Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Subiecte - ionut.constantin89

Pagini: [1]
1
Motoare / ROTAX STEALTH OUTBOARD ENGINE
« : August 09, 2022, 12:09:08 p.m. »
Well..Am trait sa o vedem si pe asta..

Din 2023, toate brand-urile de barci BRP, inclusiv Alumacraft si Quintrex vor veni gata echipate cu "chestia" asta in loc de outboard. Au cap de ETEC G2 I3, rebrand-uite in Rotax, disponibile initial in doua variante de 115cp, respectiv 150cp. Personal mi s-a parut o prostie inca din stadiul de proiect, dar pare ca le vom vedea si pe apa. Singurul aspect pozitiv pe care il vad in toata povestea asta este ca motoarele in 2 timpi moderne inca se incadreaza foarte bine in noile norme de poluare tot mai stricte.

https://www.manitoupontoonboats.com/us/en/discover-manitou/advantages/rotax.html

2
Echipamente, accesorii, motoare / Cablu Directie Pretech M66 11 Fts
« : Aprilie 14, 2021, 11:06:18 a.m. »
Salutare,

Ii este cuiva util un cablu de directie cu lungimea de 11 Fts? Cablul a fost cumparat de la Yacht TNG, insa dupa montajul pe barca am constatat ca era prea lung si l'am inlocuit. Practic este nefolosit.

Model : Pretech M66
Cod Produs : 462011

Numai bine,
Ionut

3
Echipamente si accesorii / Rezervor cu Sonda Nivel
« : Iunie 23, 2020, 07:43:18 p.m. »
Va salut din nou! Exista cumva vreun coleg pe forum care a avut curiozitatea sa isi monteze rezervor cu sonda citire nivel pentru imprerechere cu ceas de bord? Concret, este vorba de ceasul de mai jos, pentru care as vrea sa stiu ce ansamblu rezervor + sonda nivel ar trebui sa cumpar :

https://shop.willsmarine.co.uk/products/evinrude-johnson-fuel-gauge-0775797

Multumesc anticipat,
Ionut

4
Motoare / R.I.P. Evinrude E-TEC, E-TEC G2
« : Mai 28, 2020, 02:59:02 p.m. »
Salutare,

Dupa ce mi'am petrecut toata dimineata cautand surse oficiale de stiri, cu parere de rau constat ca vestea inchiderii liniilor de productie pentru motoarele Evinrude ETEC si ETEC G2 este cat se poate de adevarata. Pe langa update'ul de pe pagina de wikipedia, intre timp a aparut si stirea pe Yahoo Finance preluata de pe pagina oficiala a BRP :

http://news.brp.com/news-releases/news-release-details/brp-advances-marine-strategy-focusing-boats-and-new-technologies

Mare pacat. Sa fie oare sfarsitul motoarelor de barca in 2 timpi?

Ionut Constantin

5
Motoare / Conectare Evinrude E-TEC 40/50/60 hp la NMEA 2000
« : Aprilie 11, 2020, 12:21:54 p.m. »
Va salut,

Rascolind forumul am observat ca sunt multi fani si posesori de motoare de barca Evinrude E-TEC. Din cate m'am documentat eu, motoarele Evinrude E-TEC 40+ pun la dispozitie interfata de conectare la NMEA 2000. Ma intereseaza daca a pus cineva in practica o arhitectura simpla cu scopul de a afisa pe un sonar compatibil NMEA 2000 datele oferite de motor sub forma de ceasuri digitale.
Din research'ul efectuat pana acum, am extras ca si elemente de infrastructura indispensabile urmatoarele :

1. Cablu Interfata NMEA 2000 Motor Evinrude :
https://www.amazon.com/Lowrance-Evinrude-Engine-Interface-Cable/dp/B0017SHX4U

2. Kit Basic Retea NMEA 2000 (ce pare sa includa si cablul de conectare la sonar) :
https://www.peapa.ro/produs/22825/NMEA-2000-174-starter-kit-Simrad.html

3. Sonar compatibil NMEA 2000 :
https://www.lowrance.com/lowrance/type/fishfinders-chartplotters/elite-7-ti2-us-inland-ai-3-in-1

Daca cumva exista cineva care a avut curiozitatea sa puna in practica acest setup, mi'ar fi de mare ajutor eventualele probleme de care s'a lovit, aspectele importante de care sa tin cont si eventual o poza cu bordul digital expus de Evinrude pe sonare Lowrance.

Multumesc anticipat,
Ionut Constantin

Pagini: [1]