Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - kama3

Pagini: [1] 2 3 ... 11
1
Legislatie / Re: inmatriculare sau nu barca laguna 480 cu motor 15 cp
« : August 10, 2018, 12:37:11 pm »
Asta e o gogoriță!
Daca capitanul convoiului vede ca barca gl215 i-a taiat fata ce face? Da prin statie si vine capitania sa-i dea amenda?

Eu personal n-am gasit o definitie a avizului catre navigatori.
Dar, daca il analizam ca aviz administrativ, atunci nu poate fi atacat in instanta.
Dar, un aviz administrativ este un aviz care precede un act administrativ. Ori avizul catre navigatori nu precede un act administrativ, este obligatoriu, iar nerespectarea lui duce la sanctionare. Deci il putem considera act aministrativ. O actiunne in instanta ar lamuri aceste aspecte.
RND ul spune in cuprinsul lui ca anumite chestiuni dispozitiile sale se completeaza prin avize.
In alta ordine de idei, daca vor obligativitatea inmatricularii barcilor sa ia calea mai lunga adica sa faca demersuri pentru modificarea legii.
Gata ca m-am suparat. Luni ma apuc de actiune. Sa vedem ce zice si instanta...

2
Legislatie / Re: inmatriculare sau nu barca laguna 480 cu motor 15 cp
« : August 09, 2018, 08:57:39 pm »
Bun, atunci ca sa fundamentam notiunea de "aviz catre navigatori", de ce nu poate fi considerat act administrativ?

3
Legislatie / Re: inmatriculare sau nu barca laguna 480 cu motor 15 cp
« : August 09, 2018, 04:48:41 pm »
Din punctul meu de vedere avizul catre navigatori nu are caracterul unui act administrativ.
Dar, singura modalitate de a face ceva e sa-l consideram act administrativ, pt ca creeaza obligatii, iar nerespectarea lui conduce la sanctiuni si sa-l atacam in instanta de contencios.
Si atunci va hotara instanta daca e sau nu e, daca e legal sau nu e lefal, daca tb sau nu anulat

4
Motoare / Re: Motor Evinrude "20CP" 2T
« : August 01, 2018, 09:01:38 pm »
Acuma cu tambalaul iscat de ANR privind inmatricularea barcilor eu nu m as mai risca sa ies pe garla cu un motor colantat.
Chestia cu colantatul tine pana la primul control . Daca seria arata 25 de cai conteaza fix pix ce scrie pe capac sau in actul de mana.
Aia de la capitanie daca nu controleaza seriile nu inseamna ca sunt atat de prosti incat sa nu stie cum sta treaba cu colantatul.
Eu personal n-as merge cu un motor mai mare de 20cp neinmatriculat.
Daca te hotarasti sa mergi pe varianta inmatricularii, iti recomand Belgia. Si nu ca n-as fi patriot, dar daca de banii dati pe inm si impozie statul nu imi ofera nimic, atunci zic pas.
Cu privire la motor, eu m-as orienta catre un model mai nou, cu evacuare prin elice. 2T sunt motoare zgomotoase asa ca orice amortizare a zgomotului conteaza.

5
Eu sunt dispus sa fac o astfel de actiune in anulare, dar cu conditia sa fim mai multi semnatari, si prin mai multi inteleg cel putin 10 si asta din mai multe motive.
La o actiune sustinuta de mai multe persoane altfel ciulesc urechile si instanta si ANR ul si Capitaniile.
Succesul unei astfel de actiuni profita absolut tuturor posesorilor de ambarcatiuni care cf legii nu necesita inmatriculare - si suntem multi.
O actiune colectiva castigata ii va face pe cei de la  Anr sa se gandeasca dela doua ori cand vor mai vrea sa faca o inginerie de genul asteia.
Taxa de timbru pentru o astfel de actiune e de 50 de lei, deci infima.
Deschid eu lista:
1. Kama3

6
Din punctul meu de vedere cred ca s-ar putea merge pe urmatoarea varianta:
Atacarea in instanta a ultimului aviz emis de ANR, cel cu senalul navigabil.
Pe scurt, pe motiv de nelegalitate, ceruta anularea.
Instanta va avea doua variante. Fie sa-l anuleze, pe considerentul ca a fost dat cu incalcarea legii, si sa motiveze in cuprinsul hotararii ce a incalcat ANr ul.
Fie sa il mentina si atunci, tot motivat, va arata ca suntem noi tampiti si nu stim legea.
@Bob, cu petitiile nu rezolvi nimic, am incercat si eu.
Or sa-ti raspunda tot ce vor ei, dand o interpretare proprie unor norme de altfel foarte clare.
Sunt convins ca doar in instanta se va rezolva ceva.
Daca vor merge pana la intocmirea unui dosar penal ori e prostie maxima, ori e tupeu maxim.


