Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - kama3

Pagini: [1] 2 3 ... 12
1
Legislatie / Re: INREGISTRARE AMBARCATIUNE IN BELGIA
« : Octombrie 06, 2018, 04:44:05 pm »
De Olanda stii ceva?

2
Motoare / Re: crestere putere motor Mercury, Suzuky, Yamaha
« : Octombrie 04, 2018, 05:49:19 pm »
La astfel de motoare eu m-as uita de doua ori la serii sa bata cu ce e in acte.
Daca pe acte scrie 40 si din serie rezulta ca e de 60 atunci chiar e o problema.
Ori e actul fals ori e seria falsa. Dar eu mai degraba as crede ce scrie pe serie.
Daca vrea sa fie crezut ca motorul e mai mare decat ce e in acte atunci ori aduce un act semnat de un atelier care a facut modificarea, ori daca a facut-o fara acte sa probeze pe dynotester.
Eu n-as lua un astfel de motor din doua motive. Daca exista neconcordante intre serii si acte atunci problema e juridica.
Daca intr-adevar a fost modificat (de la 40 la 60 de cai nu cresti puterea din ciocan) atunci as avea rezerve despre cat ar tine in viitor un astfel de motor. Masinile de curse au motoare modificate de exemplu (si modificate pe bune), dar cresterea puterii inseamna uzura rapida si viata scurta. Da tot ce poate la o cursa. Ori de la un motor de barca nu se cere doar o cursa.
Orice indicator se poate maslui indiferent ca e masina, avion sau motor de barca.
Marea majoritate a samsarilor fie ei de masini, de barci sau de orice altceva habar cu ce se mananca mecanica. Din doua trei intrebari daca le pui cum trebuie  i-ai pierdut.

3
Motoare / Re: crestere putere motor Mercury, Suzuky, Yamaha
« : Septembrie 28, 2018, 03:01:24 pm »
Care ar fi motivul pentru care ai vrea sa iei un motor si sa-i cresti puterea in loc sa iei din start unul corespunzator?

4
Trasee, locuri de pescuit / Re: urmatoarea escala <TATARU>
« : Septembrie 27, 2018, 07:03:01 am »
Hai ca mi-ati trezit nostalgii...
In 2004 am facut un drum dus-intors pana la Chilia cu o Dacie 1310.
Atunci am reusit performanta ca exclusiv datorita vitezei (ne grabeam sa prindem bacul - eram doar doi insi in masina) si drumului prost sa rup puntea spate, sa indoi telescopul si sa fac o galma babana in cauciucul stg spate, basca sa indoi baia de ulei si sorbul pompei de ulei (si aveam si scut de otel d-ala zdravan) de-am ajuns in Galati cu prima linie la presiune la ulei.
Da' totusi a fost eroina. Puntea si-a dat obstescul sfarsit rupandu-se de tot inainte sa urce pe elevator la service.
Am mers pe anumite portiuni si cu 80, dar drumul era intr-adevar nasol tare atunci. Era bun pe portiuni unde puteai sa mergi oleaca mai tare apoi brusc urma ori o denivelare sanatoasa ori o groapa adanca.
Clio-ul pe care il am acum n-ar rezista la asa ceva nici in cele mai offroad vise ale lui.

Fire intinse si vreme buna (pentru pescuit se intelege  8) )!

5
Cafenea - Discutii generale / Re: Ajutor BARCA FURATA
« : Septembrie 23, 2018, 09:45:09 am »
 Prin oras nu sunt camere? Nu conteaza daca ale primariei sau private.
Incearca pe o raza de cateva sute de metri sa cauti camere(magazine, benzinarii, bancomate, supermarchete, etc.
Ia o harta, fa un cerc in jurul garjului, apoi vezi ce stazi ai in apropiere. Mergi pe aceste străzi si uite-te dupa camere, apoi vorbeste cu cei care le au sa-ti dea inregistrarea. Daca sunt de buna credinta oamenii te ajuta pe principiul ca li se poate intampla si lor.
Misca-te repede pentru ca inregistrarile nu se tin f multe zile.
Daca barca a fost agatata de masina si se poate identifica nr de inmatriculare, atunci ai f mari sanse sa gasesti si hotii.
Nu mai folositi caini pentru paza. In zilele noastre cand exista atatea metode de neutralizare a unui caine sunt victime sigure ale hotilor. Mult mai eficiente sunt niste camere. Eu daca as avea nevoie sa pun camere as pune unele false la vedere si unele adevarate f bine camuflate si pe alte unghiuri decat cele fake.
Si daca te bate gandul sa ii capacesti pe hoti nu p face direct. Neveu sau prin interpusi..

6
Echipamente si accesorii / Re: Peridoc pentru barca usoara
« : Septembrie 19, 2018, 06:04:01 am »

Stie cineva sa-mi spuna daca si pentru inmatricularea unui peridoc nou este acelasi circ la RAR, ca si la inmatricularea masinilor, cu programare peste cateva luni de zile?

La RAR dureaza daca trebuie sa-ti scoti carte de identitate. Adica ori daca e facut artizanal, ori daca e adus de afara si n-are. Ca la masini.
Daca e nou te duci cu cartea la RAR sa-ti aplice folia pe ea si nu trebuie niciun fel de programare.
Daca e sh dar deja inmatriculat la noi, atunci te duci la politie direct.
Este exact ca la masini.

