Barca mea: NYX - The Thing That Should Not Be

Creat de radasous, August 01, 2012, 11:54:40 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Mike83

Imi poti da te rog un link cu modelul de adeziv pe care l-ai folosit?

radasous

Citat din: Mike83 din Septembrie 11, 2023, 05:39:34 PM
Imi poti da te rog un link cu modelul de adeziv pe care l-ai folosit?
Am cumparat doi adezivi:
Adeziv monocomponent Aquasure (este un kit pentru reparat chestii din neopren, am folosit doar adezivul). Este cu uscare lenta si se impregneaza foarte bine in pori, rezolva bine si zonele de unde a fugit hypalonul si se vede tesatura: https://www.mormota.ro/imbracaminte-341/kit-reparatii-mcnett-aquasure-7-g-10184-001.html
Adeziv bicomponent Weicon GMK 2510. Asta se usuca repejor, mai ales daca este cald, asa ca trebuie aplicat mai pe racoare. Inainte da a-l folosi trebuie matuit bine de tot materialul, altfel se desprinde. Daca a facut priza corect se desface cu tot cu hypalon, pana la tesatura: https://www.emag.ro/adeziv-pentru-metal-si-cauciuc-weicon-gmk-2510-324-g-16200324/pd/DB0BJ3MBM/
Nu stiu daca chiar sunt ok adezivii, am facut doar mici teste, inca nu am ajuns la reparatiile finale. Corect ar fi ca si sub pori sau taietura sa se aplice petece. Reparatia se face obligatoriu cu barca desumflata complet.
When people have trouble communicating, the least they can do is to shut up.
-- Tom Lehrer

Mike83

Mersi frumos. Problema cu valva am rezolvat-o momentan. Am curatat-o cu un pistol cu presiune si acum inchide complet.
In schimb, am gasit o problema la unul din conurile din spatele barcii. Vechiul proprietar a incercat el sa rezolve problema dar mai mult a stricat.
Fiind model vechi, nu am reusit sa gasesc modelul asta de con niciunde asa ca o sa incerc sa il carpesc pe asta.
Mi-a mai recomandat cineva un sigilant care se aplica pe interior prin valva. O sa incerc ambele variante si sper sa tina.


radasous

Ciudat con, parca a trecut prin concasor...la barca mea sunt din hypalon, ca un fel de petec. Am vazut pe net conuri de schimb, pe ceva site romanesc consacrat, dar nu mai stiu care. Oricum, acolo trebuie refacute lipiturile in totalitate. Personal nu am incredere in sigilantul aplicat la interior, prefer solutia clasica cu adeziv si petece. Ideea este ca poate fi un por minor, il astupi cu smacul minune, dar peste o vreme se extinde. Am observat ca hypalonul invechit are damblaua de a se desprinde de pe tesatura la marginea elementelor rigide lipite, daca se aplica forte mari. Cam asta s-a intamplat cu manerul barcii mele, s-a uzat la margine lipiturii, se simte un sant.. Am tras de hypalon in zona porilor si, intr-o portiune, s-a desprins foarte usor, a ramas doar tesatura.
When people have trouble communicating, the least they can do is to shut up.
-- Tom Lehrer

Mike83

Asa ar trebui doar ca ma cam depaseste problema si nici nu stiu la cine as putea sa apelez.
Daca stiti pe cineva care se ocupa cu asa ceva as fi recunoscator.
Barca arata prea bine in rest ca sa o arunc la gunoi.

radasous

Citat din: Mike83 din Septembrie 12, 2023, 11:40:50 AM
Asa ar trebui doar ca ma cam depaseste problema si nici nu stiu la cine as putea sa apelez.
Daca stiti pe cineva care se ocupa cu asa ceva as fi recunoscator.
Barca arata prea bine in rest ca sa o arunc la gunoi.
Ar trebui cautat in zona un reparagiu care sa aiba acces si la materiale, mai sunt pe olx sau facebook. Eu nu am gasit aproape de Slatina, cel mai apropiat e in Valcea, m-am mai sfatuit cu el.
When people have trouble communicating, the least they can do is to shut up.
-- Tom Lehrer

radasous

Salutare,
Am primit coletul cu material pentru reparatii si petece, ORCA 828® Néoprène/CSM (Hypalon®) Lisse/ Smooth / Silvano Orange. Coletul a venit destul de repede, a fost trimis in 13.09 din Belgia, si a ajuns astazi. La prima vedere Orca este superior materialului din care este fabricata barca, tesatura din interior nu are tendinta de a se desira, ce-i drept este mai tanar cu ceva decenii. Pacat ca este destul de scump, ar fi bun pentru refacerea baloanelor.
When people have trouble communicating, the least they can do is to shut up.
-- Tom Lehrer

radasous

Salutare,
In weekend am reusit sa mai prestez ceva la portocala, am mutat-o in carport si am inceput peteceala. Legat de carport, se pare ca l-am nimerit bine, la interior este mai mare decat la exterior  8) .Mai am o gramada de traznai depozitate in el, dar ramane destul loc pentru lucru la barca. Carportul este cumparat de la Sere Transilvania, stuctura este foar ok, se monteaza repede, l-am pus singur in doua zile, cate 3-4 ore de munca. Intr-o zi am montat structura, in alta zi am intins prelata.
Legat de peteceala, initial am vrut sa pun petec pe interior, in zona unde erau pori, adica in laterelalele manerului. Am taiat pe zona afectata si surpriza, tot conturul manerului era rontait pe interior. Am taiat complet materialul vechi pe o portiune de 110x250mm si am pus un petec mare, pe interior. Activitatea este tembela, sub maner este un montat un ochet metalic pentru remorcare, asa ca nu am putut tine materialul drept si intins. In plus, adezivul se usuca repede si am fost nevoit sa lucrez pe portiuni, intrai am lipit jos, apoi lateralele, apoi sus si am tunut adezivul activ cu ajutorului unui feon. Am lasat barca umflata peste noapte, nu pierde aer. Am sa adaug inca un petec exact cat taietura, pentru a ajunge la nivelul exterior al barcii, apoi un petec mai mare care s depaseasca taietura cu 5-6 cm. Am spanzurat si un motor de barca, sa vad cum arata. Este cam mic, 8.5 CP, dar asta a fost cel mai apropiat.
When people have trouble communicating, the least they can do is to shut up.
-- Tom Lehrer