Mikro 500 cabinata

Creat de ionpescarul, Septembrie 07, 2022, 10:04:00 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

ionpescarul

Buna seara,anul asta am  incercat o schimbare,cred ca evolutia pleaca de la nevestele noastre,fa ma si tu,vreau si eu mai bine,merg si eu ,dar nu am conditii si uite asa ,mai evoluam putin.initial  am vrut mikro 590,,am renuntat ,apoi Triton 560 cred ,am renuntat si la ala,cauza ,ambele aveau pe fund o scandura cum au lotcile pescaresti.pentru motorizari pana in 20 cai ,trebuie un unghi mic si simplu.si am ajuns la Mikro 500 care am admirat-o de la inceput,avand forma lui Black Sea dar fara corp dublu ,avand doar 120 kg.barca poate fi ridicata in sus de 2 persoane sanatoase.Asa a rezultat Mikro 500 cabinata,urmatoarea etapa,obligatorie,toata structura din lemn va fi data cu primer ,apoi cu poliurea.Cun am facut si la a doua  barca ,poliurea care sa dovedit o protectie ,fara cuvinte ,mers prin gheata ,parcata pe sulina pe pietre vreo 2 luni ,impecabil fundul barci.cu poliurea pe fund , sunt date si barcile din aluminiu ,care le vedem noi pe youtube cum traverseaza uscatul dintre 2 lacuri taraas.Apoi probabil va fi vopsita cu o vopsea bicomponenta poliuretanica.Va urma o proba sa vedem ,daca acei 20 cai vor mai putea sa care in parametri ceruti barca cu greutatea maxima sperata .Daca nu ,va trebui schimbat motorul.Vom vedea.cabina cu toate suplimentele ,estimez ca va cantari in jur de 80-100 kg ,poliurea inclusa.


link cu pozele

https://photos.app.goo.gl/5V2Ke24Er3xcmcR8A

diles

arata foarte bine dar cum ai sa treci de la pupa la prova?

ionpescarul

Citat din: diles din Septembrie 08, 2022, 08:10:33 AM
arata foarte bine dar cum ai sa treci de la pupa la prova?

Actualizez albumul azi


ionpescarul

#4
Maine va fi ziua cea mare ,va veni o firma ,( sunt prieteni ) se va da cu poliurea ,azi sa dat primerul , maine dimineata se va da inca o mana de primer ,iar  dupa masa poliuera ,la sfarsitul saptamani proba pe snagov ,cat va mai mai putea  duce acesti 20 cai pretentile sperate ( 2 persoane + bagaj de crap ,bagaj de crap ,adica vreo 150 kg  ,bagajul de crap va fi adaugat progresiv in mai multe transe ,sa vedem ,unde e limita glisari ,viteza glisari,trim ,teste.Saptamana viitoare o vopsea poliuretanica ,aplicata peste cabina unde sa dat  poliurea .la final vom vedea ,ramane motorul asta sau schimbam.Sincer ,cabina imi place ,prietenul asta e drac in lemn ,are zeci de ani de experienta in mobila ,prototipuri ,toate nebuniile posibile care pot fi facute in lemn ,el le face ,iar poliurea va sigila,impermeabiliza ,rigidiza ,nu mai zic ca nu are rost ,cine vrea sa face conexiuni le va face .Va mai fi o etapa ,usile din spate,dupa multe soluti ,am ajuns la ideea urmatoare. pe acei 2 stalpi inclinati din spate se va monta 2 piese ,complet detasabile prin fermoare folosite pe corsarele care bat delta ,compuse din sunbrela si pvc flexibil transparent ,protectie uv ,etc.,iar suplimentar  tot in spate o plasa de tantari + o masuta rabatabila intre cele 2 canapele ,+un gratar intre canapelele din spate ,pe 2 nivele ,care va asigura vizibilitate mai buna ,la condusul ,din picioare cu prelungitor la maner ,sau la manevre de acostare.

ionpescarul

Am actualizat albumul, încă nu am ajuns la apa cu ea,


diles

a iesit foarte bine,sant curios de performantele cu 20 de cai

dany

Ma ierti nea Ioane!Eu ma gandesc ca va fi  cam instabila...Proba pe apa va fi edificatoare.
La prova cum ve-i ajunge?

ionpescarul

Sanatate,slab,pe snagov fara vant ,eu 90 kg,baiatul meu 75 si 120 kg greutate ,28  ,29 km ora,
eu cu bagaj 120 kg 30,31 km
eu fara bag, 34 km
toate testele facute cu motorul in blana ,cu diferite poziti la trim.
probabil cu vant din fata mai agresiv ,nu o pot scoate in glisare ,in varianta cea mai incarcata.
tipul asta de barci mai au o problema ,sunt ascutite in fata sa taie valul ,iar daca mergi cu ea lipita de apa ,la val oblic are tendinta sa se insurubeze .pana sa pun cabina am pacalito saltam cuiul sus pana la limita cavitatiei si mergea cu botul mai sus ,acum cabina fiind prea grea ,nu mai reusesc figura asta.uni spun ca iar trebui un 40 ,eu cred ca e bun si un 50.Dani cand opresc ,accentueaza balansul ,pare putin instabila ,pentru ca e cabina grea ,Am dat anunt ,cumpar 40,50 cai  ,4 timpi ,dupa 2015 ,cizma 52 cu trim si maner.poate gasesc ceva. daca gasesc ceva ,dau honda.
ideal ar fi sa pot merge in 35 ,37  km cu un motor dus la jumatatea turatiei,dar e si cabina agresiva ,parbrizu e aproape drept.ce putere maxima ar trebui sa dezvolte motorul ala care sa o duca ,cum vreau eu.


crysty

Felicitari pentru cum a iesit. Frumoasa lucrare!
Cred ca va trebui sa experimentezi cum merge in diverse conditii, si nu numai cu val oblic. Eu am o cabinata si iti pot spune ca cu cat ai suprafata velica mai mare cu atat te influienteaza si vandul lateral care la viteza mai marisoara in glisare iti modifica traiectoria si chiar pozitia pe apa putand rezulta un usor unghi de inclinare stanga sau dreapta.
De acum va trebui sa te obisnuiesti cu ea.

Nu vad suportul de lansete; dar poate il tii la secret.

ionpescarul

Am experienta la vânt lateral, e periculos, mai am o tanchetă, mai puțin vantoasa, cu aia am coborât noaptea de la Tulcea la Crișan, pe lângă mal la maxim 10m de mal, pe vânt de 60-70 km în glisare. Dacă ieșeam de sub protecția malului mă răsturna vântul. Cu asta am prins vânt din   fata 40-50 cu cabina pe ea, a, a trebuit sa reduc la vreo 15-18  km. E periculoasa la vânt, practic în vânt puternic trebuie sa mergi la relantiu. Voi merge în special pe canale. Dar necazu vine când vrea el. Doamne ferește, chiar azi ma gândeam  dacă mar ajuta un hidrofoil, la vânt lateral. Acolo puțin, nu știu. Ma repet, la ieșirea trecuta am văzut, e foarte vantoasa, mult mai mult, decât barca care am folosit-o pana acum.

ionpescarul

Au apărut și suporți de lanseta, cu ajutorul sfaturilor unor prieteni am reușit sa o imblanzesc pentru mers sigur, pana în 40-45km, urmează sa o optimizez și din elici, iar asta se va întâmpla la prima ieșire.

Actualizare foto
https://photos.app.goo.gl/5V2Ke24Er3xcmcR8A

crysty

Aha, acum am vazut si suportii. Sunt foarte reusiti.
Deh acu e alta treaba.
Fir intins.