barca motocraft sl 410 pentru dunare?

Creat de bica77, Decembrie 13, 2013, 01:29:17 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Fritz

#300
 Avem aici specificatii pt Terhi 440 ...Terhi 400.
   http://www.floodmarine.co.uk/boats/terhi-boats/terhi-440-detail.html
  http://www.floodmarine.co.uk/boats/terhi-boats/terhi-400-detail.html

Motorizare 5-10 cai !!! :o ;D   

Greutate 120....145 kg. Viteza maxima ...14 km/h !!!...asta cu motorizarea maxima !!!
Zona navigatie D...si sunt din ABS. 

Enjoy !!!
uite si un filmulet ...Daca nu va ajung banii ..va cuplati si o faceti in doua ! :o ;D
  La sfarsit scrie ...ca e facuta din ABS termoplastic ...
https://www.youtube.com/watch?v=hoP6gVk583s&list=PL5YET9dXyFBnFO4xltINihtQpNBpYQxO2

Sosoktm

445 c si 6020 c sunt mai potrivite cred la glisare, am presupus ca se doreste consola. Ambele au si varianta fara consola. 6020c are un cunoscut, misto daca nu vrei pescaj minim

WBF

Citat din: Sosoktm din Ianuarie 23, 2015, 08:51:46 AM
@wbf...nu e totusi cam greuta Rigiflex?  la 4 metri are 180 kile, la cota mica 3/4 din delta iti va fi inaccesibila. Arunca un ochi si la Terhi, am vazut ceva modele interesante.

La 4m are 200 de kile, ca e varianta cu consola :)
Ei, acum nu chiar 3/4 din Delta o sa-mi fie inaccesibila dar nah, solutii gasesc :fie pun partenerul sa slabeasca (ca-i cat morsa) , fie pastrez Zodiacul  :)

M-am uitat la Terhi si din pacate e clasa D, motorizari maxime mici, nu cadreaza deloc cu fisa postului la mine.
Multumesc oricum pentru recomandare dar am nevoie de ceva cu care sa ma misc repede si sa acopar distante in timp scurt, vreau ceva fara banchete transversale si care sa fie clasa C (pentru ca uneori mai fac si scuba)

Sosoktm

Pai nu i scurta rau pt mare la 4 metri? Fie si costier, nu se stie cand apare hula. Mai ales ca ai si cabinata

Mihaif99

#304
Citat din: Sosoktm din Ianuarie 23, 2015, 03:37:41 PM
Pai nu i scurta rau pt mare la 4 metri? Fie si costier, nu se stie cand apare hula. Mai ales ca ai si cabinata

:)
Barci de 4 m....
https://www.youtube.com/watch?v=BEwevfkWNOg

Rezistenta (alta firma, dar tot poly)
https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=84503534&x-yt-ts=1421914688&v=XRG1AltkXCI

WBF

E scurta, al dreq de scurta pentru valuri pe mare  :)
Dar uneori ai parte de vreme buna si marea ca un lac.
Si parca nu ai nevoie de cabinata pentru o iesire scurta.
Uite aici niste baieti pe mare la pescuit cu un cap 400, de la jumatatea filmuletului au parte si de ceva valuri :
http://m.youtube.com/watch?v=ve2v8TQxgXc

Oricum, pentru mine bifeaza mai multe pe checklist decat SL410.
Si cu SL410 a fost acelasi lucru, l-am testat, l-am luat, l-am frecat 6 luni pe lacuri montane si in Delta,  am tras o linie si l-am vandut.
Acum incerc sa umplu golul. Nu o sa-mi placa nici asta, pa si la vanzare cu ea :)


Sosoktm

Ce i drept, are un layout misto, spatii de troace cat cuprinde dar si spatiu de spining suficient.
Daca partenerul e mai corpolent, oricum nu cred ca trageati prea des barca prin stuf oricum. Transoceanic deci sa  fie:D

Mihaif99

Citat din: Sosoktm din Ianuarie 23, 2015, 10:03:25 PM
........
Daca partenerul e mai corpolent, oricum nu cred ca trageati prea des barca prin stuf oricum....

Hahahahha    ::)

romica

Citat din: WBF din Ianuarie 22, 2015, 07:05:29 PM
Legat de 20 de cai pe SL410, Romica zicea ca nu e nici o probleama.
Cel putin asa-mi amintesc din discutiile cu el.

NU am recomandat niciodata, nimanui, sa puna motor de 20 cp pe SL410. Sunt total impotriva supramotorizarilor ambarcatiunilor, indiferent de producator sau model.

Horia nu-mi aduc aminte sa fi vorbit vreodata cu tine despre SL410 cu motor de 20 cp. Personal recomandarea mea a fost intotdeauna SL410 + 9.9 cp (folosita de mine ani de zile in delta si cu care atingeam o viteza de 37-38 km/h), iar cei care si-au pus 20 cp pe barca lor o fac pe propria raspundere si suporta consecintele in cazul in care acestea se produc.

Fritz

  Asa DA!!!  la obiect.  :D...
un plus la karma @ Romica !!!  :)

Sosoktm

asa...am revenit. Din lipsa de ocupatie (e gheata pe lacuri si in delta iar dunerea are o cota de abia abia mai are maluri) , m-am apucat sa mai bricolez la barca.
Deoarece nu ma multumea ca la pescuit eram inconjurat de diverse troace, cutii, ghiozdane, etc, ce riscau sa faca baie cand  dar nici nu vroiam sa renunt la rezerva de flotabilitate a barcii (sa fiu sigur ca pluteste cu motorul pus pe ea, indiferentca am apa sau cerul sub chila) , am taiat pe dimensiune polistiren extrudat (sensibil mai dur decat cel expandat , nu pierde bucati in timp, etc) si le-am indesat sub banchete. Cu aproximatie, volumul suplimentar e cu 30% mai mare decat cel al banchetei centrale.
Pasul urmator a fost sa decupez o deschidere pe suprafata orizontala a banchetei, pentru ca rezistenta la compresii laterale ale bordurilor e data in special de partea verticala (vezi grinda de tip I).
Nu a fost mare lucru sa scot polistirenul din banchete, dar s-a lasat cu multe bobite prin barc si in jur :) + tomberonul plin+ copilul bucuros ca are din ce sa isi mestereasa o ambarcatiune.
Initial aveam de gand sa fac un capac in forma literei U asezata cu bratele in jos, pe lateralul banchetei si pe care sa pot pune balamale + balama tragatoare cu gaura pentru lacat.
Dupa ce am taiat deschiderea in bancheta(80/30 cm) am constatat ca rezistenta nu pare sa fie afectata cu nimic, asa incat mi-am schimbat solutia constructiva si din cauza ca tabla de aluminiu la grosime de la 2 mm in sus e scumpa si pentru dimensiuni atipice nu am gasit decat la foaie mare. Bonus este ca acum nu trebuie sa mai vopsesc nimic si rezultatul arata decent.
Rama capacului am mesterit-o din profil de aluminiu (tub patrat de 20 dar cu una din laturi prelungita in lateral pe inca 20 mm, gosime perete 2 mm) , 60 lei bara de 2,5 m la leroy merlin. Colturile sunt taiate la 45 grade, coltare prinse cu nituri. Am adaugat o travesa pe la jumatatea lungimii, pentru confort psihic si pentru ca deja imi placea sa nituiesc, doar ma ploua de 3 ore :)
Bucata de tabla rezultata la decupaj am finisat-o pe muchii sa nu agate si ma prins-o pe cadrul capacului cu nituri.
Urmeaza sa pun pe fundul bachetei  o bucata de tabla de alu pe care o voi perfora pentru o evacuare lejera a apei, dar sunt incantat de cum a iesit capacul, nu sunt de acord cu a monta cutii in pupa barcilor scurte si foarte usoare de aluminiu (sau in bancheta spate), mai ales daca motorul e la limita greutatii admise. Manerul capacului va fi o bucata de sfoara trecuta prin 2 gauri si cu nod sub capac.
Urmeaza o constructie similara (50-60/30 cm) si in bancheta din prova, daca tot mi-am facut mana si e destula rezerva de flotabilitate

WBF

Citat din: romica din Ianuarie 23, 2015, 10:52:30 PM
NU am recomandat niciodata, nimanui, sa puna motor de 20 cp pe SL410. Sunt total impotriva supramotorizarilor ambarcatiunilor, indiferent de producator sau model.

Horia nu-mi aduc aminte sa fi vorbit vreodata cu tine despre SL410 cu motor de 20 cp. Personal recomandarea mea a fost intotdeauna SL410 + 9.9 cp (folosita de mine ani de zile in delta si cu care atingeam o viteza de 37-38 km/h), iar cei care si-au pus 20 cp pe barca lor o fac pe propria raspundere si suporta consecintele in cazul in care acestea se produc.

Romica

Poate ma lasa memoria si oricum e irelevant, eram cel putin 10 oameni cu 5 barci la tine. In fine..
Nu am afirmat punctual ca ai recomanda 20 de cai pe sl410.
Tin minte ca ti-am zis de flacaii care se dadeau prin delta cu 20 de cai pe sl 410 si-si puneau zmeiala pe youtube.
Filmuletele le gasesti aici, mai pe la inceput.
Personal, dupa cum stii, am pus un 15 cai, cam cum scrie pe placuta ta, la max. Si asa e racheta, la 20 de cai mie mi-ar cam fi frica :)
Sunt amatori de senzatii tari, punct. Toti i-am vazut.
Nu ti-am criticat munca si nici produsele tale, ele sunt excelente.

Ca idee:

Citat din: WBF din Ianuarie 22, 2015, 07:05:29 PM
Legat de 20 de cai pe SL410, Romica zicea ca nu e nici o probleama.
Cel putin asa-mi amintesc din discutiile cu el.
La Mercury, 15 si 20 sunt acelasi motor, deci cam aceeasi greutate.

WBF

#312
Citat din: Sosoktm din Ianuarie 23, 2015, 10:03:25 PM
Ce i drept, are un layout misto, spatii de troace cat cuprinde dar si spatiu de spining suficient.
Daca partenerul e mai corpolent, oricum nu cred ca trageati prea des barca prin stuf oricum. Transoceanic deci sa  fie:D

Multumesc, esti un dragut.
O sa-i transmit morsei sa mai slabeasca :) Chiar are nevoie.
Cat despre troace, pentru porci e curata dezvoltare personala, parol, mersic de pont :P
Multa sanatate
Sincer.

romica

Citat din: WBF din Ianuarie 26, 2015, 11:36:29 PM
Romica

Poate ma lasa memoria si oricum e irelevant, eram cel putin 10 oameni cu 5 barci la tine. In fine..



Unul dintre cei 10 de care pomenesti ca erau la mine la atelier cand ai venit si tu, era cel care a avut SL410 + motor de 20 cp. Ar fi trebuit sa-l recunosti din filmuletele de care pomenesti. Intre timp a trecut si el la un SF430 cu motor de 20 cp.

Nu stiu ce discutii au fost intre cei de acolo, eram destul de prins cu multe treburi daca-ti aduci bine aminte, dar nu am fost de acord niciodata cu supramotorizarea ambarcatiunilor, indiferent ca sunt ale mele sau ale altor producatori si nu vreau nici macar sa se insinueze ca as fi fost de acord vreodata cu asa ceva.

Nu am sa intervin niciodata intr-o discutie in care cineva isi spune parearea subiectiva sau obiectiva despre barcile mele, am sa intervin insa atunci cand cineva spune un neadevar evident care se poate propaga si ajunge o certitudine dupa cateva transmiteri de la cineva care cunoaste pe cineva, care a auzit de la cineva, care a vorbit cu cineva, etc.

Vreau sa incheiem odata pentru totdeauna discutia despre supramotorizarea ambarcatiunilor MotoCraft si sa ramana scris mare si clar: NU SUNT DE ACORD CU SUPRAMOTORIZAREA AMBARCATIUNILOR MOTOCRAFT.

WBF

#314
SL410, 15hp tigaie teflonata Mercury.
Dunare. Delta.
2/3 acceleratie.
Barca ultra plina, una bucata morsa de 120kg, una bucata foca de 80kg si in rest bagaje cat cuprinde.

https://www.youtube.com/watch?v=6ungthaCsio

Sau asa:
https://www.youtube.com/watch?v=cVatDq0DLNs

Ah, si Romica "in action":
https://www.youtube.com/watch?v=CaHuRyHVBU0

Probabil unul din cei mai misto si sufletisti constructori de barci pe care i-am cunoscut.