Motoare in 2 timpi

Creat de kimi, Ianuarie 01, 2014, 10:45:23 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

kimi

A mai auzit cineva zvonul cum ca astia din Italia vor fi obligati sa renunte la motoarele in 2 timpi ?
Asta ar insemna o cadere a preturilor pe la noi . :D

Vali

Chiar daca n-am auzit (inca) acest zvon, nu cred totusi ca e neaparat un motiv de bucurie.
Asta deoarece in traditia noastra romaneasca, de a fi mai catolici decat papa, putem sa ne trezim ca la noi se interzic inainte de a se interzice oriunde in UE. Cel mai simplu exemplu este cel cu masinile sh care se aduc in Ro, unde intr-adevar suntem cei mai "intransigenti" din UE.

Posibil ca zvonul sa fi fost lansat ca sa se mai vanda din stocurile de motoare noi, sectorul fiind destul de afectat de criza. Iar daca initiativa asta de a interzice 2T-urile a plecat de undeva "de sus" la nivelul UE, putem sa ne asteptam si la noi la ce e mai rau.

Oricum, italienii sunt recunoscuti ca niste idioti care-si dau singuri la gioale, fiind in stare sa-si dezarticuleze industria nautica, dupa cum scrie aici (sursa: Practical Boat Owner - UK):

In Italy the government has imposed a new tax on all boats in 2011 simply destroying and deeply damaging the nautical sector, empting ports and marinas stimulating even more the massive migration of Italian boats to Croatia, Turkey and Greece. After two years is now evident that this tax has been a complete failure and even deeply counterproductive causing massive damages to the sector largely outweigh the benefits produces for the state coffers. This Tax has been (thanks god) cancelled in 2013. Lesson learned, but too late for hundreds of boatyards, sailmakers, charter operators and small marine companies failed in Italy in these 2 years. Greece administrators are taking the same stupid direction and they are not studying and learning from the recent Italian evident mistake.

Read more at http://www.pbo.co.uk/news/535602/yachts-cruising-in-greece-face-up-to-400-annual-tax#OCF5ydFZtswM76Lb.99
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

modi

Vali , e nitel mai mult decat un simplu zvon ...... Cred eu ...

Din considerente de protectie a mediului ( Iar "mediul" are un cuvant din ce in ce mai "greu" de spus ) . UE impune ( in timp ) interzicerea utilizarii motoarelor in 2 T . Chiar daca , le la tara la tara , nu s-au dat legi in sensul asta , tendinta fireasca a situatiei duce catre incolo .

Da , stim cu totii ca macaronarii sunt idioti . Insa poate-poate stiu ei ceva mai bine decat noi . Cum altfel sa-ti explici ca 2 T-urile in Italia au preturi stupid de mici , iar 4 T-urile - fata de piata romaneasca - sunt aproape inabordabile ? Logica-mi spune simplu ca ..... 'talienii vor imperios sa scape de 2 T-uri  .

Prin comparatie , 4 T-urile in Romania pot fii ( inca ) achizitionate undeva la 60 % din preturile celor din Italia , Franta , Grecia , etc . De exemplu - poate cel mai simplu si la indemana - un 4 T - 5 HP in Romania este situat la aprox 100 E / 1 HP . Concret : 450 - 550 E . In Italia nu-l gasesti sub 750 E . In conditiile in care reprezentantele - relativ ''aliniate" la preturi de la brand la brand si de la tara la tara - nu-l comercializeaza sub 1050 E !

Eu cred ca este suspect . Sau cel putin este ceva ce noua inca ne scapa .........

Am face bine sa fim foarte pregatiti in sensul asta .

modi


corsarul

Se pare ca zvonurile, NU sunt numai zvonuri ! 8)
Si inca ceva, de la 1 ian. 2014, NU se mai inmatriculeaza peridoc-uri cu ALTFEL de punti (ex. auto), decat cu punti omologate pentru remorci !

Vali

Vrem sursa ;). Altfel nu e decat zvon...
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

corsarul