Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - Alex1958

Pagini: [1] 2 3 ... 38
1
Pneumatice-RIB / Re: Stingher 620 + Yamaha 150
« : Octombrie 15, 2018, 02:05:22 pm »
Pai sa te poarte pe ape sanatos si sa te bucuri de ea!

2
Motoare / Re: Motor 4t ori 2t
« : Octombrie 04, 2018, 05:44:13 pm »
Prietene,
Am incercat sa-ti dau un model de calcul. Atat!

3
Motoare / Re: Motor 4t ori 2t
« : Octombrie 04, 2018, 03:51:43 pm »
Salut!
Baga in ecuatie cat de des iesi cu barca si cam cate ore faci pe tura.
La 6 lei /l benzina mie mi-a iesit cam 155 de ore. Eu de exemplu fac 10 iesiri pe an si merg cam 3 ore dus si 3 ore intors. Deci 60 ore/an, deci in mai putin de trei ani mi-as amortiza investitia suplimentara.
Un motor il folosesti cel putin 10 ani daca te porti cum se cade cu el!
Bafta!

4
Trasee, locuri de pescuit / Re: urmatoarea escala <TATARU>
« : Septembrie 26, 2018, 08:45:30 am »
Peste se prinde. Drumul este foarte prost.
Salut,
Vorbesti de drumul de la bac la Chilia Veche?
Poti da detalii, te rog!
Multumesc!

5
Caiac - Canoe - Canotaj / Re: Canoe solara
« : Septembrie 21, 2018, 08:43:27 am »
E o cooperativa mestesugareasca pe strapungerea Buzesti vis-a-vis de fosta piata Matache.

6
Echipamente si accesorii / Re: Confectionare bimini top
« : Septembrie 21, 2018, 08:41:37 am »
Am vazut...Deci sunt de diametre de 22 si de 25!Asta a fost a mea intrebare,caci trebuie sa dau iama intr-un depozit de tevi si nu stiam ce sa caut.Multumiri .
Salut,
Pentru un singur biminitop nu cred ca renteaza sa-ti iei SDV-uri pentru indoire tevi si nici tevi....
Eu am rezolvat-o la niste baieti care faceau balustrade de inox. Oamenii aveau scule profi si mi-au indoit teava asa cum am cerut. Unii executa si sudare cap la cap cu finisare, de nici nu se cunoaste sudura.
Dimensiunile tevilor trebuie sa se potriveasca cu fittingurile pe care le gasesti. Parca acestea erau 22, 25 si 32 mm. Te sfatuiesc sa intri pe site-urile vanzatorilor si sa te informezi exact (inclusiv stocuri) si abia apoi sa-ti iei sau comanzi teava.
O mare belea sunt acele suruburi ingropate ce trebuie montate la imbinarea teava/fitting. Au cap in stea, se desfac in timp de la bibratiile din barca si nu umblii cu scula dupa tine tot timpul....

7
Veliere / Re: Achizitie velier / Initiere in sailing
« : Septembrie 20, 2018, 08:45:03 am »
Salut,
Eu unul am dezvoltat o filozofie proprie cu care tratez acest gen de probleme.
Ea vine din intelepciunea populara:
"Ce tie nu-ti place -altuia nu face!"
Intodeauna cand simti ca ai o problema de comunicare incearca sa te pui si in pielea celuilalt.
OK, tu esti pasionat de o chestie (toata simpatia pentru pasionati!) si arzi de nerabdare sa afli si sa rezolvi problema care te macina. Ceri ajutor pe forum, unde stii ca activeaza unii care cunosc bine problema si in trecut au ajutat cu raspunsuri pe multi din cei ca tine.
Dar nu primesti prompt raspunsurile pe care le astepti sau vezi ca isi dau cu parerea unii mai amatori.
Te apuci sa-i injuri pe aia care stiu si nu te ajuta?
Nimeni nu are obligatii pe forum. Forumistii se ajuta benevol, asa cum au fost ajutati, poate, si ei la vremea lor!
Dar ia sa fii tu cel care stie si sa te frece toti cu problemele lor. Si asta atunci cand, ca fiecare, ai si tu problemele tale. Precis nu ti-ar place!
Daca gandesti asa devii firesc mult mai tolerant si rabdator, chiar daca pasiunea te impunge sa vrei.
Pana la urma toate problemele au o rezolvare, chiar daca nu este intodeauna cea fericita.
Asta-i viata!


8
Echipamente si accesorii / Re: Peridoc pentru barca usoara
« : Septembrie 18, 2018, 04:02:31 pm »
Salut,
Nu prea am vazut peridocuri cu MMA<600kg. Il poti trage si cu Logan.
Te uiti la ceva ce costa nou cam 800-1000 Eu. Daca iti iei barca noua eu zic ca merita si un peridoc nou. Vezi ca au fost pe forumuri fabricanti autohtoni puternic contestati.
Oricum nu prea am vazut peridoc SH in Romania. Cine-l vinde, il vinde cu barca cu tot.
Prin Europa mai ales Olanda/ Germania s-ar putea sa gasesti SH. Ia legatura cu user-ul DBR pentru mai multe informatii.
La barca programata nu-ti bate capul cu osie reglabila (cam toate cele de fabrica au asa ceva!) sau protap articulat. 
In caz ca gasesti SH uita-te la rulmenti, urme de flambaj (incovoiere longitudinala) sau alte deformari ale cadrului, frecari pe la aparatorile de noroi. Roata de rezerva!
Sine protejate (mocheta) pe lateral si role pe chila.
Galvanizarea - prin imersare - obligatorie!
Sistemul de lumini detasabil si de preferat pe led-uri ca sa nu dea probleme la masinile cu computer.
Eu am mers (si chiar am avut pana la 120 km/h) cu unul facut artizanal.
Bafta!

9
Salupe / Re: Motorizare Shetland 536
« : Septembrie 17, 2018, 03:25:23 pm »
Salut,
Shetland a scos de pe site referintele la barcile vechi inca de anul trecut.
Doar daca au baietii ceva arhiva....
Am vazut si m-am dat cu un 536 cu 115 HP Suzuki in 4T. Aveam senzatia ca stau calare pe motor...
Poate n-ar strica niste trim-tab-uri care sa ajute intrarea in glisare si in caz de purpoising. In orice caz motorul ales trebuie sa fie cat mai usor posibil.

10
Salupe / Re: Barca din vis!
« : Septembrie 17, 2018, 09:11:50 am »
Salutare!
Azi am descoperit o problema la.motorul meu (honda 20 cp carburatie): azi am verificat nivelul de ulei dupa 50 ore de funtionare de la ultimul schimb de ulei.
Aveam pe.joja 2 cm in plus ulei fata de limita max. Mi-a intrat benzina in ulei. Uleiul miroase usor a benzina. Am scos aprox 150 ml pana am.ajuns la limita maxima pe joja.
Ce pot sa fac sa rezolv problema?
Am citit pe undeva ca poate sa fie de la cuiul pontou. Oare o curatare de carburator ar fii rezolvarea problemei?
Oricum rezolvi problema schimba uleiul inainte de a pune motorul la treaba!

11
Despre pescuit in general / Re: Pescuitul, boala grea :)
« : Septembrie 12, 2018, 09:02:03 am »
Morunasul,
https://ro.wikipedia.org/wiki/Moruna%C8%99
Risc scazut de disparitie!
Bradutzu: Noted!

12
Despre pescuit in general / Re: Pescuitul, boala grea :)
« : Septembrie 11, 2018, 03:34:10 pm »
...Am observat un lucru: se pare ca morunasul a inceput usor, usor sa ia locul carasului. De ce oare?
Si eu am prins cativa morunasi la fiecare partida in ultimii doi ani. Dar nu cred ca vor inlocui vreodata carasul.... Chinezul numai vine ni si pleaca!
Sunt simpatici morunasii cu nasul ala! Ma intreb daca se pot gati in vre-un fel mai deosebit, ca par destul de impliniti! Eu pana acum le-am dat drumul.

13
Despre pescuit in general / Re: Pescuitul, boala grea :)
« : Septembrie 11, 2018, 03:26:16 pm »
Nu, categoric nu!
Colivii la elice se pun numai pentru a proteja eventualii inotatori.
Poate ca nu ti-ar mai intra iarba in pale dar ar opune o rezistenta hidraulica semnificativa, iar apa, pe care elicea o arunca cu viteza inapoi ca sa-ti impinga barca inainte, nu poate avea viteza din cauza ierbii si in plus a coliviei tale.

14
Salupe / Re: Quicksilver 470
« : Septembrie 11, 2018, 09:05:08 am »
Dap ! Daca as trai in Germania si as cunoaste proprietarul , sa stiu ca e grijuliu cu lucrurile lui...macar jumatate cat mine poate as lua si ceva SH !
Salut,
Sa stii ca mai sunt si la Romania oameni onesti.
Eu mi-am luat barca SH de la un domn din Timisoara, care o cumparase de la vaduva unui neamt. Ei bine neamtul asta a iubit barca asta. Se vede dupa cum a dotat-o si ingrijit-o. Domnul din Timisoara a luat-o dar n-a exploatat-o aproape deloc, nici nu prea stia ce are pe ea. Insa a fost un domn!
A hotarat s-o vanda si a pus-o pe Pro Barca. Eu urmaream tipul asta de barca (Shetland 570), gasisem prin UK - imi programasem drumul in UK de 1 Mai in 2013 si ma gandeam cu groaza la condusul pe stanga....
Am vazut anuntul timisoreanului si am planificat imediat vederea (omul lucra in constructii si am stabilit pentru o sambata). Barca era pe Dunare, undeva dincolo de Orsova. Pana la urma am ajuns acolo numai eu cu prietenul meu caci in agenda proprietarului a intervenit o urgenta. Dar mi-a facilitat inspectia barcii la cei care o gazduiau. Am inspectat-o temeinic si ne-am hotarat imediat ca este ce ne trebuie. L-am sunat pe proprietar de pe drumul de intoarcere, am vrut sa-i dam un avans sa retinem ferm barca.
N-a acceptat si ne temeam ca incepe sa ne "joace" dupa ce ne-am manifestat interesul. Nici vorba. Omul a fost superparolist, a dus barca in Timisoara, a lustruit-o, i-a facut RCA-ul la peridoc. Ne-am intalnit (prima data) dupa vreo doua saptamani de la vizionare caci era foarte ocupat, am vazut-o din nou, am facut actele si dupa ce am rezolvat ceva birocratie (asigurarea peridocului) mi-a gasit pe cineva sa mi-o aduca acasa. Peridocul era peste ce putea sa traga masina mea si nici cu carnetul nu stateam bine...Mi-a pus in ea tot ce a primit de la neamt- niste chestii ciudate a caror intrebuintare n-o stiu nici azi.
Acum eu iubesc barca asta, de ma cam impunge nevasta-mea!

15
Dumnezeu sa-i odihneasca!
Comandantul Vasile Cristoi, in cartea sa "UNDE SUNT VAPOARELE DE ALTĂDATĂ?" -despre care s-a comentat pe forum- la pag 184-189 exprima un alt punct de vedere, ceea ce explica, oarecum, de ce comandantul bulgar nu era chiar singurul vinovat. Desi Dl Cristoi zice ca:
"Căpitanul Anghelovschi, după mulţi ani de puşcărie în România a fost găsit nevinovat, eliberat, reabilitat şi a decedat în anul 2006".

Pagini: [1] 2 3 ... 38
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud