Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - Florio

Pagini: [1] 2 3 ... 167
1
Cafenea - Discutii generale / Re: Chemari si raspunsuri pe capcompas
« : Aprilie 16, 2018, 11:19:04 am »
Inca o data, probabil pentru ultima data, cu tot frigul si toate problemele specifice, a castigat chemarea nordului si a sloiurilor. Sudul ne mai poate astepta sa imbatranim un an... :)

Ma apuc de lucru la sistemul de agatat “desagii” pe puntea kayak-ului.

Frumos! :D
La sloiuri peisajul e o nebunie...iar de îmbătrânit, se zice că răcoarea conservă :)

2
Legislatie / Re: inmatriculare barca
« : Aprilie 13, 2018, 06:24:14 pm »
M-am mai dus si miercuri si cu raspunsul de la ANR am reusit sa depun dosarul de inmatriculare si sa achit banii.

Inspectia tehnica: 100E + 0.4E x LOA(m) => 102.35E = 476.63 la cursul lunar al ANR
Inmatriculare: 100E
Declaratie conform cu originalul pentru diverse acte: 4.66 RON
TOTAL: 946.98

Am mai dat 36 lei la notar pe o declaratie notariala pe propria raspundere ca ambaracatiunea cu datele de identificare ale barcii mele nu se supune inmatricularii in Germania.

Mai trebuie sa merg sa scot niste fotografii (pe hartie fotografica) cu barca din diferite planuri si sa stabilesc cu reprezentantul capitaniei o intalnire la barca pentru inspectie. Aici mai costa deplasare reprezentantului. Va dau de veste cand se face.

Nu se face să las neobservată informația. Radierea aceea obligatorie până acum (indiferent de situația bărcii), poate fi deci înlocuită de o declarație pe propria răspundere?
Excelent, trecem la normalitate :)

3
Cafenea - Discutii generale / Respect, nea Tase
« : Aprilie 12, 2018, 05:17:58 am »
Băieți, am aflat că a murit nea Tase. Îmi pare foarte rău, anul trecut decisese să se pensioneze, îmi povestea că abia așteaptă. Din ce știam eu, era cel mai experimentat mecanic de la Yamaha.   
Dumnezeu să-l odihnească.

Eu l-am cunoscut doar prin prisma reviziilor la motorul de barcă, însă am aflat de la Federația Română de Motociclism, că:
maestru al Sportului românesc, Tase a adunat peste 100 de victorii și un palmares deosebit:

– 1981 – Campion Naţional – clasa 50 cc Naţională – Mobra

– 1984 – Campion Naţional Regularitate şi Rezistenţă – Mobra

– 1989 – Campion Naţional – 50 cc Specială – IMGB

– 1989 – Campion Naţional pe echipe – 50 cc Specială – IMGB

– 1989 – Campion Absolut – 50 cc Specială – IMGB

– 1990 – Campion Naţional – 50 cc Specială – IMGB

– 1990 – Campion Absolut – 50 cc Specială – IMGB

– 1991 – Campion Naţional – 50 cc Specială – IMGB

– 1991 – Campion Naţional pe echipe – 50 Specială – IMGB

– 1991 – Campion Absolut – 50 cc Specială – IMGB

– 1991 – Maestru al Sportului

– 1992 – Campion Naţional – 125 cc – Yamaha

– 1993 – Campion Naţional – 50 cc Specială – Kreidler

– 1994 – Campion Naţional – 50 cc Specială – Kreidler

– 1995 – Vicecampion Naţional 125 cc – Honda

– 1996 – Campion Naţional 125 cc – Yamaha

– 1997 – Campion Naţional 125 cc – Honda

– 1998 – Vicecampion Naţional 125 cc – Honda


4
Literatura, muzica, film, arte plastice pe tematica / Re: muzica
« : Aprilie 11, 2018, 02:29:11 pm »
E cel mai tare exemplu de globalizare. Acei rednecks sint de fapt niste finlandezi care au o formatie (Steven's Seagulls) denumita dupa un actor american care joaca in filme cu arte martiale japoneze si are cetatenie rusa si sirba (Steven Seagal).

Aceasta formatie cinta in stil bluegrass (root music eastern USA) o melodie compusa de o trupa din Australia.

