peridoc temared

Creat de dany, August 20, 2021, 07:11:18 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

dany

Va cer parerea asupra peridocului Temared de 750 kg.Daca are cineva va rog sa va dati cu parerea.Daca aveti cunostinta eventual de alte variante pt. o barca de 5m,va multumesc anticipat.Peridocul sa fie cu bare de sprijin laterale.M-am saturat sa le cumpar incomplete,role centrale ce se uzeaza f. repede ....Sunt cam pretentios,nu?Peridocul de care am fost multumit aproape 100 la suta a fost de la Navio Calarasi,si 80-90 la suta de peridocul Neptun Navy....Restul sunt povesti.Sau nu sunt eu bine informat.Multumesc !

diles

am eu temared,e acelasi cu martz.eu zic ca e bun daca nu ai un ansamblu greu,e cam suptire in carne profilele sant de 6x4 si se cam curbeaza sub greutatea barcii,troliu e o chinezarie rolele sant ok,sinele laterale le-am fabricat eu.nu prea gasesti la pretul asta un peridoc solid si bine echipat,eu am tot cautat dar fara succes.

dany

Se pare ca am sa-mi iau un sh ,adus de afara in mintile lui.Mai repar eu pe ici pe colo dar sunt groase in carne si zincare buna.Multumesc Diles!

kama3

Cel mai bun peridoc e ala pe care ti-l faci tu. Cu conditia sa nu te zgarcesti la materiale. Daca flambeaza cand pui barca pe el oare cum face cand circuli cu el. Si nu zic aici de facut offroad.
Daca peridocul e lung si ma refer aici peste 5,5-6m nu va fi suficienta teava simpla (chiar groasa in carne) ci ii va trebui si o ranforsare care sa nui permita oscilatia.
Cu cat e barca mai lunga si mai grea, cu atat e compexitatea mai mare. E vorba de calcul privind disiparea fortelor,  pe care multi producători nu le fac. Iar unul facut cu simt de raspundere clar nu va fi ieftin.

dany

Eu cel putin nu am auzit pe cineva din Bacau sa faca peridoc in regie proprie si sa-l inscrie...RAR-ul este una dintre marile piedici.

diles

odata ce ai pus barca pe el nu mai flambeaza in mers,barca rigidizeaza peridocul si il tine drept sa nu oscileze,eu nu am greutate mare cam 300 kg barca plus bagaje, pentru mine e ok dar la 500 600kg nu stiu daca face fata.cam toate peridocurile din gama asta au cam aceeas greutate proprie,in jur de 160kg deci sant cam la fel de firave,daca vrei unul solid vezi sa aiba catre 180 200 kg.

kama3

Nu e normal ca barca sa rigidizeze peridocul. Peridocul ca orice alta remorca trebuie  sa fie o structura autonoma. Adica sa mearga si plina si goala in aceleasi conditii de siguranta.
Nu trebuie sa flambeze (flambarea e o oscilatie f periculoasa mai ales pentru suduri) nici in mers col nici in mers incarcat.
De asemenea, nu trebuie sa se indoaie la urcarea/coborarea barcii.
Daca se indoaie sau flambeaza inseamna in primul rand ca e prea lung in raport cu rigiditatea materialului si a structurii, si in al doilea rand ca e materialul de kkt. Fier mort si prea subtire.
Rigiditatea se imbunatateste printr-o dublura a componentelor longitudinale. Ori ca cea din poza, ori un teu sudat pe partea inferioara, ori un cornier, la fel sudat sau chiar prins in suruburi.
Daca peridocul are protap central (cel din foto nu are), t-ul se fixeaza pe protap pe partea inferioara si astfel rezistenta se dubleaza.
Daca peridocul e zincat pentru a nu afecta f mult zincul se poate fixa dublura cu suruburi, si cu vaselina multa in gauri.
Dar, incarcat cu sarcina maxima admisa, un peridoc nou nu ar trebui sa flambeze sau sa se încovoaie. Daca face e chestie de garantie pentru ca cineva a vandut un produs neconform si a facut bani din asta.
Cat priveste omologarea artizanala, @Dani, cred ca am mai vb de problema asta.
Du-te la RAR la tine si vorbeste cu directorul reprezentantei. Buna ziua, ma numesc, vreua sa omologhez artizanal o remorca, se poate?
Si vezi ce zice omul. Daca e disponibil iti va zice toti pasii pe care ii ai de facut. Daca crezi ca nu merita sa te certi cu ei si sa o iei de la zero, asta e, cauti in alt judet.
In Braila se poate, in Galati se poate, ba chiar e mai usor si mai lejer decat era acum cativa ani. Si fara interventii, fara spagi, fara nimic. Da e chestie de oameni, ca omul sfinteste locul.
Si tinand cont ca pt o omologare artizanala taxele sunt 650 lei au tot interesul.
Bineinteles e si varianta SH, dar sa merite. Adica daca e putred merita foar pr serii, la pret de serii. Daca e in toate rotile, il negociezi, si apoi il completezi astfel incat sa fie ce trebuie.

dany

 Multumesc baieti!Am in vedere un ''suedez''pe care-l negociez zilele astea.O sa vi-l prezint daca o sa fie al meu.Salutare!

dany

Am luat unul mai vechi cu preț f.bun înmatriculat.Urmeaza revizie și montat una alta pe el.