Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Subiecte - byteworks

Pagini: [1] 2 3
1
Motoare / Suzuki DF20 EFI "da in nas"
« : Septembrie 02, 2017, 04:03:48 pm »
Da da, renumitul model Suzuki DF20 EFI cu probleme de tot felul.

Al meu este la vreo suta de ore de functionare in 4 ani, este foarte putin utilizat cum s-ar zice. Anul trecut la excursia in Delta s-a imbolnavit: porneste perfect, merge perfect la relanti, daca reusesc sa-l ridic in ture spre maxim merge si acolo bine, in schimb la acceleratii intermediare "da in nas", "cicleaza", adica da sa accelereze si imediat revine jos, apoi iar da sa accelereze si revine, etc.
Am verificat si urmatoarele sunt in regula:
- bujii schimbate
- linia de alimentare pana la injectoare verificata, inclusiv filtre
- pompa de joasa presiune merge
- pompa de inalta presiune merge
- injectoarele improasca frumos
- valva de relanti functioneaza
- senzorul MAP functioneaza
- senzorul de pozitie clapeta de acceleratie functioneaza

Dupa toate astea la verificarea fara elice cuplata face la fel - ma intreb daca limiteaza calculatorul sa nu se supratureze??
In sarcina, elicea cuplata, in butoi, pare sa accelereze mai bine dar nu consider concludent pana nu reusesc sa ies pe apa. Nu trag mari sperante totusi.

Deci, ceva idei, sfaturi? Servisul e departe si nu am sanse sa ajung pana la iesirea din Delta in octombrie. Mersi anticipat!

2
Am observat ca in ultimii ani, fiind departe de o apa ca lumea, nu reusesc sa utilizez barca mai mult de o iesire doua pe an, in favoarea iesirilor cu barcutele mai mici pe iazurile noastre. Asa ca iata o propun la vanzare:

Barca Lobster 15 picioare, construita de mine in 2013 dupa planurile Selway-Fisher Design. Jurnalul de constructie, in detaliu, se poate urmari aici.

Caracterisitici:
lungime 4.57m
latime 1.8m
bord liber   0.68m
pescaj  0.2m
greutate gol  113 kg
motor 5-30 CP, 37 mk/h cu 20 CP   

Este o barca foarte incapatoare, foarte stabila, se comporta foarte bine si costier.

Motorul este Suzuki 20 CP 4T cu injectie, cizma lunga, cumparat nou de la reprezentanta in 2013, are in jur de o suta de ore de functionare deci e ca nou, mai are 2 ani de garantie.

Peridocul este romanesc, Repo, 750 kg, cu bare de sustinere longitudinale, cumparat de nou in 2013.





Mai multe poze in jurnalele de calatorie:

In Delta.

In Grecia.

Bonusuri: o pereche de vasle din lemn de tei, acoperis bimini, trei baloane de acostare, ancora. Bonus plus: catarg + vela in stil lipovenesc + derivor lateral.

Pret barca + motor 4500 euro.
Pret peridoc 1000 euro, separat doar dupa plecarea barcii.

3
Prestari servicii / Saibe sea := saddle washer
« : Februarie 23, 2016, 09:04:35 pm »
Poate cineva sa-mi confectioneze niste din astea, diametru aprox 25 mm si curbura de fi 45 si 50 mm, din aluminiu? N-am gasit in Romania si nici nu prea am idee cum sa le fac singur (am bara rotunda de aluminiu de 25 mm). Mersi!




4
Am intrat luni 5 si am iesit vineri pe 9, la fix cand a inceput ploaia. Traseul a fost Mahmudia - garla Perivolovca - canal Isac III - lac Isac - Litcov - Caraorman - Litcov - Filat - bucla Uzlina - Mahmudia. Barcile: Bouboulaki cu 4 persoane si un munte de bagaje, Broscuta cu 2 persoane si ceva mai putine bagaje. Innoptare la corturi "2 seconds", tabere ordonate si curate, n-am avut niciun control. S-a si pescuit, un avat, un salau, un ciortan, cativa bibani, vreo 30 de kg de carasi, rosioare si ceva platici (multumesc Sorin aka Sosoktm pentru sfaturi!). Apa mica, fara alte evenimente neplacute.

Din pozele colegilor:

Intrarea la Mahmudia, rampa primariei (30 lei parca dar n-a cerut nimeni banii), parcare 5 lei la privat, sub jumatate cat se cere in Murighiol.


Salutul radautenilor din Broscuta.


Aproape de Murighiol.


Pescuit in gura Perivolovcii.


Un pic de sport tot acolo, in fata Perivolovcii.


Pescuit pe Caraorman.


Plecarea de pe Caraorman.


Radautenii, Broscuta si Litcovul.


Canalul Litcov.




Bucla Uzlina.




Iesirea, sub primii stropi de ploaie de toamna tarzie.

5
Mari si oceane / Costinesti
« : August 04, 2015, 01:27:12 pm »
Intrebare despre Costinesti: este rampa de dat barca la apa la lac? Este vreun ponton unde se poate caza barca peste noapte, contra cost?

6
In the Heart of the Sea, un fel de Moby Dick, dar mai avem de asteptat pana in primavara - e promitator!

https://www.youtube.com/watch?v=Xs-JfPjgiA4

7
Va propun pentru lecturare un citat ceva mai lung dar usor de parcurs despre o calatorie intre Constanta si Mangalia a lui Honorius, prieten al lui Titus (vezi mai jos) si comunistul Emil Bodnaras, la bordul barcazului cu doua catarge Hercules, in primii ani de dupa al doilea razboi mondial, cu care prilej se ivesc zorile actualului port Mangalia.
Titus, un destin cumplit ca multe altele din aceale vremuri, este unul din copiii domnului Alcibiade a carui familie este stalpul principal in jurul caruia se tese actiunea celor 7 carti din ciclul Sfarsit de Mileniu a lui Radu Tudoran, autor si a indragitului roman de aventuri Toate Panzele sus; citatul este extras din ultima carte a ciclului, Sub zero grade, neterminata si aparuta postum in 1994; ar fi trebuit sa acopere anii de dupa razboi, instalarea comunismului si intrarea poporului roman intr-o perioada nefasta care va dura zeci de ani.

Citat
        Într-o zi, cu un an înainte, când Honoriu se reîntâlnise cu Titus dar acesta nu venise încă să-şi petreacă vara pe barcazul „Hercules”, la Constanţa, în port a apărut un personaj important în istoria vremii, Emil Bodnăraş, care, dacă atunci o fi avut altă funcţie, curând a devenit ministrul armatei.
...
          Ştiu că Bodnăraş iubea marea şi vasele cu pânze; ştiu că şi-a comandat un iaht pe care îl ţinea la Mangalia şi cred că n-a ieşit cu el pe mare de multe ori. I-a lipsit timpul; un asemenea personaj este robul funcţiei sale, dar iată o robie de care vor să scape doar puţini oameni, cu firi deosebite.
          Atunci când a sosit în portul Constanţa n-avea o treabă oficială, voia să respire aerul marin şi să iasă pe mare cu un vaporaş sau o şalupă.
...
         Mai mare ruşinea, în port nu exista atunci nici o şalupă în funcţiune, nici măcar la Căpitănie! Singurul vas care putea să iasă pe mare era remorcherul „Ilie Pintilie”, nu prea potrivit pentru agrement, dar de unde să iei altul? Mergeau într-acolo, când Bodnăraş văzu, peste cheiul care mărginea bazinul, două catarge legănându-se uşor, tulburătoare imagine pentru un iubitor al navigaţiei cu vele.
...
          Honoriu stătea întins la soare pe bocaporţi, acoperişul magaziei, când suita sosi la schela care lega barcazul de chei. Aşa îl cunoscu el pe Bodnăraş, despre care ştia că este un important om politic. Deşi nu-i purta simpatie, din principiu, şi nu socotea vizita lui o onoare, nu-i refuză cererea de al duce până la Mangalia; nu voia să se pună rău nici cu căpitănia portului, nici mai ales cu un ministru care putea, direct sau indirect să-i zădărnicească planurile. Şi apoi, tânjea să se vadă pe mare, măcar câteva ceasuri; se interzisese ieşirea oricărui vas din port, fără autorizaţia de la Ministerul Marinei, sau al Transporturilor şi bineînţeles cu avizul Ministerului de Interne care patrona Serviciul de Siguranţă a Statului, viitoarea Securitate.
Bătea vântul din larg; odată trecuţi de far ridicară pânzele şi opriră motorul. Clipa când încetează zgomotul şi trepidaţia, rămânând numai foşnetul muzical al valurilor străpunse de etravă, creează în sufletul omului o stare de beatitudine. Dar poate că nu o simte oricine, ci numai cel care percepe farmecul plutirii fără efort, când vântul devine o forţă tăcută şi insesizabilă, un miracol, ca zborul îngerilor.
          Această beatitudine devenea la Honoriu o stare firească; privindu-l pe Bodnăraş observă că se schimbase la faţă, bucuria îi izbucnea din toţi porii, avea simţul plutirii, se contopea cu marea, cu pânzele şi cu vântul. Atunci îi deveni simpatic.
...
         Stăteau toţi trei pe scaune pliante, la prova, lângă ancoră, de unde se vedea marea în toate direcţiile, în culori felurite, o paletă marină, de la bleu-ul alburiu, până la albastrul profund, de cerneală, în umbra pânzelor, cum avea să devină tot largul mării după amiază şi înspre seară.
...
        De la bucătărie, aflată sub o mică dunetă la pupa, în spatele cârmei, venea un miros ademenitor de prăjeală şi curând, Comănescu, ajutorul mecanic, în rolul de bucătar de astă dată, cu bluză albă peste tricoul de marinar, aduse pe un platou şniţele fierbinţi, de aterine, care fumegau încă. În mâna cealaltă avea o tavă cu furculiţe, pahare şi o sticlă de vin roze, din mica lor damigeană. Altminteri vin bun, oaspeţii îl băură cu plăcere, şi nu cu plăcere mai mică se înfruptară din aterine.
          — N-am mai mâncat aşa ceva! declară uimit şi încântat Bodnăraş.
...
         După prânzul frugal, care picase tocmai bine, Bodnăraş vizită vasul, de la prova până la pupa, intră în cabina lui Honoriu, îi plăcu, proiecta să-şi comande ceva asemănător, dar nu la fel de modest. Intră pretutindeni, în magazie, în camera motorului, stătu de vorbă cu oamenii din echipaj, îi ascultă cu atenţie, îi întrebă ce dorinţe aveau. Răspunseră toţi cu aceleaşi cuvinte: „Să ieşim în larg! Altceva nu ne trebuie”.
          — O să ieşiţi! îi asigură Bodnăraş.
          Apoi puse mâna pe cârmă şi ţinu drumul mai bine de-o oră. Se pricepea şi îi făcea plăcere, deşi barcazul, greoi, cu velatură puţină faţă de volumul apei dislocate, nu avea sprinteneala unui cuter de competiţie şi nici măcar al unuia de croazieră.
          — Strângeţi puţin şcota velei mari, spuse după câteva minute.
          Într-adevăr, era nevoie, vela flutura uşor la învergarea ei cu catargul; echipajul nu băgase de seamă, sau nu dăduse importanţă, nu se întâmplă nimic rău dintr-atâta, doar că pierdeau poate două-trei sutimi din viteză; dar un marinar cu simţul velelor nu îngăduie o imperfecţiune. Honoriu fu plăcut surprins de priceperea importantului său oaspete.
          Aş mai povesti că la Mangalia, Bodnăraş dori să vadă portul, deşi nu era nimic demn de luat în seamă. Un port mic, aproape lăsat în părăsire, cu bazinul nedragat de multă vreme. Renumele oraşului se datora pitorescului: străzi, case, cafenele, oameni, cimitir turcesc, geamie, apoi cartierul tătărăsc, plin vara de vilegiaturişti boemi, poeţi, artişti, mai ales pictori pasionaţi să pună pe pânză culoarea peisajului şi culoarea locală.
          Barcazul făcu ocolul portului, cu motorul, nu se putea altfel. Un om, la prova, arunca sonda tot timpul, fiindcă apa era mică, abia rămânea un metru sub chilă.
          Am scris aceste rânduri nu spre a sugera că Bodnăraş venise în prospecţiune; nu, fusese doar o plăcere. Dar nu-i mai puţin adevărat că după câţiva ani aici au început să se facă lucrări de mari proporţii; faţa locului s-a schimbat, se draga portul, se prelungeau digurile, oraşul era militarizat, străinilor, vechea boemă, nu li se mai admitea accesul; pe faleză, bătrânele căsuţe şi vile, nu toate frumoase dar care aveau o istorie, erau dărâmate cu buldozerele iar în locul lor se făceau hoteluri pentru familiile comandanţilor şi ofiţerilor.
          În port, din fundul bazinului, un canal îngust răzbea în lacul care mărginea oraşul la sud şi înainta în câmpie câţiva kilometri. Îl străbătusem cu barca, înainte de-a începe lucrările; într-un loc, pe malul nordic era un mic stabiliment balnear, frecventat mai ales de vilegiaturişti, unde se făceau băi de sulf. Pe malul din faţă, mai înalt, calcaros, cu piatra dezgolită de ploi şi şuvoaie se vedeau intrările întunecoase ale unor grote, care puteau să fie doar nişte vizuine. În aceste maluri se săpaseră mai târziu adăposturi pentru submarine, aşa se spunea, dar nu le-am văzut, nu mai era voie să treci pe acolo, şi n-am văzut nici vreun submarin în apele portului.
        Când „Hercule” ajunse la Constanţa, se făcuse ora patru după amiază; pe chei aşteptau cei doi oameni în costume bej, cu mâna în buzunarul hainei.

8
Literatura, muzica, film, arte plastice pe tematica / Radu Theodoru
« : Noiembrie 04, 2014, 09:21:04 pm »
Acum la TVR2 !!!

9
La sfarsitul saptamanii trecute am fost si noi in tura de octombrie in Delta, in formatie de cinci persoane (doi cu permis de conducator de ambarcatiune) cu doua barci, Bouboulaki si Broscuta. Peste nopti am stat in corturi instant, si bineinteles in regim propriu de alimentatie.

Traseul a fost Tulcea - ceatal Sulina - canal Archipenco - canal Papadia Noua - canal Mitchina - lacul Fortuna - canal S24 - canal Sontea - lacul Baclanestii Mari - canalul Sontea - canalul Vacaru - lacul Vacaru - lacul Ligheanca - Mila 23 - Dunarea Veche - Crisan - canal Caraorman - canal Litcov - bratul Sfantu Gheorghe - Tulcea.
Singurele probleme au fost la capatul Archipenco, Papadia veche si Mitchina unde ne-am strecurat cu greu peste si pe langa obstacole in regim de aventura, cu impins, tras, ridicat, remorcat etc.

Am stat la o vorba in jurul focului de dimineata pe Litcov cu Ciby, Pupezica si ... Pilotul!

Lansarea la apa in Tulcea. De aici incepe jaful in Delta, scump datul la apa, scosul si parcarea.


Culori de toamna devreme.


La inceput de Archipenco.


Incepe distractia pe Papadia.


Pe Sontea in gura lacului Baclanestii Mari.


La odihna pe-nserat, Bouboulaki si Broscuta.


Pe Sontea.


Al doilea popas de seara pe marginea Sontei.


Bratul Sulina.


A treia inserare pe canalul Caraorman.



Podul plutitor de pe drumul rutier Crisan-Caraorman.


Inca mai sunt cativa pelicani pe Golovita Gorgova.


La Litcov 0, intrarea din bratul Sfantu Gheorghe.


Echipajul Broscutei, lansati pe Litcov - Broscuta cu 10 cai fuge cu cel putin 10 km/h mai tare decat Bouboulaki cu ai ei 20.


La vale pe Archipenco (alt set de poze).


Archipenco pe la mijloc.


La munca pe Papadia Noua.


Echipajul Bouboulaki.

10
Fluvii si canale, Dunare si Delta Dunarii / Mila 23, gradini primitoare
« : Septembrie 15, 2014, 08:11:31 pm »
Ma intereseaza in Mila 23 un localnic gospodar cu gradina primitoare de 2-3 corturi mici de 2 persoane, ceva ciorba de peste si prajeli, la preturi rezonabile. Gasca la fel de rezonabila, fara mari pretentii si destul de linistiti. Preferabil cat mai aproape de un loc unde se pot parca barcutele proprii.

Multumesc mult, acord comision de agentie :D

11
Stitch&Glue / Motorca
« : August 12, 2014, 04:20:21 pm »
Motorca va fi o canoe pentru motor dupa planurile lui Paul Fisher de la Selway Fisher Design, a patra barca de-a lui in atelier dupa Lynx14 (facuta in mare parte de Vali, terminata doar de mine), Little Harrier (Broscuta), Lobster 15 (Bouboulaki), si a treia de acest fel in tara, din cate stiu, dupa Babutza lui Moshu si barca lui Modi.

Trebuie sa fie gata pentru tura de Delta in octombrie cand o va insoti pe Bouboulaki.

Placajul e Okoume Combi BFU100 de 6 mm.




12
Stiu ca am ramas in urma cu povestirea calatoriei in Grecia dar weekendul care a trecut e mai proaspat, pun niste poze de la lacul de acumulare Izovrul Muntelui (cunoscut si ca Bicaz).
Intentia era sa campam in satul Ceahlau  pe malul apei langa pontonul vaporasului dar nivelul mare a apei - n-am vazut lacul atat de plin niciodata - si instalarea unui balci care omagia zilele muntelui Ceahlau parca, cu toata fauna si poluarea manelistica specifica ne-a determinat sa cautam loc mai in aval, pe care l-am si gasit la gura paraului Titlic in catunul Paraul Mare. Ca de obicei pe apa si maluri sunt o multime de resturi, in aval si mai si.
Am incercat sa si pescuim, s-au prins cativa firfirei dar nici urma de mult laudatii bibani de Bicaz, poate de vina e apa mare, caldura. N-am vazut nici la ceilalti pescari de pe maluri si barci sa prinda ceva.

Viaductul din coada lacului, de obicei este pe uscat ca si Piatra Teiului din amonte. Am profitat si am trecut pe sub pod si am inconjurat Piatra in vreo trei ture.











Pe Piatra este o placuta care indica nivelul maxim al lacului in timpul viiturii din 1970, care placa este acum doar cu un metru si ceva peste nivelul apei.



Balciul din Ceahlau.





Lacul, tarmul si muntele Ceahlau in fundal.









Pontonul plutitor al AVPS Lupul Cenusiu.



Mini-portul din golf, gazda Broscutei si Bouboulakiei.


13
Literatura, muzica, film, arte plastice pe tematica / Marea cea Mare
« : August 06, 2014, 09:49:56 am »
Va semnalez o aparitie editoriala de exceptie care va incanta cu siguranta iubitorii Marii Mediterane.

Marea cea Mare
O istorie umană a Mediteranei


de David Abulafia

O carte densa in 808 pagini, relativ scumpa dar va asigur ca masura in cazul acesteia nu este banul. Puteti citi cateva pagini la legatura de mai sus, prezentarea cartii si o recenzie. Imi permit sa citez cateva randuri din carte, ca momeala:

Citat
Aceasta carte este mai degraba o istorie a Marii Mediterane decat o istorie a tinuturilor dimprejurul ei; mai exact, este o istorie a popoarelor care au strabatut marea si au locuit aproape de tarmurile ei in porturi si pe insule.

...

"Mediterana" mea este, in mod cert, insasi intinderea marii, tarmurile si insulele ei, mai ales cetatile-port care au constituit cele mai importante puncet de plecare si de sosire pentru cei care au traversat-o.


O carte perfecta pentru citit in vacanta, la mal de apa sau pe puntea unei barci!

14
Motoare / Yamaha Malta 6L5 3HP schimbare cizma
« : Iulie 22, 2014, 12:01:24 pm »
Un prieten are un motoras Yamaha Malta 6L5 2T 3CP cu cizma lunga si are nevoie sa-l modifice la cizma scurta, operatiune care implica eliminarea unui tronson din cizma (este prevazut asa) si schimbarea axului cu varianta scurta. Ei aici are nevoie de ajutor, in identificarea piesei cu pricina si eventual un loc de achizitie.
Multumiri anticipate!

15
Mari si oceane / Vacanta in Sud cu Bouboulaki
« : Iulie 21, 2014, 08:39:02 pm »
Ieri duminica 20 iulie ne-am intors cu bine dintr-o vacanta in Sud care a durat 22 de zile, cu Bouboulaki la remorca. Plecarea a fost de la baza nautica :) din Suceava, reintoarcerea tot aici, cu traversarea Romaniei, Bulgariei si Greciei pana in cel mai sudic punct care a fost Archaia Epidavros in Peloponez, Grecia. Distanta parcursa a fost de 4430 km cu un consum de benzina mediu de 10,8l/100 km (auci!), masina tractoare Fiat-ul Doblo 1,4l benzina, 75 CP. Pe autostrada la 120 km/h consumul e de 14-16% depinde de panta, la pante de 10% in urcare ajunge si la 25%.
Barca are vreo 120 kg, peridocul vrea 100 kg, bagajele din interior tot cam asa, Motorul Suzuki de 20 CP 4T 50kg a stat pana la capul Sunio, Attica in barca, apoi permanent in pozitie de mars pe apa pana la intors acasa.