Aveau dreptate cei de la Rammstein: "We're all living in Amerika!": https://www.youtube.com/watch?v=Rr8ljRgcJNM

Un Pelican documentat :) . O să fie o plăcere să ne conversăm zilele următoare, preț de 2 săptămâni pe mare.
Ca și în trecut, dealtfel :)

5
Literatura, muzica, film, arte plastice pe tematica / Re: muzica
« : Aprilie 10, 2018, 10:03:36 pm »
Chiar că e molipsitor! De la rednecks până  la violoncele, sună de rupe audiența! :D

6
Cafenea - Discutii generale / Re: Urări
« : Aprilie 10, 2018, 08:33:18 pm »
Azi, cand colegul si mentorul nostru Vali  isi sarbatoreste ziua de nastere,ii doresc multa sanatate ,satisfactii si impliniri pe lungul drum, ce il mai are de parcurs in fruntea acestei comunitati.
La multi ani !

Să ne trăiască prietenul și tot ce-i cere sufletul, să se îndeplinească! :)

7
Cafenea - Discutii generale / Re: Glume - Bancuri - Ha Ha Ha
« : Aprilie 10, 2018, 08:31:46 pm »
Inspirație pentru denumiri de bărci :)

8
Alte ambarcatiuni / Re: Barca ratacita
« : Aprilie 10, 2018, 02:29:14 pm »
super, bine ca ii rezolvat, si fara evenimente...

Da, e comunitatea mare, cu oameni buni și săritori.
Altfel de oameni cu altfel de caractere, ar fi privit șalupa ca pe un dar făcut de Dunăre. 
Căci Dunărea are acum o cotă fantastică: la Giurgiu este +6,5m ! Spre comparație, în iarnă am ieșit cu caiacul pe aceleași ape la cota -3,00 m .
Așadar față de decembrie, avem Dunărea cu 9,5m de apă mai sus! Nu e de mirare că mai rupe parâme, dacă acestea nu sunt supravegheate.

9
Alte ambarcatiuni / Re: Barca ratacita
« : Aprilie 08, 2018, 11:33:22 pm »
Sigur că da. Am vrut să anunț dar n-a mai fost nevoie. S-a rezolvat într-o jumătate de ora de la momentul când a fost văzută.
L-a sunat Găbitzu pe Bogdan (Pupezica).
S-a dovedit că Facebook e o aplicație foarte eficientă :)

10
Cafenea - Discutii generale / Re: Tanc petrolier
« : Aprilie 08, 2018, 09:12:18 pm »
Nu-i chiar un banc, dar daca omul nu are barca in curte sau la debarcader,
merge si un tanc petrolier - in casa....
https://www.rt.com/news/423501-tanker-crashes-house-istanbul/

Ups!
Un accident care te pune pe gânduri cu privire la construitul în buza șenalului :)
Clădirea a rezistat încă foarte bine coliziunii!
Un aspect care dă o perspectivă aparte, este că acele proprietăți de pe malul Bosforului sunt în general pe la 10 milioane de dolari.
Caz în care nu turcul, ci rusul plătește :D

11
Cafenea - Discutii generale / Re: Paste fericit!
« : Aprilie 08, 2018, 09:05:26 pm »
Viață faină, trai voios și spirit luminos!
Cristos a înviat!
N-am certitudinea, dar fiind puțin pios și mai mult laic, sărbătoresc asta cu vin roșu.
Ceea ce vă doresc și vouă! :)

12
În 2012, Matt Rutherford și-a încheiat turul solitar al celor doua Americi, prin Pasajul Nord-Vest al Arcticii și Cape Horn. Călătoria sa de 309 de zile i-a adus lui  Matt  doua recorduri mondiale  și a fost transpusa într-un film documentar numit "Red Dot on the Ocean".

http://video.wpbt2.org/video/2365809753/


Am văzut-o și pe-asta! Un omuleț navighează 309 zile fără oprire, într-o barcă de 27 picioare (doar cu 30 cm mai mare ca a mea).
Ia 320 l de motorină cu el, un desalinizator de mână și provizii... ce provizii să iei pe o bărcuță, să-ți ajungă zece luni?!
Într-o barcă de acest gen, la latitudini nordice, totul devine umed. Și nu se mai usucă.
N-am văzut tot filmul, doar până la partea care spune că după 260 de zile totul era stricat: motorul stricat, chart plotter-ul stricat, stația radio stricată.... Funcționau doar angrenajele simple, mecanice. De exemplu pilotul de vânt. A fost foarte bine că a mizat pe un pilot de vânt și nu unul electric. În mediul oceanic, pe o barcă mică, te poți aștepta să cadă electronicele, din cauza a ce am spus mai sus: umiditatea salină.
 De exemplu autopilotul lui Sorin Drugan s-a defectat repede. Și încă n-a fost în zone reci!

