Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Subiecte - crysty

Pagini: [1]
1
Salupe / Izolarea termica a cabinei
« : Ianuarie 02, 2018, 09:55:47 am »
La Multi Ani!
Ca toti oamenii odata cu noul an ne fixam noi taskuri in toate domeniile pe care le acoperim.
Pentru noul an ce a inceput mi-as dori, printre altele, sa rezolv problema izolarii termice a cabinei. Cred ca toti ce au o cabinata au dormit in cabina peste noapte fie o persoana fie doua si au vazut ca de-a lungul noptii s-a format condens pe tavanul si peretii cabinei ceea ce conduce la o aversa locala in timpul somnului in special spre dimineata (adica atunci cand cand se face mai rece afara) cu toate ca ambientul in cabina este placut. Pentru ca am gustat experienta de a merge cu o cabinata, acum prefer aceasta varianta impotriva celei de a merge cu cortul si in special cand merg la pescuit. Atunci cand merg la pescuit cu familia ne cazam la pensiuni si apoi vanturam apa spre si dinspre locul de pescuit.
Initial ma gandisem sa incerc izolarea prin depunerea unui strat subtire de poliuretan dar inconvenientul este ca acesta se umfla necontrolat ceea ce ar duce la necesitatea taierii lui ceea ce nu se poate face usor daca urmaresti sa mentii forma interioara a cabinei, si mai mult acesta poate absorbi apa conducand la focare de mucegai si mirosuri nu prea placute.
Ce m-ati putea sfatui pentru a izola cu succes cabina fara a ingreuna prea mult barca? 

2
Deschid discutia despre conservarea si pregatirea pentru iarna a sistemului de alimentare cu carburant al motorului. Aici intra rezervorul de benzina, furtunurile aferente ce conecteaza rezervorul de motor, filtrele decantoare, si mai departe spre cilindrii - carburator/pompa de injectie etc. Ceea ce stiu eu si am urmat pana acum este ca nu trebuie sa las benzina in rezervor pentru  o perioada mai lunga, de asemeni pentru iarna sa nu las apa eventual stransa in paharul decantor. Despre restul cred ca parerile sunt impartite adica para (pompa manuala de amorsare), furtunuri si celelalte.

3
Barci de pescuit / elice aluminiu VS inox - PRO/CONTRA
« : Aprilie 28, 2017, 08:54:09 am »
Fiind in postura de a alege o elica pentru noua mea barca ce a venit la pachet cu motorul, as vrea sa analizam argumente PRO si CONTRA pentru ambele tipuri de elice aluminium vs inox. Pentru a putea da in punct de plecare in aceasta analiza incerc mai jos cateva argumente atat pro cat si contra:
in discutie intra numai elice cu acelasi pas - numai materialul difera!
1 - aluminiu:
PRO
  - elica ce se deterioreaza usor in cazul atingerii de in obiect submers salvand in acest fel cizma si celelalte componente ale ansamblului ax portelica si conexiunea cu elica
CONTRA
  - acest tip de alica introduce vibratii in ansamblul motor barca prin vibratii applicate motorului conducand la necesitatea de a strange din timp in timp motorul pe barca sau de a verifica strangerea acestuia. Vibratiile sunt induse de elasticitatea mare a palelor elicei in sarcina
2 - inox
PRO
 - elica se deterioreaza mai greu sau aproape de loc - ce se deterioreaza la lovirea obiectelor submerse fiind acel hub care este montat intre elica si axul portelica (din cauciuc/plastic dur) care prin schimbare face ca ansamblul sa fie ca nou.
 - mitul cu afectarea cizmei motorului in cazul lovirii elicei de ceva submers (nu trebuie considerate lovire in piatra pt ca atunci si barca este afectata) il consider poveste - hub-ul instalat intre elica si axul portelica este calibrat sa protejeze cizma si transmisia - altfel nu isi are rostul acolo!
 - elica de inox este mai rigida si nu introduce vibratii in motor - de aici si barcile dotate cu elice din inox au alt "mers" din punctul de vedere al vibratiilor
CONTRA
 - pretul net superior celei de aluminium dar totusi comparabil
 - trebuie avut in chit de montare elica in permanenta pe barca pentru eventualitatea distrugerii celui de pe motor.
 - probabilitatea de anu gasi numai chitul de instalare elica separate

Stiu ca toti dealerii din piata nu recomanda pentru Delta elica de inox ci numai de aluminiu - si asta pentru ca ansamblul elica chit instalare este muuult mai scump decat numai un chit de instalare. Probabilitatea de a atinge ceva este mare datorita crengilor ce vin din amonte aproape tot timpul anului.

Cu acest briefing cred ca putem porni o discutie PRO vs CONTRA aluminiu/inox.

4
Barci de pescuit / Quicksilver 555 Pilothouse
« : Aprilie 21, 2017, 04:12:51 pm »
Salutari tuturor,
In cateva saptamani cumpar barca din titlu. Imi puteti da pareri pro/contra?
Intentia este de a instala un motor de 115 cP CT pe barca.
Aveti acelasi tip de barca? sau poate aveti prieteni cu acest tip de barca, atunci ma puteti ajuta sa inteleg daca am facut o prostie sau am facut o alegere buna.
As vrea s-o folosesc atat pe mare cat si in Delta la pescuit dar mai mult in Delta. S-at putea ca pescajul sa nu ma avantajeze....
Multumesc.

Pagini: [1]
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud