Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - kama3

Pagini: [1] 2 3 ... 10
1
Cafenea - Discutii generale / Re: Ponton Galati
« : Iunie 16, 2018, 08:15:27 am »
Subscriu "La Chivu". Anul asta s-ar putea sa nu mai fie probleme cu apa nic pe interiorul pontoanelor, au mutat pontoanele mai in larg.
La Monaco cred ca isi selecteaza elegant clientii. Am intrebat de preturi in 2013 si pentru o Laguna cereau 400de roni pe luna.
Unde e mai exact la Dima? Cumva in Docuri?

2
Oficiile de capitanie nu organizeaza examene? Ca ar fi mai aproape Bicazul

3
Barci de pescuit / Re: Barci de la Bicaz
« : Iunie 13, 2018, 10:07:20 pm »
Acuma nu ca tin partea omului, dar si la o barca dar mai ales la un motor se vede daca e manarit sau nu.
La barci 90% din SH-urile de la noi sunt aduse de afara unde au fost casate, au stat ani de zile in conditii improprii, luate de romani pe degeaba cu gandul de a face profit la noi.
Cand pe placuta de inmatriculare (daca o are) scrie 1960-70-80 e deja noua, e clar cam ce cumperi.
Cand iei o barca te uiti la ea si vezi cum arata, ii tragi doi pumni in fibra sa vezi daca nu trece mana pe partea aialalta, vezi cat de grosolan sau de finut a fost aranjata, vezi ce defecte se mai vad si te lamuresti.
La motor la fel. In primul rand ca daca il iei de bun il iei cu proba. Vezi cum porneste, ce zgomote face, ce fum scoate cum cupleaza, cum se tureaza, daca racirea e ok etc.
Dai capacul jos si vezi cum arata suruburile (daca au fost stranse cu patentul se vede oricat de novice ai fi), cum arata cablajele, daca furtunele sunt coapte sau nu, daca prezinta vopsea sarita, corodata, urme de supraincalzire, etc.
Pana la urma e marfa omului si cere cat vrea pe ea. Problema e daca gaseste sau nu cumparatori.
Iar daca motorul e in stare buna si totusi are o hiba ascunsa ... asta cred ca se poate intampla si la un vanzator serios.
Problema naspa intr-o astfel de situatie e ca potentialul cumparator sa nu bata drumul de pomana pentru un motor in stare buna care in fapt e o epava.
Si decat sa te duci cu cineva care "se pricepe" mai bine te duci de unul singul si la prima chestie pe care o vezi suspecta sa zici pas. Asa daca zici ca "aia se repara", aia nu e problema ca bate, aia ca e sarita ca merge si asa e foarte probabil sa iei teapa pe mana celui care se pricepe. Daca esti afon zi pas daca respectivul lucru nu arata "ca de fabrica".

4
Vanzari / Re: Jante Aliaj si Tabla, Cauciucuri - Promotii
« : Iunie 01, 2018, 04:07:33 pm »
Ma intereseaza si pe mine patru genti pentru Beilainarul meu. Vinde-ti asa ceva?

5
Motoare / Re: Tohatsu 9.8 va intra in curand la "reanimare"
« : Mai 22, 2018, 07:18:58 am »
Ideea e sa-l pornesti cu ce ai in el, sa-l incalsesti si apoi sa-i schimbi uleiul. Asa se va fluidifica mai bine uleiul vechi si se va scurge bine.
Daca a stat in casa n-ai de ce sa-ti faci griji. L-ai trecut si la intretinere? ;D

6
Motoare / Re: incarcare baterie la evinrude 20
« : Mai 22, 2018, 07:15:43 am »
Intervin si eu aici cu o problema, sa nu mai deschid inca un topic.
Acum trei ani n-am avut ce face si m-am gandit ca sonarul ar merge alimentat de la priza motorului.
Habar n-am ce amperaj scoate. Am verificat cele trei fire care ieseau in priza cu un bec si cu doua din ele becul se aprindea.
Am insercat sa alimentez cu acele fire sonarul, dar cand am dat sa-l pornesc s-a aprins cateva secunde si apoi s-a luat curentul.
Am verificat din nou cu becul dar nu mai scotea nimic.
Nu stiu ce s-a intamplat, motorul functioneaza fara probleme, dar as fi curios daca problema s-ar putea remedia. Renunt sa mai alimentez de acolo sonarul, dar as vrea sa pun o lumina 360 gr. Are vreo siguranta ceva sau s-a prajit altceva?

7
Cafenea - Discutii generale / inregistrare Olanda
« : Mai 20, 2018, 12:35:52 pm »

8
Stitch&Glue / Re: D5 de la Bateau
« : Aprilie 21, 2018, 08:07:26 pm »
Cat te-a ajuns lucrarea?

9
Eu zic sa-l vedem intai deschis... sa nu ne bucuram dinainte ca cu podul...

10
Cafenea - Discutii generale / Re: Motor de rezerva, necesar sau nu?
« : Martie 28, 2018, 06:39:19 pm »
Inainte de a va baza pe o singura vasla/pagaie, chiar si doar pentru a ajunge la mal cu ea, faceti o proba sa vedeti daca puteti manevra barca. Daca barca nu e manevrabila la mal cu o singura vasla sigur nu va fi nici in mijlocul garlei, evential si cu ceva valuri.

11
Cafenea - Discutii generale / Re: 100 de Ani
« : Martie 27, 2018, 06:30:20 pm »
Cel mai bine ar fi sa-i intrebam pe cei cateva milioane de romani care au plecat din Romania si acum ofteaza ca nu mai pot de dorul ei.

13
Grav nu este cand un capitan sef de port da un aviz ilegal.
Grav este cand ANR-ul, institutia superioara tuturor capitaniilor confirma ilegalitatea, iar Ministerul Transporturilor paseaza problema sub paravanul "delegarii competentelor".
Ca fapt divers, comparati semnatura sefului serviciului siguranta navigatiei din raspunsul ANR cu semnatura celui care a semnat "pentru" capitanul sef de port care a emis avizul. (Observatia nu imi apartine)

14
Ordinul spune mai mic sau egal cu 15KW. Deci daca pe placuta scrie 15kw sau mai putin e ok.
1CP = 735,49 W = 0,73549KW
20CP x 0,73549 = 14,70 kw, deci se incadreaza.

15
Pai daca ANR-ul a confirmat ca e asa cum zice CZ Galati...
Am atasat doar raspunsul ANR ului.
In alta ordineine de idei, voi nu mai stiti de gluma?

Pagini: [1] 2 3 ... 10
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud