Despre pilotine

Creat de Vali, August 19, 2013, 11:31:44 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Fritz

#90
Da. E o copie xerox. Sa mai fac o copie ...E destul de gros ...

Ciby


Fritz

Sa-l dau la un xerox intr-o dimineata ...ca dureaza ceva timp...si sa-l iau cand ies de la servici.
Pana atunci iti atasez un catalog de piese de schimb...pt Mercury 15-20...dupa 2008.

Fritz

Am gasit firele de alternativ !!! Am studiat manualul de service...si pana la urma le-am gasit.
Ieseau de sub volanta ...intr-o izlatie neagra , 2 fire, alb si galben...cu papuci si capacele.  Sub galeria de admisie bine mascate.
Primul descoperit, cel galben l-am extras cu o penseta. Al 2-lea, cel alb ...nu am reusit sa-l scot. Era prins sub galeria de admisie...si strangulat ... Bine ca le-am gasit.  Adio panou solar... Regulatorul merge de la Selva...Yamaha..Tohatsu... Am rezolvat.  :)

byteworks

Daca crezi ca ti-e bun unul de Suzuki, P/N 32800-95D01, nou nout, ti-l cedez doar cu costul transportului. E cel din poza si din pagina web:

http://www.brownspoint.com/store/pc/Rectifier-Assembly-p54102.htm


Fritz

#95
 Mi-e bun.  :) Am impresia ca albul e plusul la Suzuky ...daca mi-aduc bine aminte...Negrul sigur e masa. 
Dar pot sa verific.  Am avut unul identic ...dar l-am prajit.
Multuimesc frumos,,,ce pot sa zic...Sa-ti dau adresa pe MP...Poate-ti trebuie vreo piesa de Selva ...ca am vreo 3 si mai am si piese de schimb...

byteworks

Am raspuns la MP. Ti-am scris acolo ca:

Citat
Cred ca rosul e + la baterie, negru masa, bobina generatoare alb si galben asa cum ai si tu la motor.

Am verificat acum in manualul DF9.9B/15A/20A si e asa cum zici:
red + yellow  >>>   magneto generator
white            >>>   BATT + through 20A fuse
black             >>>   ground



Fritz

Ok. Inca o data multumesc.   :)
Asa e ...papucii ,,tata " respectiv firele galben si rosu sunt pt alternativ.

Ciby

#98
Hai ca ai rezolvat-o! Bravos!
O intrebare: Comanda este la mana sau la distanta?
Eu l-am modificat pe al meu adaptandu-i comanda la distanta. Schimbarea vitezei si acceleratia erau amandoua din manerul de acceleratie, intrun sens forward, punctul mort si in celalalt sens reverse.
I-am adaptat o comanda Yamaha 701 cu cablurile originale. A trebuit sa-i fac cateva leviere, adaptari pe la carburator si axul schimbatorului de viteze, dar merge OK. Un lucru insa nu i-am facut, pornirea la distanta din buton. Inca il pornesc la sfoara.
Cat despre piese de Selva, poate ne intalnim o data sa discutam si sa vedem ce ai, poate repar si eu Selva S400 ce l-am distrus.

Fritz

Ciby...si al meu a fost tot la maner ...cu doua cabluri care actionau si schimbator si acceleratie.
Am luat o comanda universala (aia cu 2 leviere) si doua cabluri pt Mercury .   
I-am facut doua leviere ...(adaptare) si am schimbat sarma de la acceleratie si soc.  Bineinteles ca la nevoie ii pot pune inapoi manerul si sistemul ala cu scripeti din plastic ...De electromotor nu am nevoie ...Porneste foarte usor ca are decompresie ...pt pornire usoara.  Il porneste si un copil.
De Selva trebuie sa tragi cu doua maini !!!
Pentru Selva de 400 cm3 nu am decat aprinderi. Altceva nu se mai potriveste.  Eu am 2 motoare de 495 cm3 (500)...+ unul pt. piese si unul S260 ( 15 cai)...+ o capatana de rezerva.  Cred ca o sa vand unul ,,strong" pe care l-am dat jos de pe pilotina ...ca nu mai am unde le tine. 

Ciby

#100
Nu are 400 cm3, are tot aproape 500. O sa ma uit in carnetul motorului si o sa-ti spun exact. Motorul este de 25 cai, asa scrie pe capac, iar in carnet "20 cavali", probabil la elice.
Cu carnetul la mine pot demonstra ca are 20 in caz de nevoie. De aceea vreau sa-l repar.
N-am gasit prea multe informatii despre el pe net.
Pe blocul motor seria incepe cu 400.
Am gasit pe un site nemtesc bolul motor cu totul la 55 euro, dar seria este cu 500 si parca nu l-as lua pana nu sunt sigur. Din ce stiu, Selva 500 este de 35 cai. http://www.aussenborder-teile-partner.de/product_info.php?cPath=74_77_112&products_id=887

Fritz

 Ce ai gasit este de 400 cm3 .  E model vechi.  Modelele mai noi au 495 cm3 ...cu diametrul pistonului de 72mm .   Modelul S495 poate fi de 20 , 25  de cai .   Modelul S505 este de 30 , iar S525 este de 35 de cai.
Am manualele ... Antibes este cu un carburator , iar Maiorca este cu 2 carburatoare . Asta e modelul ,,strong" .

Ciby

#102
Vorbim maine cu cartile in fata. Oricum, modelul pe care il am este din 78, deci model vechi. Totusi, forma blocului motor, cat si aprinderea seamana cu modelele mai noi, de prin 85-90. Singura diferenta pe care am vazut-o fata de modelul 495 este amortizorul dintre cizma si menghina.

Fritz

#103
Modelul Selva 400 are 400 cm3 ...
Asta e.  Difera tot... Bloc , capacitate cilindrica , chiuloasa, aprindere (are bobine negre -capacitive)...cele mai noi au bobine rosii ( CDI cu procesor ) ...Volanta are canalul de pana cu 55 de grade mai devreme.... cizma, raport de transmisie la pinioane are 13/25 ...si canelurile la axul elicei ( are 10..sau 9 modelele mai vechi  ..iar cel de 500 cm3 are 14 ). 

http://www.ebay.co.uk/itm/Selva-25hp-400-Sport-Outboard-Engine-2-stroke-Spares-or-Repairs-Long-Shaft-/121096771182?nma=true&si=2F9aS8HSXmD%252FzpgRDQt1RVToCf0%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Captan