Boat GRIZZLY 580 HT

Creat de Zodiac, August 22, 2018, 08:10:55 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Ce ati alege intre Grizzly 580 HT , Quicksilver 470 , Compass 170 DC si de ce ?

Quicksilver 470
1 (7.7%)
Grizzly 580 HT
4 (30.8%)
Compass 170 DC
1 (7.7%)
GRIZZLY PRO HT 580 CR
1 (7.7%)
alta optiune
6 (46.2%)

Numărul total de membrii care au votat: 13

Zodiac

Citat din: GionyGl din August 25, 2018, 08:23:41 AM
Zodiac, daca e vorba de Braila - Galati se poate rezolva proba pe apa cu doua-trei tipuri de barci si nu cred ca o sa va para rau. Amanunte pe PM.
Multumesc pentru suport , vin in Braila de 2 - 3 ori pe an , cand vin daca e timp va voi contacta !
Stima !

Zodiac

@ss
Multumesc pentru raspuns !
"sau cu babordul, sau cu tribordul... cu pupa nu prea"
Poate unii meseriasi pot , eu nu m-as baga intr-un mal necunoscut cu o nava de 1,75 inaltime , cu pescaj la gol de 30 cm , nu stiu car ar avea la peste 600 de kg incarcat , banuiesc ca pintenul elicei e mai jos .
doar daca e chiar vapor
A fost o presupunere , am avut ocazia sa vad mai multe masini impotmolite in nisip pana la jumatatea rotii desi la inceput erau doar 3 - 4 cm .
"motoarele auxiliare se folosesc pe barcile utilizate pe mare pentru siguranta, mai rar pentru pescuit la trena sau manevre in apa mica"
Asa am vazut intr-un videoclip pe youtube , un tip a venit cu un 470 aproape de mal pe mare cu un motor auxiliar mic , spun doar ce am vazut !
"la fel, depinde de vapor, daca pescajul e mic, nu e obligatoriu inotul"
Daca la gol pescajul e de 30 de cm , am presupus ca la vreo tona e de 50 de cm ...probabil pintenul la vreo 80 cm si cu rezerva ...am calculat un minim de 90 - 100 cm in pupa .
Spor !


ss

Iti faci prea multe probleme! Ai nevoie de putina experienta, dar plutaritul cu o barca mica nu este fizica nucleara. Daca gibonii pe care-i intalnim prin Delta supravietuiesc, atunci orice om dotat cu putin bun simt si precautie va invata sa se descurce pe apa.

Ti-am urmarit aparitia furtunoasa pe forum, entuziasmul tau ma bucura, dar deja te complici si incerci sa intri in profunzimile problemei si asta nu te ajuta, intrebarile se inmultesc mai repede ca raspunsurile! Un sfat necerut si ignorabil ar fi sa cumperi o rashpandula de barca, sa spunem echivalentul venitului tau pe 2 luni si sa incepi sa te dai cu ea, fara pretentii sau mari asteptari. vei incepe sa sedimentezi mult mai corect ce-ti trebuie tie personal pe apa! Dupa un an-doi stii ce-ti trebuie, strangi bani si-ti stingi si setea de plimbari pe ape...  ;)

Zodiac

 ;D ;D ;D Da multumesc ...asa sunt eu mai furtunos ! Cand ma calmez pot deveni simpatic  ;D ;D ;D !
Din pacate "rashpandulele" nu mi-au placut niciodata , indiferent despre ce domeniu ;D vorbim .
Spor !

Cong

Salutari
am observat ca la barca rusilor suportul motorului este cumva inauntrul barcii iar solutia americanilor este cu motorul pe o prelungire.
intrebarea ar fi care sistem este mai bun?

Vali

@Cong: solutia rusilor e cea mai buna, din cauza ca elicea antreneaza fileurile de apa imediat in pupa oglinzii, deci functionarea ei e optima.

La montarea motorului pe suport in pupa oglinzii (a la americana), elicea va functiona in zona de turbulenta care se produce cand apa iese de sub oglinda. Turbulenta e cu atat mai mare cu cat distanta elice-oglinda e mai mare. Prin urmare randamentul va fi scazut comparativ cu functionarea in imediata vecinatate a oglinzii, cum e la rusi.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Cong

Vali multumesc
eu gandeam ca e ceva legat de greutatea motorului,adica fiind montat in interior beneficiaza de flotabilitate mai mare deci pescajul ar fi mai mai mic.scuze nu sant familiarizat cu termenii dar cred ca m-ai inteles

Vali

Asa e. Motorul pe oglinda = pescaj mic, putere necesara mica a motorului, intrare rapida in glisare, asieta optima, barca bine echilibrata, nu e nevoie de artificii gen trim tabs sau hydrofoil etc.

Pe de alta parte, la americani sunt preferate motoarele de puteri mari, mai ales la bass-boat, dar si la fisher-ele marine. Din cauza asta, se folosesc jack plate sau prelungiri exterioare pe care se pune motorul.
La puterile alea turbulenta nu e o problema, deoarece vitezele fiind foarte mari, turbulenta apare mult in pupa.

Totusi, in cazul cel mai des intalnit la noi, la romani, interesul nr. 1 este o performanta decenta cu minimum de consum. Din cauza asta e preferabila montarea motorului pe oglinda si nu pe o prelungire exterioara.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

nmmarine

Buna dimineata tuturor,
Am gasit acest post cu poza barcii pe care am adus-o anul trecut.. nu credeam ca va fi atat de discutat aceasta barca, din pacate modelul 580HT NU se mai produce, chiar daca inca apare pe siteul partenerilor mei din Rusia. Cat despre Unimog-ul 600 Cabin, mai are inca doi "urmasi" 660 si 680 Twin.. Am sa revin un pic mai tarziu si cu 2-3 filmulete cu evolutia pe Delta a modelului Grizzly 600 Unimog.
O zi frumoasa, Adrian Bitirez .
P.S. Am o relatie excelenta cu partenerii rusi, si nu a mi-a trebuit niciun borcan de vasilina !!
magazin cu accesorii barci, motoare de barci si ambarcatiuni

Vali

Citat din: nmmarine din Iunie 11, 2019, 08:59:35 AM
O zi frumoasa, Adrian Bitirez .
P.S. Am o relatie excelenta cu partenerii rusi, si nu a mi-a trebuit niciun borcan de vasilina !!

Salut Adrian si bine ai revenit. Stii vorba aia, cine se frige cu Eltin sufla si in Putin :). Bine ca e totu' ok.
Asteptam filmuletele cu 600 Unimog. Spor la treaba cu barcile :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau