Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - kama3

Pagini: [1] 2 3 ... 12
1
Cafenea - Discutii generale / Re: Ajutor BARCA FURATA
« : Septembrie 23, 2018, 09:45:09 am »
 Prin oras nu sunt camere? Nu conteaza daca ale primariei sau private.
Incearca pe o raza de cateva sute de metri sa cauti camere(magazine, benzinarii, bancomate, supermarchete, etc.
Ia o harta, fa un cerc in jurul garjului, apoi vezi ce stazi ai in apropiere. Mergi pe aceste străzi si uite-te dupa camere, apoi vorbeste cu cei care le au sa-ti dea inregistrarea. Daca sunt de buna credinta oamenii te ajuta pe principiul ca li se poate intampla si lor.
Misca-te repede pentru ca inregistrarile nu se tin f multe zile.
Daca barca a fost agatata de masina si se poate identifica nr de inmatriculare, atunci ai f mari sanse sa gasesti si hotii.
Nu mai folositi caini pentru paza. In zilele noastre cand exista atatea metode de neutralizare a unui caine sunt victime sigure ale hotilor. Mult mai eficiente sunt niste camere. Eu daca as avea nevoie sa pun camere as pune unele false la vedere si unele adevarate f bine camuflate si pe alte unghiuri decat cele fake.
Si daca te bate gandul sa ii capacesti pe hoti nu p face direct. Neveu sau prin interpusi..

2
Echipamente si accesorii / Re: Peridoc pentru barca usoara
« : Septembrie 19, 2018, 06:04:01 am »

Stie cineva sa-mi spuna daca si pentru inmatricularea unui peridoc nou este acelasi circ la RAR, ca si la inmatricularea masinilor, cu programare peste cateva luni de zile?

La RAR dureaza daca trebuie sa-ti scoti carte de identitate. Adica ori daca e facut artizanal, ori daca e adus de afara si n-are. Ca la masini.
Daca e nou te duci cu cartea la RAR sa-ti aplice folia pe ea si nu trebuie niciun fel de programare.
Daca e sh dar deja inmatriculat la noi, atunci te duci la politie direct.
Este exact ca la masini.

3
Salupe / Re: Barca din vis!
« : Septembrie 16, 2018, 09:37:31 pm »
Fenomenul se intampla si de la soc blocat(daca e automat) sau mers cu el tras dupa caz.

4
Motoare / Re: reglaj johnson 15 cp
« : Septembrie 15, 2018, 10:54:50 am »
In mod normal pornesti motorul si il tii la ralanti. Apoi usor strangi cuiul pana motorul da sa moara, apoi desfaci pana turatia creste si se stabilizeaza. Acolo e un amestec optim. Nu cred ca are importanta cate ture il desfaci atata timp cat motorul merge ok. Nici nu cred ca e un nr. fix de ture.
Dupa reglaj lasa-l sa mearga, da-i si oleaca de forja si apoi desfa si verifica culoarea bujiilor. Daca sunt un caramiziu inchis inseamna ca amestecul e ok. Daca sunt albicioase inseamna ca amestecul e sarac si mai trebuie strans cuiul. Daca sunt negre inseamna amestec bogat si mai trebuie ori desfacut surubul ori verificat nivelul in carburator.
Ce am sesizat eu la Evinrudul meu e ca e foarte sensibil la amestecul de ulei / benzina. Daca ii scap mai mult ulei imediat incepe sa mearga prost. 20ml ulei la litru de benzina (1:50 cf abibildului de pe el), apa paie si bataie.

5
Legislatie / Re: INREGISTRARE AMBARCATIUNE IN BELGIA
« : Septembrie 09, 2018, 05:00:41 pm »
Problema nu e ce scrii in declaratie ca in ea poti sa scrii ce vrei. Nu trebuie sa dovedesti ce ai scris in ea, d-aia se si cheama "declaratie" ca daca notariul ar fi putut sa si verifice ar fi fost "act de constatare".
PRoblema e ca acea declaratie sa fie suficienta pentru scopul pentru care o dai, cazul tau inmatricularea barcii.
Eu am dat astfel de declaratii cand am construit peridocuri in regie proprie fiindu-mi necesare atat la RAR cat si la inmatriculare la politie.
Declaratia tre buie sa fie cat mai cuprinzatoare in ceea ce priveste caracteristicile ambarcatiunii adica de genul:
Subsemnatul............ cunoscand prevederile codului penal cu privire la falsul in declaratii (aici stie notarul cum si ce sa scrie) declar pe proprie raspundere ca in anul .....am construit o ambarcatiune din ....... cu dimensiunile...... avand greutatea....... culoarea.......propulsata cu motor in/out de maximum .....kg/cp, etc.
Poti mentiona ca in urma probelor efectuate pe apa a rezultat un pescaj maxim de .....cm la o incarcatura de ....kg, ambarcatiunea avand o capacitate de x persoane.
Materialele folosite au fost achizitionate in baza urmatoarelor ducumente: bonuri/facturi/etc precum si cu materiale in a caror posesie ma aflam la momentul inceperii constructiei.
Daca un notar nu vrea / nu stie, du-te la altul ca sunt destui.

6
Ideea e sa nu folosesti rasina epoxidica pe stratimat deoarece ancolantul din stratimat nu e compatibil cu rasina epoxidica. Aici vorbim de prima impregnare a tesaturii cu rasina.  Adica nu bati stratimatul cu epoxi. Pt epoxi folosesti tesatura. Daca in schimb vorbim de fibra deja impregnata (cum e cazul unei reparatii) unde stratimatul deja a facut la un moment dat reactie cu rasina poliesterica, atunci nu e nicio problema sa laminezi peste cu epoxi.

7
Am gasit: postul nr. 6, scris de Vali
https://www.barcaholic.ro/showthread.php?t=4270

8
Nu stiu daca am retinut bine, dar parca citisem undeva ca stratimatul nu se pupa cu rasina epoxidica si ca e indicat doar pt. poliesterica.

9
Mi-ar placea un Forward cu motor de 100 de cai, le-as inmatricula intr-o tara civilizata si motorul l-as colanta cu un colant mare, mare cu 20CP  8)

10
Legislatie / Re: inmatriculare sau nu barca laguna 480 cu motor 15 cp
« : August 10, 2018, 12:37:11 pm »
Asta e o gogoriță!
Daca capitanul convoiului vede ca barca gl215 i-a taiat fata ce face? Da prin statie si vine capitania sa-i dea amenda?

Eu personal n-am gasit o definitie a avizului catre navigatori.
Dar, daca il analizam ca aviz administrativ, atunci nu poate fi atacat in instanta.
Dar, un aviz administrativ este un aviz care precede un act administrativ. Ori avizul catre navigatori nu precede un act administrativ, este obligatoriu, iar nerespectarea lui duce la sanctionare. Deci il putem considera act aministrativ. O actiunne in instanta ar lamuri aceste aspecte.
RND ul spune in cuprinsul lui ca anumite chestiuni dispozitiile sale se completeaza prin avize.
In alta ordine de idei, daca vor obligativitatea inmatricularii barcilor sa ia calea mai lunga adica sa faca demersuri pentru modificarea legii.
Gata ca m-am suparat. Luni ma apuc de actiune. Sa vedem ce zice si instanta...

11
Legislatie / Re: inmatriculare sau nu barca laguna 480 cu motor 15 cp
« : August 09, 2018, 08:57:39 pm »
Bun, atunci ca sa fundamentam notiunea de "aviz catre navigatori", de ce nu poate fi considerat act administrativ?

12
Legislatie / Re: inmatriculare sau nu barca laguna 480 cu motor 15 cp
« : August 09, 2018, 04:48:41 pm »
Din punctul meu de vedere avizul catre navigatori nu are caracterul unui act administrativ.
Dar, singura modalitate de a face ceva e sa-l consideram act administrativ, pt ca creeaza obligatii, iar nerespectarea lui conduce la sanctiuni si sa-l atacam in instanta de contencios.
Si atunci va hotara instanta daca e sau nu e, daca e legal sau nu e lefal, daca tb sau nu anulat

13
Motoare / Re: Motor Evinrude "20CP" 2T
« : August 01, 2018, 09:01:38 pm »
Acuma cu tambalaul iscat de ANR privind inmatricularea barcilor eu nu m as mai risca sa ies pe garla cu un motor colantat.
Chestia cu colantatul tine pana la primul control . Daca seria arata 25 de cai conteaza fix pix ce scrie pe capac sau in actul de mana.
Aia de la capitanie daca nu controleaza seriile nu inseamna ca sunt atat de prosti incat sa nu stie cum sta treaba cu colantatul.
Eu personal n-as merge cu un motor mai mare de 20cp neinmatriculat.
Daca te hotarasti sa mergi pe varianta inmatricularii, iti recomand Belgia. Si nu ca n-as fi patriot, dar daca de banii dati pe inm si impozie statul nu imi ofera nimic, atunci zic pas.
Cu privire la motor, eu m-as orienta catre un model mai nou, cu evacuare prin elice. 2T sunt motoare zgomotoase asa ca orice amortizare a zgomotului conteaza.

14
Eu sunt dispus sa fac o astfel de actiune in anulare, dar cu conditia sa fim mai multi semnatari, si prin mai multi inteleg cel putin 10 si asta din mai multe motive.
La o actiune sustinuta de mai multe persoane altfel ciulesc urechile si instanta si ANR ul si Capitaniile.
Succesul unei astfel de actiuni profita absolut tuturor posesorilor de ambarcatiuni care cf legii nu necesita inmatriculare - si suntem multi.
O actiune colectiva castigata ii va face pe cei de la  Anr sa se gandeasca dela doua ori cand vor mai vrea sa faca o inginerie de genul asteia.
Taxa de timbru pentru o astfel de actiune e de 50 de lei, deci infima.
Deschid eu lista:
1. Kama3

15
Din punctul meu de vedere cred ca s-ar putea merge pe urmatoarea varianta:
Atacarea in instanta a ultimului aviz emis de ANR, cel cu senalul navigabil.
Pe scurt, pe motiv de nelegalitate, ceruta anularea.
Instanta va avea doua variante. Fie sa-l anuleze, pe considerentul ca a fost dat cu incalcarea legii, si sa motiveze in cuprinsul hotararii ce a incalcat ANr ul.
Fie sa il mentina si atunci, tot motivat, va arata ca suntem noi tampiti si nu stim legea.
@Bob, cu petitiile nu rezolvi nimic, am incercat si eu.
Or sa-ti raspunda tot ce vor ei, dand o interpretare proprie unor norme de altfel foarte clare.
Sunt convins ca doar in instanta se va rezolva ceva.
Daca vor merge pana la intocmirea unui dosar penal ori e prostie maxima, ori e tupeu maxim.


Pagini: [1] 2 3 ... 12
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud