  • Karma: 2
    • Vezi Profilul
Transformare peridoc
« : Iunie 02, 2019, 09:52:40 a.m. »
Salut,știe vreun coleg ce presupune și dacă se merita sa transform un peridoc fără frânare într-unul cu frânare .Aici ma refer la costuri ,munca ....
Mulțumesc.

stefand600

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 339
  • Karma: 23
    • Vezi Profilul
Re: Transformare peridoc
« Răspuns #1 : Iunie 02, 2019, 11:30:09 a.m. »
In primul rand costuri considerabile, dupa, problema ITP-ului. Merita de la inceput sa fie luat cu frana
Stefan D

kama3

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 242
  • Karma: 19
    • Vezi Profilul
Re: Transformare peridoc
« Răspuns #2 : Iunie 02, 2019, 11:31:51 a.m. »
Intrebarea e de ce vrei sa faci asta?
Daca vrei sa-l modifici pentru a cara mai mult cu el, trebuie sa te gandesti ca el a fost proiectat pentru o anumita sarcina maxima. Sasiul ar trebui sa-ti suporte o supragreutate si asta nu o poti face doar sudandu-i niste fier suplimentar, ci punand profile mai groase si apoi reclaculand disiparea greutatii pe intreg ansamblul.
Din punctul meu de vedere nu merita pentru ca o sa ai o struto camila.
Si nici economie mare nu faci.
Cea mai scumpa piesa la un peridoc e puntea, adica tocmai piesa principala ce ar trebui inlocuita.
Daca ai nevoie de un peridoc cu o sarcina mai mare, atunci vinde-l pe asta pe care il ai si fa unul de la zero (conform necesitatilor), sau cumpara unul conform necesitatilor.
Cat dai pe materiale si pe reomologare chiar nu merita deranjul.
Dar, spune-ne si motivul pentru care vrei un peridoc cu sistem de franare

Intre timp am vazut ca a postat si stefan600.
Problema ITP-ului nu trebuie luata in calcul. Banuiesc ca nu vrea doar modificare fara o reomologare pentru ca in lipsa reomologarii caracteristicile remorcii raman cele din talon si atunci legal nu poti cara mai mult.

gabriel.c

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 94
  • Karma: 2
    • Vezi Profilul
Re: Transformare peridoc
« Răspuns #3 : Iunie 02, 2019, 01:25:51 p.m. »
Salut, peridocul are o punte omologata de producător la 1000 kg,(cu plăcută separată pe punte. )dar e omologat total la 750 kg
Încă nu l-am înscris ,abia l-am adus de afara împreuna cu barca.
Barca are 550 kg +150 motorul și ma gândeam sa nu ma împingă la drum.

kama3

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 242
  • Karma: 19
    • Vezi Profilul
Re: Transformare peridoc
« Răspuns #4 : Iunie 02, 2019, 01:44:53 p.m. »
Cu ce masina il tragi?
Ce masa maxima tractabila are masina cu/fara sistem de franare?

gabriel.c

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 94
  • Karma: 2
    • Vezi Profilul
Re: Transformare peridoc
« Răspuns #5 : Iunie 02, 2019, 03:53:42 p.m. »
Mașina are masa MAX admisă in ansamblu de vehicule 4410 kg iar proprie 2540

mariusm piesenoi111

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 675
  • Karma: 13
    • Vezi Profilul
Re: Transformare peridoc
« Răspuns #6 : Iunie 02, 2019, 05:36:22 p.m. »
Nu te va împinge în veci....dacă mergi cum trebuie sa mergi cu peridoc dupa tine

mariusm piesenoi111

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 675
  • Karma: 13
    • Vezi Profilul
Re: Transformare peridoc
« Răspuns #7 : Iunie 02, 2019, 05:37:26 p.m. »
Masa proprie 2450kg? ....Hummer? :)

Mihai-Andrei Manea

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 118
  • Karma: 11
    • Vezi Profilul
Re: Transformare peridoc
« Răspuns #8 : Iunie 02, 2019, 09:30:09 p.m. »
Lasa Mariusm ca nici cu Amarok-ul nu mi-e rusine !!!...tot 2,5 t are, nu?


Sent from my iPhone using Tapatalk

mariusm piesenoi111

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 675
  • Karma: 13
    • Vezi Profilul
Re: Transformare peridoc
« Răspuns #9 : Iunie 03, 2019, 12:54:44 a.m. »
Nu știu....nu sunt fan VW.
Dar poate Ranger-ul are ceva greutate....😂🤔

cristizz

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 452
  • Karma: 44
    • Vezi Profilul
Re: Transformare peridoc
« Răspuns #10 : Iunie 03, 2019, 07:39:38 a.m. »
Am tractat multa vreme o remorca de 750kg detarata la 650kg (altfel depaseam mmta 3500) cu o LC120 care are 2150kg masa proprie.
Nu am simtit niciodata ca i-ar trebui frana proprie,  nici chiar atunci cand am incarcat-o spre 1000kg.
Cred ca e o complicatie inutila.

gabriel.c

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 94
  • Karma: 2
    • Vezi Profilul
Re: Transformare peridoc
« Răspuns #11 : Iunie 03, 2019, 08:34:29 a.m. »
Salut ,mulțumesc pentru răspunsuri .Masa proprie la mașina este 1955 kg .Maxima admisă este 2510 la mașina ,iar in ansamblu 4410. Dar am înțeles ca nu e o varianta buna sa transform peridocul.

 

Recent

Last 5 Shouts:

 

Vali

Octombrie 24, 2018, 07:19:46 p.m.
 Tutorial de incarcare poze pe servere externe: https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,2218.msg37910.html#msg37910
 

gupi

Octombrie 22, 2018, 03:32:41 p.m.
cica functioneaza
 

gupi

Octombrie 22, 2018, 03:31:19 p.m.
teste - forumul se va bloca in cateva minute, apoi ar trebui sa se restaureze automat
 

Vali

August 07, 2018, 09:49:52 p.m.
Atentie: pe Shoutbox se pun chestiuni de interes pentru toata comunitatea, anunturi importante etc. Postarile personale le pastram exclusiv pe topice. Multumesc.
 

bobinuta

August 07, 2018, 05:47:51 p.m.
Solicit recomandare scule (ieftine) de pescuit la Marea Neagra! https://forum.capcompas.ro/index.php?topic=2747.msg47390;topicseen#new

Show 50 latest
Membri
  • Total Membri: 1895
  • Latest: tau
Stats
  • Total Mesaje Postate: 50460
  • Total Subiecte: 2597
  • Online Today: 40
  • Online Ever: 218
  • (Octombrie 28, 2018, 03:29:22 p.m.)
Utilizatori Online
Users: 2
Guests: 21
Total: 23