7
Salupe / Re: Barca din vis!
« : Septembrie 16, 2018, 09:37:31 pm »
Fenomenul se intampla si de la soc blocat(daca e automat) sau mers cu el tras dupa caz.

8
Motoare / Re: reglaj johnson 15 cp
« : Septembrie 15, 2018, 10:54:50 am »
In mod normal pornesti motorul si il tii la ralanti. Apoi usor strangi cuiul pana motorul da sa moara, apoi desfaci pana turatia creste si se stabilizeaza. Acolo e un amestec optim. Nu cred ca are importanta cate ture il desfaci atata timp cat motorul merge ok. Nici nu cred ca e un nr. fix de ture.
Dupa reglaj lasa-l sa mearga, da-i si oleaca de forja si apoi desfa si verifica culoarea bujiilor. Daca sunt un caramiziu inchis inseamna ca amestecul e ok. Daca sunt albicioase inseamna ca amestecul e sarac si mai trebuie strans cuiul. Daca sunt negre inseamna amestec bogat si mai trebuie ori desfacut surubul ori verificat nivelul in carburator.
Ce am sesizat eu la Evinrudul meu e ca e foarte sensibil la amestecul de ulei / benzina. Daca ii scap mai mult ulei imediat incepe sa mearga prost. 20ml ulei la litru de benzina (1:50 cf abibildului de pe el), apa paie si bataie.

9
Legislatie / Re: INREGISTRARE AMBARCATIUNE IN BELGIA
« : Septembrie 09, 2018, 05:00:41 pm »
Problema nu e ce scrii in declaratie ca in ea poti sa scrii ce vrei. Nu trebuie sa dovedesti ce ai scris in ea, d-aia se si cheama "declaratie" ca daca notariul ar fi putut sa si verifice ar fi fost "act de constatare".
PRoblema e ca acea declaratie sa fie suficienta pentru scopul pentru care o dai, cazul tau inmatricularea barcii.
Eu am dat astfel de declaratii cand am construit peridocuri in regie proprie fiindu-mi necesare atat la RAR cat si la inmatriculare la politie.
Declaratia tre buie sa fie cat mai cuprinzatoare in ceea ce priveste caracteristicile ambarcatiunii adica de genul:
Subsemnatul............ cunoscand prevederile codului penal cu privire la falsul in declaratii (aici stie notarul cum si ce sa scrie) declar pe proprie raspundere ca in anul .....am construit o ambarcatiune din ....... cu dimensiunile...... avand greutatea....... culoarea.......propulsata cu motor in/out de maximum .....kg/cp, etc.
Poti mentiona ca in urma probelor efectuate pe apa a rezultat un pescaj maxim de .....cm la o incarcatura de ....kg, ambarcatiunea avand o capacitate de x persoane.
Materialele folosite au fost achizitionate in baza urmatoarelor ducumente: bonuri/facturi/etc precum si cu materiale in a caror posesie ma aflam la momentul inceperii constructiei.
Daca un notar nu vrea / nu stie, du-te la altul ca sunt destui.

10
Ideea e sa nu folosesti rasina epoxidica pe stratimat deoarece ancolantul din stratimat nu e compatibil cu rasina epoxidica. Aici vorbim de prima impregnare a tesaturii cu rasina.  Adica nu bati stratimatul cu epoxi. Pt epoxi folosesti tesatura. Daca in schimb vorbim de fibra deja impregnata (cum e cazul unei reparatii) unde stratimatul deja a facut la un moment dat reactie cu rasina poliesterica, atunci nu e nicio problema sa laminezi peste cu epoxi.

11
Am gasit: postul nr. 6, scris de Vali
https://www.barcaholic.ro/showthread.php?t=4270

12
Nu stiu daca am retinut bine, dar parca citisem undeva ca stratimatul nu se pupa cu rasina epoxidica si ca e indicat doar pt. poliesterica.

13
Mi-ar placea un Forward cu motor de 100 de cai, le-as inmatricula intr-o tara civilizata si motorul l-as colanta cu un colant mare, mare cu 20CP  8)

14
Legislatie / Re: inmatriculare sau nu barca laguna 480 cu motor 15 cp
« : August 10, 2018, 12:37:11 pm »
Asta e o gogoriță!
Daca capitanul convoiului vede ca barca gl215 i-a taiat fata ce face? Da prin statie si vine capitania sa-i dea amenda?

Eu personal n-am gasit o definitie a avizului catre navigatori.
Dar, daca il analizam ca aviz administrativ, atunci nu poate fi atacat in instanta.
Dar, un aviz administrativ este un aviz care precede un act administrativ. Ori avizul catre navigatori nu precede un act administrativ, este obligatoriu, iar nerespectarea lui duce la sanctionare. Deci il putem considera act aministrativ. O actiunne in instanta ar lamuri aceste aspecte.
RND ul spune in cuprinsul lui ca anumite chestiuni dispozitiile sale se completeaza prin avize.
In alta ordine de idei, daca vor obligativitatea inmatricularii barcilor sa ia calea mai lunga adica sa faca demersuri pentru modificarea legii.
Gata ca m-am suparat. Luni ma apuc de actiune. Sa vedem ce zice si instanta...

15
Legislatie / Re: inmatriculare sau nu barca laguna 480 cu motor 15 cp
« : August 09, 2018, 08:57:39 pm »
Bun, atunci ca sa fundamentam notiunea de "aviz catre navigatori", de ce nu poate fi considerat act administrativ?

Pagini: [1] 2 3 ... 12
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud