Honda BF 50 vs Evinrude E-TEC 50 pentru RIB

Creat de Zodiac, Noiembrie 04, 2018, 01:02:05 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Care e mai bun pentru apele din Romania ?

Honda BF 50
6 (35.3%)
Evinrude E-TEC 50
6 (35.3%)
Yamaha 50
5 (29.4%)

Numărul total de membrii care au votat: 17

scm_ro

Amestecul asta al tau este prieten cu cauciucul? Ca ai ceva cauciuc pe traseu.

Zodiac

Daca e diluat cu 5x apa eu nu am observat sa atace cauciucul . Dar era doar un singur exemplu , se pot folosi si solutii anticalcar destinate espressoarelor de cafea...care expun si garniturile de cauciuc .
Totusi...motorul meu e virgin , nu i s-a dat nici PRIMA CHEIE ;D macar , mai am pana la uzura  ;D ! Sa ajung eu acolo dupa sute de ore de folosinta .

dany

Eu daca am avut numai sh-uri nu stiu,asa ca intreb:Motoarele noi au un limitator la acceleratie,sau altceva pt. a se face rodajul fara a -i da voie sa se accelereze la maxim?

Alex1958

Citat din: Zodiac din Decembrie 06, 2018, 08:40:09 PM
Daca e diluat cu 5x apa eu nu am observat sa atace cauciucul . Dar era doar un singur exemplu , se pot folosi si solutii anticalcar destinate espressoarelor de cafea...care expun si garniturile de cauciuc .
Totusi...motorul meu e virgin , nu i s-a dat nici PRIMA CHEIE ;D macar , mai am pana la uzura  ;D ! Sa ajung eu acolo dupa sute de ore de folosinta .
Deruginolul are acid fosforic. Nu prea merge cu cauciucul chiar daca nu vezi tu imediat asta. Problema este ca in motoare nu se depune calcar, ca in masinile de spalat, ci nisipel - vezi postarea lui Ziuamarinei din topicul: https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,450.30.html
Nisipului poti sa-i faci si slujbe la noua catedrala a neamului ca nu se dizolva. Depunerile au loc in zonele stationare din circuitul de racire si singura curatare este pe baza de jet de apa, poate un pic de detergent sa ajute.

Zodiac

Pai oricum , nu bagam eu de nebun fara sa intreb . La curatarea cu jet de apa trebuie demontat sau se baga presiunea pe admisia de apa ? Jet de apa...gasesc  :D !

teo pes

Principalele depuneri in camerele de racire sunt de natura calcaroasa, nisipul este o depunere mecanica nu chimica si nici electrolitica !
Ce am specificat mai sus a fost in urma a cea ce intalnesc la 95-98%, nisipul se fixeaza in formatiunile ,,construite" de calcar si saruri.
Postez aici o curatare de motor prin demontare si agentul pe care l folosesc frecvent si la curatarea fara demontare, motorul are in jur de 10 ani vechime apa sarate si dulce!
Viata i grea !!  Dar trece !!

teo pes

Dupa curatare se abserva ca nu ataca partile de aluminiu si nu irita garniturile! dujmaneste in principal oxidul de aluminiu  ;Dcea ce este cel mai greu de dizolvat si ataca  calcarul!
Viata i grea !!  Dar trece !!