Ca de obicei am preferat campingurile si pentru tranzit si pentru opririle mai lungi, sunt langa plaje, bagajele alaturi si nu trebuie carate, aer curat, liniste si facilitati suficiente. O singura noapte am stat la camera, intre 2 etape mai lungi, dar tot in cadrul unui camping. Daca cineva vrea amanunte despre aceste aspect pot elabora sau raspunde la intrebari.
Punctele de stop au fost, in ordine:
-camping Trinity Rocks, Veliko Tarnovo, Bulgaria. Un loc in salbaticie pe malul raului Yantra, care mai devreme cu 3 saptamani se umflase cu 3 metri si acoperise jumatate de locatie. La cort.
-camping Natura, Avdira, Grecia. Seamana cu Dobrogea, pe langa Razelm. La casuta.
-camping Bacchus, intre Lavrio si capul Sunio. Un loc cunoscut, sub actiounea directa a Meltemi-ului. La caravana inchiriata.
-camping Nikolas I, Archaia (Palaia) Epidavros. Un loc splendid, inconjurat de portocali, de asemenea la a doua vizita. Cu scop precis de a urmari o piesa de teatru la teatrul antic din Epidavros, Helen de Euripide intr-o prezentare moderna. La cort.
-camping Sikia sub muntele Pelion, Volos, Grecia. Scurt in tranzit, dar frumos. La camera.
-camping Ouranopouli, Athos, Grecia. In scop de explorare a insulelor Drenia, Ammouliani si coastei vestice a muntelui Athos. Incredibila experienta! La cort.
-camping Rea, Vourvourou, Grecia. In scop de explorare a complexului insular Diaporos. Ce ape! La caravana inchiriata.
-hotel Biser, Balcic, Bulgaria, pentru o noua vizita la domeniul Reginei Maria, si capul Kaliakra a doua zi (premiera dorita, caci de obicei treceam prin zona ca rapidul, spre tara!). La camera.
- Constanta, peste drum de muzeul Marinei Romane, in apartamentul unei membre de echipaj.

Bouboulaki a mers excelent si pe remorca si pe apa, a dus un maxim de 7 persoane (tot echipajul) intr-un pasaj de 10 km pe vreme linistita dar de obicei mergeam in ture cu 4 persoane. Si peridocul a fost in regula, mai putin turnul prova care a fost conceput fara ramforsare in triunghi si a cedat in urma izbiturilor repetate ale provei Bouboulaki dupa hopurile din Dimitrovgrad. S-a reparat, mai bine de cum a fost de la inceput, cu suduri, intaritura triunghi noua, spray vopsea de catre un nene grec din centrul Lavrio-ului, la un atelier bun la toate. Foarte eficient in 30 de minute, fara multe explicatii. A mai vazut omul din astea cred.

Etapa maxima pe apa a fost turul coastei vestice Athos, vreo 80 km in trei (baieti), in rest mici deplasari intre insule, plaje etc. Totul la motor, n-am carat catargul din motive de spatiu si pe alocuri mi-a parut rau, cel putin sub Athos vantul a dat dovada de o regularitate impresionanta, o briza de NV in timpul noptii si diminetii si apoi o schimbare dinspre SE cu intetire rezonabila pe la orele 14, pana in seara tarziu. Pe de alta parte la Sunio nici nu se putea pune problema de vele, barcile mari mergeau doar la motor sau doar cu focul tertarolat, am mers numai cu motor cu destule dusuri. Barca a dovedit calitatile marine pe care am mizat, a facut fata cu succes si in aceste conditii de valuri mari si vant, a fost suficient sa usuram prova si saltul peste valuri a devenit mult mai lin, fara stropi si socuri mari.
 

Incep sa pun niste poze, mai comentez, raspund la intrebari etc.

Pregatita de plecare, sub padure. Bineinteles ca husa nou-nouta nu a facut fata la drum, am schimbat-o imediat cu mult incercata prelata de tarpaulin.



Camping Trinity Rocks langa Veliko Tarnovo.



In varful pasului Shipka in Bulgaria, lucrand sa fixez turnul peridocului.



Camping Natura, Avdira, Grecia .


Pagini: [1] 2 3
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud