Problemă răcire Suzuki DF4S

Creat de gvincentiu, Septembrie 07, 2012, 07:21:54 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

gvincentiu

Am observat că de la o vreme nu mai curge apa de răcire pe la ștuțul de sub motor. Sau cel mult ies gaze și apă câțiva stropi vezi foto 1.
Am încercat să bag apă învers, cu motorul oprit și intră dar curge pe la găurile laterale din cizmă și pe la eșapament, vezi foto 2.
Cu motorul pornit, am băgat apă sub presiune prin gratarul (sorbul motorului) și ajunge tot la eșapament și în găurile din lateralele cizmei. E ceva ce se poate repara fără demontare? Sau trebuie să dau angrenajul elicei, desfăcut cizma etc. sa ajung la traseul apei de răcire?
Ganduri bune !

Vali

Propun sa ne gasim la tine la curte cand ai timp, si sa-l luam la puricat "pe viu" :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

dan dragos

aceasi problema am avut-o si eu la motorul meu, iesea apa cu intermitente. ce-i drept mai mare motorul
intre motor si stutul acela era un furtun pe care tipul care l-a verificat, l-a scos, batut un pic si suflat si problema a fost rezolvata

Mihai Irimia

Dupa cum "suna" problema cred ca sa cam dus ventola, vezi ca-i simplu de schimbat, verifica intai, in interiorul cizmei e o teava care duce apa de la pompa la motor, sa nu fie deranjata, exact ce spunea si colegul de mai sus.

Mihaif99

Ai aici un ghid pas cu pas.
http://www.barcaholic.ro/f27/intretinere-cum-sa-schimbi-impeller-ul-unui-motor-30-minute-2148.html

La Suzuki, s-ar putea ca tija schimbatorului sa iasa din cizma la demontare, cel putin la Df2.5-ul meu asa este. La mtorul Johnson iese din powerhead.

gvincentiu

#5
Fiindca in urma emailuri-lor trimise acum o lună pe la cei ce au outboarduri Suzuki nu am primit răspuns, am hotărât să-mi fac singur două garnituri: una pentru cizmă și una pentru pompa de apă. Atașez scan-ul după prima, în manualul pentru DF4S fiind identificată ca:  Gasket, lower cover plate Part number 61126-91J01 ce am scos-o la 5 lei :D. Poate mai are cineva nevoie...
Ganduri bune !

gvincentiu

#6
Fiindca tot am umblat si la cizma, am confectionat si garnitura pompei de apa: Gasket drive shaft housing part number 56132-91j00, poza fiind scanata de pe un A5. Am dat jos si termostatul, unde am gasit depuneri moi alb/verzui in zona. Probabil functionarea în apă dulce duce la astfel de depuneri. De retinut pentru toamna viitoare... Până la urmă nu i-am dat de cap, caci după asamblare (conform manualului) si verificare tot la fel face, in schimb racire are. Probabil o fi vreun furtun deranjat care conecteaza iesirea apei din motor cu ștuțul de control, insă nu am găsit așa ceva căzut în cizma și nici atârnând aiurea. O las la ciclul: "așa face ele"
Ganduri bune !

mbro

Din ce material ti-ai decupat garniturile?
Distribuitor national de elice barca si piese pentru motoarele de barca.

gvincentiu

Clingherit. Am luat la 5 lei foaia de 30-40cm, din Piata Rusilor. Teoretic ar trebuie sa fie pe la mai toate magazinele si tarabele cu garnituri.
Ganduri bune !