Suzuki 2012 DF6S , nu sta la ralanti

Creat de Fisherman68, Mai 04, 2021, 04:49:23 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

pilu

la cum arata nu cred sa aiba probleme ,daca paharelul zici ca era supercurat putine sanse sa fie circuitul de relanti infundat ,intreb si eu  ,in sarcina merge? ai lasat sa se incalzeasca 3-4 minute (cu shocul daca e necesar)?treaba cu aditivii e mai mult placebo...

Fisherman68

ieri l-am desfacut complet la alt meserias si l-am suflat, merge la fel doar turat, imi este frica sa il bag in viteza la turatia aia.

AdrianZUZ

Nu il baga in viteza turat!

Lasa motorul sa se incalzeasca si apoi regleaza relantiul.

Din meserias in meserias il faci zob!

Fisherman68

Ieri am desfacut si suflat fitrul lui original dinaintea pompei de benzina. Tot ieri am cumparat furtun, para amorsare si in plus un filtru de benzina si am refacut linia pentru rezervorul extern. L-am pornit pe rezervorul intern (pornire la sfert)si am trecut pe cel extern. pare sa mearga ceva mai bine dar tot se opreste cand micsorez turatia si ajunge la relanti, cu PUFAITURILE de rigoare pe sita carburatorului.

Zodiac

Exista opinii pro si contra versus aditivii de curatare . Unii spun ca functioneaza , altii ca nu!
Eu sunt mega pro aditivi , am rezolvat cu ei multe motoare si nu numai de barca , am mai scris si pe alte topicuri .
La mine , chiar si vara nu mai bag in nici un motor benzina fara STA-BIL , asta am invatat-o de pe forumurile americane .
Ca sa il citez pe colegul @AdrianZUZ ''Carburatoarele au prostul obicei sa ascundă mizeria în pasaje mici și foarte mici.''
Din punctul meu de vedere motorul tau are exact simptomele unuia care a stat multa vreme nepornit cu benzina in el .
Daca are soc manual se poate verifica destul de simplu ! Dupa ce se incalzeste motorul , incearca la relanti sa tragi un 20 - 25 % socul . Daca functioneaza bine motorul , ai depuneri prin carburator .
Asta se rezolva cu STA-BIL si aditivi de curatare .
PS - Dupa ce am busit vreo 2 carburatoare de Stihl , am invatat si cat conteaza un ''carburetor spray'' , care curata admisia de aer !

pilu

incearca (daca nu ai incercat deja) jiglere  de la pozitia 17 si 18  suflat el cat si canalul pe care se monteaza...

mdascalu

#21
Buna dimineata,
Vezi ca in postarea lui Kama 3 era o fraza legata de bujie.
Lasa motor-ul sa mearga un timp ( pana cand se incalzeste, functioneaza fara soc si jetul de apa - martor care iese din motor e caldut) intr-un butoi cu apa ( chiar turat ), apoi redu turatia, treptat, pana cand se opreste. Pune pe forum o poza cu electrozii bujiei, ca sa vedem si noi cum arata.
Cu stima,
mdascalu

crysty

@ Fisherman68,
Ca si fost posesor de Dacia, inainte de a fi pe injectie, deci cu carburatie, as incerca sa te sfatuiesc sa revezi sistemul de aprindere - Delcou, Bujii - in special distante intre electrozi. Daca motorul are aprindere electronica, atunci iti mai ramane numai sa verifici distanta intre electrozii bujiilor. Pe vremuri verificam scanteia vizual daca era ok la bujie - trebia sa fie albastra si ferma altfel nu mergea ok. Daca ai delcou, sigur ai si bobina de inductie care daca scanteia la bujie nu este buna s-ar putea sa dea semne de oboseala. Dupa ce ai verificat sistemul de aprindere, poti incerca cu reglaje la carburator si anume reglajul clapetei de aer si reglajul jiglerului de aer marcate in poza atasata. Chiar daca nu iti iese din prima, iti va iesi daca este curat carburatorul si are nivelul in CNC bine reglat. Se poate ca motorul tau sa se inece la relanti.

Fisherman68

Mulțumesc încă o dată pentru toate răspunsurile.
Am fost cu el la Dunăre cu o zi înainte de deschiderea la scrumbie(13.05) și l-am forjat puțin 2-3 km in sus si jos .Tot nu își dă drumul
Am intrat cu electricul de 40 lbs a zi.
Când se termină cu scrumbia ii desfac carburatorul și îi dau cu spray  Carburator Cleaner
O să caut sa și aditivez benzina.

diles

desfa circuitul pilot,degeaba il suflii de 100 de ori,e un circuit special pentru relanti are iesirea pe o gaurica aflata dupa clapeta de acceleratie si una sau doua inainte de clapeta in corpul carburatorului,are si un surub de reglaj in laterala undeva si un jiglor foarte fin,tot circuitul asta trebuie desfacut curatat suflat,asta e responsabil de relanti si sarcina mica si de tranzitie pana deschide jiclorul principal.ma mir ca mesterii pe la care ai umblat nu stiau chestia asta.

mdascalu

Buna ziua,
Completare la postul anteriora lui diles (sper sa nu se supere  :D ), chiar daca nu este un carburator ca al tau. Asta trebuie sa cauti, sper ca se vede, am incercuit.

diles


Fisherman68

L-am curățat și s-a îmbunătățit cumva mersul la relanti.
L-am demontat să îl mai curat o dată.

mdascalu

Buna seara,
Pai, pentru un singurel cilindru, merge suficient de bine la relanti, asa merg ele, vrei un V8 echilibrat? 😁 . In timp, prin folosire, va merge mai bine ( ca vad ca-l tii cu ambele maini). Ti-am scris sa-l tii imersat in solvent (Decarbusolv) macar 24 h (48), ca sa se inmoaie toate depunerile, mai ales ca a stat mult timp cu combustibil in el si abia apoi sa-l sufli cu aer comprimat. Da' acum, tine relanti-ul, mergi cu el, foloseste-l, pune aditiv injector sau carburetor cleaner,  de care gasesti si-ti permiti, iar totul o sa fie bine. Si eu ma inscriu in aceeasi lista cu Zodiac, aceea a persoanelor care recomanda aditivii. Nu fac minuni, nu inlocuiesc cu brio curatarea descrisa anterior, dar amelioreaza situatia, mai ales, pentru cei care alta solutie nu au.
Succes, felicitari
O seara frumoasa,
mdascalu

Fisherman68

Mulțumesc încă o dată pentru răspunsuri.
Am 3 filmulețe.
Asta e al 3-lea, cel mai scurt și pe asta am reușit să îl încarc.
In primul filmulet este și un rateu, o pufăitură.
De aia încă nu sunt mulțumit.