Maine va fi ziua cea mare ,va veni o firma ,( sunt prieteni ) se va da cu poliurea ,azi sa dat primerul , maine dimineata se va da inca o mana de primer ,iar dupa masa poliuera ,la sfarsitul saptamani proba pe snagov ,cat va mai mai putea duce acesti 20 cai pretentile sperate ( 2 persoane + bagaj de crap ,bagaj de crap ,adica vreo 150 kg ,bagajul de crap va fi adaugat progresiv in mai multe transe ,sa vedem ,unde e limita glisari ,viteza glisari,trim ,teste.Saptamana viitoare o vopsea poliuretanica ,aplicata peste cabina unde sa dat poliurea .la final vom vedea ,ramane motorul asta sau schimbam.Sincer ,cabina imi place ,prietenul asta e drac in lemn ,are zeci de ani de experienta in mobila ,prototipuri ,toate nebuniile posibile care pot fi facute in lemn ,el le face ,iar poliurea va sigila,impermeabiliza ,rigidiza ,nu mai zic ca nu are rost ,cine vrea sa face conexiuni le va face .Va mai fi o etapa ,usile din spate,dupa multe soluti ,am ajuns la ideea urmatoare. pe acei 2 stalpi inclinati din spate se va monta 2 piese ,complet detasabile prin fermoare folosite pe corsarele care bat delta ,compuse din sunbrela si pvc flexibil transparent ,protectie uv ,etc.,iar suplimentar tot in spate o plasa de tantari + o masuta rabatabila intre cele 2 canapele ,+un gratar intre canapelele din spate ,pe 2 nivele ,care va asigura vizibilitate mai buna ,la condusul ,din picioare cu prelungitor la maner ,sau la manevre de acostare.