Un fel de motor...

Creat de corsarul, Decembrie 11, 2013, 05:17:02 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

cristi80

se vede in poza ca transmisia este supraunitara.

corsarul

Nu cumva, in poza apare un ambreiaj centrifugal ?

cristi80

da,este un short-tail homemade cu multe imbunatatiri.ambreiaj,apoi am vazut si cu un disc de frana de bicicleta pt a frana,prins tot de ambreiajul centrifugal.

corsarul

Citat din: cristi80 din Ianuarie 02, 2014, 12:44:44 PM
da,este un short-tail homemade cu multe imbunatatiri.ambreiaj,apoi am vazut si cu un disc de frana de bicicleta pt a frana,prins tot de ambreiajul centrifugal.
Aha !
M-am gandit sa folosesc ca ax al elicei, o bara de torsiune de la un auto oarecare (ex. Oltcit)....presupun ca sunt dintr-un otel bun si sunt si tratate.
Voi ce ziceti ?!

cristi80


corsarul

#50
Citat din: ionpescarul din Decembrie 17, 2013, 06:26:04 PM




motorul dvs. contine piese Honda , sau e o copie dupa conceptia Honda ? cu aliaje si duritati  total altele decat aliajele originale Honda.
Am gasit si originalul http://www.smallenginewarehouse.com/GX390QA-DELETE.html
Ma frapeaza asemanarea foarte mare !...si aceasta chestie ma face sa-mi pun foarte multe intrebari...

ionpescarul

Citat din: corsarul din Ianuarie 03, 2014, 07:09:10 PM
Citat din: ionpescarul din Decembrie 17, 2013, 06:26:04 PM




motorul dvs. contine piese Honda , sau e o copie dupa conceptia Honda ? cu aliaje si duritati  total altele decat aliajele originale Honda.
Am gasit si originalul http://www.smallenginewarehouse.com/GX390QA-DELETE.html
Ma frapeaza asemanarea foarte mare !...si aceasta chestie ma face sa-mi pun foarte multe intrebari...

Sanatate , la cel original se specifica ca are cilindru din fonta ,am impresia ca nici al meu nu are cilindru din fonta ,ma uit maine.

corsarul

Am o varianta de a afla ce fel de cilindru are , fara sa-l desfac !
"Sursa" de unde l-am achizitionat are la vanzare si piese de schimb pentru aceste motoare...o sa vad atunci "ce si cum"  ;)

ionpescarul

#53
Citat din: corsarul din Ianuarie 03, 2014, 08:07:20 PM
Am o varianta de a afla ce fel de cilindru are , fara sa-l desfac !
"Sursa" de unde l-am achizitionat are la vanzare si piese de schimb pentru aceste motoare...o sa vad atunci "ce si cum"  ;)

Le puteti face o intrebare  prin telefon ,daca cilindrul e bucsat cu fonta ,sau e doar cromat  , dar chiar daca e cromat , nu va faceti griji ,nu sunt motoare turate ,merg multi ani. Daca tot e asta un capat de tara ,chiar daca e doar cromat ,poti bucsa matale un cilindru cu fonta de lainer  si va merge si urmatoarea generatie fara probleme

corsarul


cristi80


corsarul

78 ron...destul de mult  :(...dupa parerea mea 

cristi80

si skf-ul este varf de gama la rulmenti.
intre tija si teava de la elice veti folosi bucse sau rulmenti?in planurile postate sunt bucse de bronz, dar, am vazut si pe rulmenti.
veti respecta 100% planurile postate?ca dimensiuni ma refer.

corsarul

#58
Bucse de bronz.... deoarece axul elicei il vreau in diametru de 20 mm....ma obliga diametrul interior al rulmentului(lagar) pe care l-am cumparat...altfel, daca as opta pentru rulmenti, ar trebuii sa folosesc o teava mult prea groasa exterioara !
Referitor la dimensiuni,  o sa incerc sa le respect...cel putin pe cele care cred ca sunt "vitale"


Cel mai mult ma roade ca n'am gasit o rectangulara 150/100/3,2  :(

Cristi...daca i-mi permiti....hai sa ne scriem la persoana intai !  :)

dany

Corsare,cauta o teava rectangulara 150x150 la lungimea potrivita si taie din doua laturi cate 50mm,dupa care sudeaza la loc.Nu e mare lucru,treaba asta o face  orice meserias in fieratanii in mai putin de o ora.''Masoara de doua ori si taie odata'' e o zicala a lucrului bine facut!!!Profilul pe care -l cauti este greu de gasit[poate pe la colectari de fier vechi sa ai noroc],dar prima varianta  este la indemana oricui.