Bujii!!!

Creat de Mihai Irimia, Iunie 24, 2012, 06:03:47 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Mihai Irimia

Ieri am avut una calda si una rece, partea cea buna e ca mi-am recuperat chiuloasa de la F25-ul meu Yamaha, am facut probe cu un Mariner 20 2T, dupa RK, propietarul spunandu-mi ca are bujii noi NKG, si da-i sfoara, si da-i, daca le adunam ajungem lejer in Cipru.....ce sa fac? Mana pe telefon, sunat la Vali, (braconierul)si luat 2 bujii de pe o Dacie care nu a fost pornita de vro 10 ani.Rezultat? cu un amic ii da omul sfoara si ne-am rasturnat, nu ne asteptam niciunul sa fie asa de nervos, asa ca sa traiasca Sinterom, 4 zile m-am chinuit, lund de buna faza ca bujiile alea japoneze sunt super(probabil ca au inceput si astea sa se faca pe bordura)

mario38

acum 15 ani , cand un client mai neindeminatic imi ineca un sky-jet in doi timpi , dupa ce ii scoteam apa din cilindri , NUMAI  cu SINTEROAME  de DACIA reuseam  sa-l pornim si astazi , pentru operatiuni de pornire dupa conserrvarea de iarna , cind motoarele sunt inecate de ulei , tot SINTEROM FOLOSESC ... asta la motoare yamaha , 2 timpi ...nu stiu la altele

Rumpi


Verificati sa fie indicele de temperatura corect la bujii. Sinteromele de dacia 1300 sunt bujii mai calde decat la majoritatea motoarelor 2T, de aia porneste cam orice motor cu ele. In schimb nu e bine sa le tineti multa vreme pe motor ca se supraincalzesc. NGK-urile sunt bujii foarte bune, dar trebuie respectat cu sfintenie indicele de temperatura de la producator si distanta dintre electrozi. Si nici nu mi se par scumpe ultimele BP6S (extra de 2T) le-am luat cu 6 lei bucata. Si am pus ceva mii de km pe ele.

mario38

A T E N T I E !!!!!! .SINTEROM  nu se folosesc pentru o functionare permanenta , ci numai pentru motoare inecate , dupa aceea se pun bujiile originale

Mihai Irimia

Pana la urma le-am pus pe cele care trebuie...acum e ok