7
Motorizate / Re: CAUT!! Yacht / Barca / Salupa pt o petrecere
« : Iulie 18, 2018, 12:33:23 pm »
Prietenul ala s-a gandit bine?
Adica bine, bine?

https://www.youtube.com/watch?v=ulI_8Xi1vwQ

8
Din ce am aflat vreo 6--7 barci s-au scufundat. Eu am avut noroc, pe a mea au agatat-o repede, n-a ajuns nici pana in banda. Vreo 4 erau trase la mal acolo, 2in dreptul benzilor, iar la debarcaderul primariei erau vreo 5.
Maine dimineata ma duc sa o trag pe peridoc pe a mea. Daca pot ajuta pe cineva, cu cea mai mare placere.
O parte din pontoane erau agatate de pilonii de la benzi. Daca pleaca la vale si aia e cam naspa daca agata ceva in aval.

9
Legislatie / Re: Alt aviz catre navigatori
« : Iunie 20, 2018, 07:09:18 am »
Sa o luam cu inceputul. Cine semneaza prezentul aviz? Daca se poate un scan cu numele si semnatura?

10
Cafenea - Discutii generale / Re: Ponton Galati
« : Iunie 16, 2018, 08:15:27 am »
Subscriu "La Chivu". Anul asta s-ar putea sa nu mai fie probleme cu apa nic pe interiorul pontoanelor, au mutat pontoanele mai in larg.
La Monaco cred ca isi selecteaza elegant clientii. Am intrebat de preturi in 2013 si pentru o Laguna cereau 400de roni pe luna.
Unde e mai exact la Dima? Cumva in Docuri?

11
Oficiile de capitanie nu organizeaza examene? Ca ar fi mai aproape Bicazul

12
Barci de pescuit / Re: Barci de la Bicaz
« : Iunie 13, 2018, 10:07:20 pm »
Acuma nu ca tin partea omului, dar si la o barca dar mai ales la un motor se vede daca e manarit sau nu.
La barci 90% din SH-urile de la noi sunt aduse de afara unde au fost casate, au stat ani de zile in conditii improprii, luate de romani pe degeaba cu gandul de a face profit la noi.
Cand pe placuta de inmatriculare (daca o are) scrie 1960-70-80 e deja noua, e clar cam ce cumperi.
Cand iei o barca te uiti la ea si vezi cum arata, ii tragi doi pumni in fibra sa vezi daca nu trece mana pe partea aialalta, vezi cat de grosolan sau de finut a fost aranjata, vezi ce defecte se mai vad si te lamuresti.
La motor la fel. In primul rand ca daca il iei de bun il iei cu proba. Vezi cum porneste, ce zgomote face, ce fum scoate cum cupleaza, cum se tureaza, daca racirea e ok etc.
Dai capacul jos si vezi cum arata suruburile (daca au fost stranse cu patentul se vede oricat de novice ai fi), cum arata cablajele, daca furtunele sunt coapte sau nu, daca prezinta vopsea sarita, corodata, urme de supraincalzire, etc.
Pana la urma e marfa omului si cere cat vrea pe ea. Problema e daca gaseste sau nu cumparatori.
Iar daca motorul e in stare buna si totusi are o hiba ascunsa ... asta cred ca se poate intampla si la un vanzator serios.
Problema naspa intr-o astfel de situatie e ca potentialul cumparator sa nu bata drumul de pomana pentru un motor in stare buna care in fapt e o epava.
Si decat sa te duci cu cineva care "se pricepe" mai bine te duci de unul singul si la prima chestie pe care o vezi suspecta sa zici pas. Asa daca zici ca "aia se repara", aia nu e problema ca bate, aia ca e sarita ca merge si asa e foarte probabil sa iei teapa pe mana celui care se pricepe. Daca esti afon zi pas daca respectivul lucru nu arata "ca de fabrica".

13
Vanzari / Re: Jante Aliaj si Tabla, Cauciucuri - Promotii
« : Iunie 01, 2018, 04:07:33 pm »
Ma intereseaza si pe mine patru genti pentru Beilainarul meu. Vinde-ti asa ceva?

14
Motoare / Re: Tohatsu 9.8 va intra in curand la "reanimare"
« : Mai 22, 2018, 07:18:58 am »
Ideea e sa-l pornesti cu ce ai in el, sa-l incalsesti si apoi sa-i schimbi uleiul. Asa se va fluidifica mai bine uleiul vechi si se va scurge bine.
Daca a stat in casa n-ai de ce sa-ti faci griji. L-ai trecut si la intretinere? ;D

15
Motoare / Re: incarcare baterie la evinrude 20
« : Mai 22, 2018, 07:15:43 am »
Intervin si eu aici cu o problema, sa nu mai deschid inca un topic.
Acum trei ani n-am avut ce face si m-am gandit ca sonarul ar merge alimentat de la priza motorului.
Habar n-am ce amperaj scoate. Am verificat cele trei fire care ieseau in priza cu un bec si cu doua din ele becul se aprindea.
Am insercat sa alimentez cu acele fire sonarul, dar cand am dat sa-l pornesc s-a aprins cateva secunde si apoi s-a luat curentul.
Am verificat din nou cu becul dar nu mai scotea nimic.
Nu stiu ce s-a intamplat, motorul functioneaza fara probleme, dar as fi curios daca problema s-ar putea remedia. Renunt sa mai alimentez de acolo sonarul, dar as vrea sa pun o lumina 360 gr. Are vreo siguranta ceva sau s-a prajit altceva?

Pagini: [1] 2 3 ... 11
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud