Montarea motorului outboard

Creat de Thor, Iunie 21, 2012, 10:38:18 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

ionitzady

k, am inteles din prima ideea , am tinut cont cand am gaurile de acel unghi , azi am lipit placa dar nu as vrea sa comentez prea mult pana nu-i gata ( pozele vorbesc)
pana la urma pana este doar o protectie de uzura si nu o piesa de rezistenta .

Fritz

#16
Salut.
Pana aceea inclinata e foarte utila la folosirea motoarelor ..portabile, pe care nu le prinzi in suruburi. 
Ea se fixeaza pe oglinda definitiv ,cu mastic sub ea....si motorul se pune pe barca  si se strange doar in cele doua suruburi ale menghinei .  Inclinatia penei este pentru cazul in care ...se slabeste vreun surub al menghinei , motorul sa nu poata sari de pe barca...Deplasandu-se in sus ....menghina ajunge intr-o zona in care oglinda +pana vor avea o sectiune mai mare. Deci mai sus oglinda devine mai groasa ...si nu permite ca motorul portabil prins doar cu cele doua suruburi cu ventuze ale menghinei sa sara de pe oglinda.
La un motor fixat in 4 suruburi ...eu la acea pana inclinata nu ii vad rostul.
Cum zicea @Mihai99 ..un covoras de cauciuc sub menghina ...Sau o placa de rigidizare a oglinzii din aluminiu de 5-6 mm pusa cu mastic ...+ un covoras de cauciuc...Sau nimic. Direct pe oglinda.

Vali

Deseori se pune pana si pentru a inclina mai mult motorul, pentru a orienta elicea "mai sub barca". Asta cand nu se obtine asieta dorita la trim zero al motorului. In zona noastra cam asta e scopul folosirii penei pe oglinda.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Fritz

Da, asa este, mi-a scapat din vedere ...la barcile cu oglinda aproape vericala , cand asieta barcii cere un trim negativ , iar motorul este la trim minim...numai cu o pana se poate corecta.  :)