13
Cafenea - Discutii generale / Re: Recunoasteti...
« : Aprilie 06, 2018, 09:32:34 pm »
Foarte interesant, Vali. Am trecut pe lângă munții Măcinului prea repede și mereu cu graba de a ajunge la barcă :) .
Perspectiva pe care o deschizi acum este una interesant de făcut și pe jos și cu bicicleta. Așa cum ai mai arătat anterior.

14
E o treabă bună. Așadar se va trece în regim de bac. Probabil investiția într-un pod de 1 km nu pare oportună acum, dar cine știe?
Zona respectivă avea un șantier mulcom, de ani de zile. Mă tot întrebam ce se construiește acolo, de nu se mai termină :) .

P.S.
Am amintiri faine din acel loc, odată am înnoptat la ancoră, pe o furtună teribilă, adăpostit după insulița de acolo. Nici nu bănuiam că va deveni punct de trecere frontieră :) .

15
Legislatie / Re: INREGISTRARE AMBARCATIUNE IN BELGIA
« : Aprilie 06, 2018, 03:27:53 am »
Salutari si Un An Nou fericit!
Am incercat 2 luni sa inmatriculez barca in Belgia, dar nu am reusit.
Am cumparat in octombrie o barca Invader din 1993, de 165 feet cu motor inboard Mercruiser de 3.0L din Olanda.
Olandezul avea certificatul de inmatriculare al barcii expirat de cativa ani, dar pentru ca nu a mai folosit barca el nu l-a reinnoit.
Cand am luat barca, autoritatile navale olandeze nu au vrut sa faca radierea intrucat certificatul era expirat, asa incat ei considerau barca neinmatriculata. Fostul proprietar trebuia sa reinnoiasca certificatul (la ei se reinnoieste din 2 in 2 ani), ca sa o poata radia. Nu inteleg cum sa radieze ceva neinmatriculat.
Ca sa o pot inmatricula pe numele meu acolo, trebuia ori sa ma reprezinte fostul proprietar ori sa obtin rezidenta in Olanda. Am zis ca ma descurc eu in Romania sau cu Belgia si am luat-o asa.
Dupa ce am ajuns acasa am luat legatura cu belgienii, le-am trimis actele, poze, etc, au refuzat sa emita certificat de pavilion fara radiere. Le-am explicat ca olandezii nu radiaza si nu anuleaza un act expirat, dar nu au acceptat.
Insa tot ei mi-au dat o solutie. Sa obtin rezidenta in Olanda, sa inmatriculez barca in Olanda, apoi sa o radiez si sa o reinmatriculez la ei in Belgia.  ;D ;D ;D
Am reluat legatura cu autoritatea olandeza si ei mi-au spus clar ca daca fac rezidenta sau gasesc un rezident olandez care sa ma reprezinte la ei, mi-o trec pe numele meu.
Am reusit printr-o cunostinta din Olanda sa depun pe data de 21 decembrie in Olanda cererea de inmatriculare, doar cu contractul de vanzare cumparare si actul expirat, plus copie dupa cartea mea de identitate, iar azi mi-a sosit certificatul in original, pe numele meu.
Am o intreaga corespondenta cu autoritatea olandeza.
Pe olandezi nu-i intereseaza radierea, ci doar daca a existat vreun act de inmatriculare sau inregistrare in UE si obligatoriu vor rezidenta olandeza sau un reprezentant cu rezidenta in Olanda.
Taxele au fost 299 Euro platite cu cardul online. In banii astia a intrat si DHL-ul pentru livrarea certificatului la adresa trecuta in cerere.
Taxele sunt putin mai mari decat in Belgia, iar certificatul de inmatriculare international este valabil doar 2 ani.
Avantajul este ca nu sunt atat de rigurosi cu radierea.

Ar fi primul coleg de forum care deține o barcă de 50 metri :) (165 feet ) .
Dincolo de glumă, nu înțeleg demersul alambicat. Dacă barca nu e înmatriculată în Olanda, cred că era mai simplu de obținut o adeverință de la registrul naval, în baza căreia vedeau și belgienii că barca e aptă de înscris la ei.
A o înregistra pentru a o radia, seamănă cu scărpinatul pe dos, unde nu ne mănâncă :)

P.S.
Pentru autoritățile olandeze, întrebarea era simplă:
1. Este barca înmatriculată?
Dacă da, atunci vrem radierea.
Dacă nu, atunci dați-ne o adeverință că nu este.

Poate (zic doar), poate barca era în continuare înmatriculată la olandezi și datora acea sumă de  299 Euro în intervalul în care proprietarul nu plătise, pentru a putea fi eliberată de sarcini.

Pagini: [1] 2 3 ... 167
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud