Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - tox

Pagini: [1] 2 3 ... 5
1
Intre timp ma uit trist la micutul meu care zace de 1 an plin de praf. Poate anul urmator va vedea iar apa pe o barcuta din lemn.

2
Am pregatit si pozitionat scara, alimentarea rezervorului si am gaurit evacuarea santinei. M-am apucat de lipit bucata taiata:). Urmeaza finisare, gaurire prindere motor si vopsire. Sper sa mai prind ceva zile calde.

3
Salupe / Re: Barca din vis!
« : Septembrie 30, 2018, 07:56:14 pm »
Am procedat in felul urmator:
1- Curatat carburator verificat cui ponton totul era ok.
2- verificat termostat inchide si deschide fara probleme
3- Dat jos pompa benzina, am facut vacum pe tur si retur si nu sufla deloc, totul pare ok
4- Schimbat ulei nou

Motorul are soc automat. Dupa ce il pornesc merge socul aprox 1 min dupa care revine singur. Nu am mers niciodata cu el tras. Motorul merge fara probleme, nu prezinta nici o simptoma ca ar avea ceva.

Acum voi iesi cu el vreo 2 zile, am sa stau cu ochii pe joja de ulei sa nu cresca cumva iar nivelul.
Salut, termostatul inchide si deschide la ce temperatura?
Am fost  in aceiasi situatie cu tine si problema a fost de la termostat si mersul la ralanti, trebuiau ture la motor. Daca merge la rece se poate intampla!
Vb de yamaha dar poate este generala.

4
Cand am pus motorul de proba mi-am dat seama ca echea nu are spatiu din constructie si nu puteam vira, a avut un alt sistem de gurvernare.
Am masurat cam pe unde vine si am facut un interior din fibra pe un borcan, I-am dat si un pic de panta ca sa nu imi ramana apa pe acolo, urmeaza sa o si finisez ulterior.

5
Vali acum imi dau seama ca nu am inceput cu inceputul...

Acum aproape 10 ani ma plimbam pe dunare cu acest model, barca fiind detinuta de un prieten al meu. Eu pe vremea aceea aveam un Glastron SSV cu 115cp si se tinea dupa mine si avea 90cp.
Revenind la cabinata, ani buni nu s-a stiut ce model este, toata lumea zicea Shetland...dar nu este :). Initial a avut motor de 30cp pe urma 90cp si 115cp. Eu am mers cu 90 si stiu ce poate.
Ulterior aceiasi barca a fost cumparata de un prieten foarte apropiat care a pus un 60cp si in 2 cu ceva bagaje este perfect. Am fact ceva iesiri impreuna in ultimii ani.
Acum vine si povestea mea. Eram in concediu si ma uitam la anunturi cu vanzari si vad un "Shetland":)))... Dar nu ....ma uit la constructie pe telefon si plec spre hotel sa ma uit pe laptop, pe un ecran mai mare mi-am dat seama ca era vb de aceiasi barca pe care o stiam de multi ani, Marina 16 sau inter 500. Am luat-o instant fara sa ma gandesc
Si exact cum ai spus fara sa ai info de mai sus 60cp este bun pt 2 pers.
Eu sunt fan 2t dar greu de gasit cu trim etc... Am luat carburatie ca sa nu am nevoie de nimeni la reparatii, la injectie se complica lucrurile.
Daca sunt greseli in text sunt de la corector, mai corectez si eu Maine :)

6
Ce am uitat sa mentionez este ca a aparut si a doua parte necesara si anume MOTORUL ( YAMAHA 60HP 2004 carburatie.). Nu mai stiu exact cand s-a intamplat dar acum asteapta la coada :) intins pe terasa, saptamana aceasta imi sosesc toate cele de trebuinta( uleiuri, filtre, bujii, furtune, para, tremostat...) . O sa urmeze si poze!

M-am oprit la 60 cp, nu am vrut sa ma duc mai sus din diverse motive pe care nu le mai enumar...sau poate at trebui?

7
Cand am vazut ca este aliniata treaba si ca totul iese cum trebuie m-a luat "flama" rau de tot, parca vedeam cum era deja gata si eram pe apa :) Drumul era inca lung pana la finalizare dar eu nu il mai vedeam.
in momentul asta am zis ca trebuie sa vad cum va arata la final si m-am apucat de masurat de taiat placaje, am facut lateralale despartitoare ale cabinei si puntea in loc sa imi vad de treaba si sa progresez cu rasinile si vopseaua care necesita anumite temperaturi de lucru mie imi ardea cum arata plajele alea....infine.

Mai jos rezultatul, eram super incantat atunci dar acum regret ca am pierdut o zi de caldura ca sa vad doar cum va arata.

8
Dupa ce am fixat stringherii am trecut la modificarea si ansamblarea ramasitelor din interiorul cabinei, am taiat chiuveta si dulapiorul paralel din zona intrarii in cabina. Nu am nevoie de ele, am nevoie de un spatiu cat mai mare pentru dormit, marimea cabinei fiind destul de mica.
Am facut prima proba sa vad cum se alinieaza "planetele" :)

Podeaua a fost initial taiata (asa am luat-o), am refacut placajul si am legat-o ulterior. Aici va trebui sa reconstruiesc o parte din spatiile de depozitare si banchete in locul chiuvetei si dulapului.

9
Bun, inteleg ca nu at trebui sa imi fac mari probleme vis-à-vis de acest subiect.
Mai jos cateva poze unde se vad spatiile pe unde va circula apa din compartimente spre pupa si gaura de scurgere in dreapta centralului. Pompa de santina vine in partea stanga.
Pozele sunt din timpul unor probe, ulterior multe elemente au fost ajustate :)

P.S Dupa editarea pozelor si marcarea spatiilor vad ca pozele au ramas cam mici....nici nu se mai vad.

10
Salut Dany, ai mare dreptate cu detaliile pe care le-ai dat, stiu ce vrei sa spui.
Dezbatem Maine in detaliu, 90% din ce ai spus am facut, mai Putin partea cu centralul pe oglinda. Nu am vrut sa modific proiectul initial prea mult exact ca sa nu creez acele hard spots sau alte probleme si sa rigidizez prea mult.
Multumesc
Bogdan
P.s. Dar nu am lasat mai mult de 3-4 mm intre elemente si corpul barcii

11
Muuuulta rabdare poti sa ai !
Bravo tie, vad ca te-ai pus temeinic pe treaba...
Tine-ne la curent, sunt tare curios cand o dai la apa, mi-ar facea placere sa o vad !
Bafta la RK si sa-ti mearga-n plin !
Cezar

Multumesc mult Cezar, rabdare multa intradevar dar sper ca satisfactia sa fie pe masura.

12
Merci mult Marius, pregateste-te pentru octombrie ca nu mai stau pe uscat si la propriu si la figurat, renunt la berea fara alcool pe care am baut-o 1 an de zile  si plec in delta pentru prima data pe 2018 8)
Urmeaza continuarea... Este cam pe fast forward din lipsa de timp dar putem reveni la orice parte oricand

13
Am ajuns si la partea de care vorbea Vali, sper sa fi fost alegerea potrivita sa separ oglinda de aceste intarituri care vor sustine diverse accesorii. Am lipit intariturile  si le-am imbracat in tesatura cu ceva chinuiala.

Lemnul oglinzii a fost imbracat total cu tesatura si biax, accesul in partea de sus la aceste intarituri fiind aproape imposibil.


14
Intre timp, cu ajutorul unui prieten, decapantul si instructiunile D-nei Lacramioara au fost curatate cele 3 straturi (rosu, albastru verde) consecutive de vopsea veche (adica foarte veche:))

Surpriza a fost ca am descoperit doar cateva puncte (moneda de 10 bani) unde gelcoat-ul era sarit dar fibra intacta, probabil ceva aer din constructie, cel putin asa arata.

La partea aceasta vom reveni mai tarziu, vreau sa mentin ordinea lucrarilor :)

15
Multumesc mult.

Pagini: [1] 2 3 ... 5
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud